|
Про роботу із зверненням громадян за 9 місяців 2013 р.
10.10.2013 в 16:59
Питання якісного обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду є дуже актуальним. Адже мова йдеться про звернення людей, які в більшості випадків є соціально незахищеними. З цією метою в управлінні розроблено та втілено в життя ряд заходів, спрямованих на організацію належних умов для проведення особистого прийому громадян, створення такої атмосфери, щоб вона відповідала самим високим стандартам роботи із громадянами, забезпечувала чуйне і уважне ставлення до кожного, хто звернувся до фахівців управління, доброзичливе ставлення до осіб різного віку і різних категорій. Управлінням Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси постійно оновлюється на інформаційних стендах інформація щодо змін в пенсійному законодавстві, графіку особистого прийому як фахівцями управління, так і керівним складом головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (вул. Канатна,83) та Пенсійного фонду України у м. Києві. Підбиваючи підсумки роботи управління 9 місяців поточного року щодо стану роботи із зверненнями громадян, можливо відмітити, що була проведена певна робота в управлінні. Готовність фахівців за будь – яких умов надати людині потрібну консультацію, посприяти у вирішенні її проблеми нерідко спонукає громадян звертатись по допомогу саме до управління. І вони постійно пересвідчуються в дієвості і результативності цієї допомоги. До управління за 9 місяців надійшло 419 письмових звернень (від громадян 302 та 117 звернень від органів вищої влади). Під час особистого прийому звернулося 1200 громадян. В управління постійно вдосконалюються форми і методи роботи із зверненнями громадян, проводиться роз'яснювальна робота через засоби масової інформації щодо змін у пенсійному законодавстві. Так, за звітний період було надруковано 43 різних статей у газетах, проведено 56 виступів по місцевому телебаченню. В управлінні продовжено роботу щодо проведення зустрічей з трудовими колективами (відбулося 228 зустрічей). Постійно діють консультаційні пункти на станції „Одеса-Головна” та в Одеському морському торгівельному порту, де спеціалісти відділу пенсійного забезпечення один раз на місяць надають консультації з питань пенсійного законодавства, пенсійного забезпечення – проведено 48 виїзних приймалень, на яких прийнято 148 громадян. Все це сприяє прозорості в роботі управління та підвищує довіру громадян. 21 лютого 2012 р. правлінням Пенсійного фонду України було прийнято постанову №4-3 “Деякі питання удосконалення та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України”, якою передбачено можливість прийому та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна”. Робота за цим принципом передбачає можливість звертатись до Пенсійного фонду не вистоюючи черги. Всі свої питання громадяни можуть з’ясувати в одному місці, в зручний для них час, протягом робочого дня. Начальниу відділу по роботі із зверненням громадян управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси Івко Лілія Степанівна |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
11:32 24.11.2024
17:12 21.11.2024
14:17 21.11.2024
13:56 21.11.2024
12:13 21.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.010 |