|
«Потрапити на прийом до спеціаліста достатньо просто»
23.01.2014 в 09:59
Важливий аспект діяльності органів Пенсійного фонду — поліпшення якості обслуговування громадян, яке залежить від двох чинників: рівня кваліфікації державних службовців та безпосередньо технології обслуговування. Щодо технологій обслуговування, то на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2012 року в управлінні Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси (далі — управління) організовано приймання громадян за принципом “єдиного вікна”. Суть такого механізму полягає в забезпеченні приймання пенсіонерів будь-яким вільним спеціалістом незалежно від дільниці обслуговування. - Удосконалення надання адміністративних і соціальних послуг є одним із головних наших завдань, відтепер кожен із відвідувачів матиме можливість отримати різноманітні послуги, кваліфіковані роз'яснення, консультації з пенсійного забезпечення, подати заяву та необхідні документи для призначення чи перерахунку пенсії, отримати пенсійне посвідчення, про що докладно розповідає начальника управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Одеси Легеза Анжеліка Рафаелівна. – Анжеліка Рафаелівна, про впровадження принципу “єдиного вікна” в управлінні йдеться вже давно. Розкажіть, що вже зроблено в цьо¬му напрямі. – Одразу зазначу, що управління постійно намагається удосконалити обслуговування громадян та зміни не відбуваються водночас. Кожного разу необхідно уважно все перевірити, придивитись, чи справді ці зміни допоможуть у роботі з громадянами, чи лише ускладнять процедури. – Які ж переваги в роботі “єдиного вікна”? – Найбільша перевага полягає в наближенні послуги до її одержувача, а також оптимізації доступу всіх категорій громадян до необхідної інформації. Звернувшись до управління, відтепер не треба ходити кабінетами, усі свої питання можна з’ясувати в одному місці в зручний час протягом робочого дня. Спеціальні дні чи години прийому не встановлюються. Однак переваги відчувають не тільки особи, що звертаються на прийом, але й співробітники нашого управління. Адже такі питання, як, наприклад, призначення і перерахунок пенсій потребують не тільки глибоких знань, але й концентрації уваги. І ці операції набагато легше провести, маючи на руках повний комплект документів та не відволікаючись на видачу довідки чи надання консультації. І те, що тепер ці функції розмежовані – одні фахівці приймають документи, надають довідки та консультації в “єдиному вікні”, а інші вже займаються обробкою цих документів, значно полегшує весь процес і зменшує кількість помилок. – Найголовніше, мабуть, питання: які ж послуги надають через “єдине вікно”? – В “єдиному вікні” забезпечується прийом заяв та документів для нового призначення або перерахунку пенсій, приймаються документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії. Приймаються заяви на виплату пенсії через установи банку, про зміну адреси, виплату пенсії за дорученням та багато інших. Крім того, в “єдиному вікні” кожен має можливість отримати консультацію та зразки і бланки від необхідних заяв та документів. Тобто надається повний комплект послуг, передбачених законодавством для Пенсійного фонду України. – Раніше кожен пенсіонер в залежності від місця проживання, звертався за допомогою до конкретного фахівця, відповідальному за конкретну ділянку. Тепер діє система єдиного вікна. Як відбувався добір фахівців для роботи в “єдиному вікні”? – При виборі фахівців зверталась увага як на професійні, так і на персональні якості кожного працівника. І це не дивно, враховуючи, що протягом цього року працівники управління послідовно продовжують виконувати соціальні ініціативи Президента України Віктора Федоровича Януковича. У межах виконання цих ініціатив з початку року проведено перерахунки пенсій близько 537 тисячам пенсіонерів на суму 336,5 тисяч гривень в зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму, 2,7 тисячі осіб на суму один мільйон гривень у зв’язку з уточненням показників середньої заробітної плати по народному господарству за три попередні роки, які використовуються для призначення пенсій, близько 11 тисячам осіб на суму 1,3 мільйона гривень у зв’язку зі зростанням середньомісячної заробітної плати штатного працівника. Також під постійним контролем перебувають справи інвалідів Великої Вітчизняної війни. Тільки з 01.05.2013 проведено перерахунки пенсій 1285 інвалідам ІІ та ІІІ груп з числа учасників бойових дій у період ВВВ, яким виповнилося 85 і більше років, на суму 0,7 міль¬йона гривень. Тож фахівці, які ведуть прийом у “єдиному вікні”, мають не тільки вміти перевірити, чи правильно розраховано розмір пенсії, чи підлягав він перерахунку, який вид пенсії доцільно отримувати або дані, про яку заробітну плату надати для збільшення пенсії, але й вміти все це доступно роз’яснити кожному пенсіонеру, незважаючи на його вік або рівень освіти. – Чи є недоліки в прийомі громадян за таким принципом? – Значних недоліків за час роботи “єдиного вікна” виявлено не було. Звичайно, часом людям важко призвичаїтись до нового ладу роботи. Наприклад, деяким пенсіонерам звичніше було, коли один інспектор, якого вони знають і бачать, і приймав документи, і призначав пенсію – це створювало для них відчуття контролю над ситуацією, хоча й часу на прийом витрачалося набагато більше. Крім того, досі найбільше людей звертаються в ті дні, коли раніше відбувався прийом – в першій половині дня понеділка, середи та п’ятниці, тож у такі дні створюються черги. Для того, щоб удосконалити роботу “єдиного вікна” було впроваджено ряд змін. Так, в управлінні введено адміністратор, який постійно вислуховує відвідувачів, реєструє звертання й спрямовує до певного фахівця. Крім того, запроваджено спеціалізацію працівників: один приймає документи для призначення пенсій, другий – тільки надає консультації та приймати заяви на перерахунок тощо. Тож, гадаю, з часом і особи, які звертаються на прийом, і фахівці управління повністю вже призвикли до нового принципу роботи. – А черги є? – Найбільше людей, як правило, буває у понеділок, середу та п‘ятницю зранку. Це пов’язано з тим, що пенсіонери пам’ятають попередній графік прийому, коли ще не було єдиного вікна», Тому по старій пам’яті вони так і ходять, хоча ми роз’яснюємо, що можна прийти в будь-який день. Якщо бачимо, що збирається багато людей, залучаємо до роботи спеціалістів відділу з призначення та виплати пенсій. Тому черг тут фактично немає. – Анжеліка Рафаелівна, хто ваші відвідувачі? Що цікавить людей, які приходять у єдине вікно»? – Ми працюємо як з пенсіонерами, так і з людьми передпенсійного віку, які збираються на пенсію і хочуть знати, що для цього треба. Кожна людина приходить з якоюсь своєю проблемою. Цікавляться змінами в пенсійному законодавстві, можливістю переходу на інший вид пенсії, розмірами підвищень і доплат, порядком проведення перерахунку пенсій і т.д. Це актуально, у зв’язку зі змінами, що були внесені до пенсійного закону. Приміром, жінки, яким уже виповнилося 55 років, цікавляться, чи вони можуть піти на пенсію зараз, не чекаючи, поки наступить подовжений для них законодавством термін виходу на пенсію. До речі, хочу звернути увагу мешканців, особливо передпенсійного віку, що з 2016 року при нарахуванні пенсії будуть використовуватися лише дані, накопичені в системі персоніфікованого обліку Пенсійного фонду. Тому робота на легальних умовах, з отриманням легальної заробітної плати – це надзвичайно актуально. – І останнє запитання. Як працює “єдине вікно”? – “Єдине вікно” працює за графіком роботи управлінь Пенсійного фонду – з понеділка по четвер з 8.30 до 17.30 та у п’ятницю з 8.30 до 16.15. Обідня перерва з 12.30 до 13.15. Тобто працює так, як і все управління. Громадяни, які звертаються до управління, можуть з’ясувати свої питання в одному місці, без ходіння по кабінетах, і в будь який зручний для них час. Саме такий спосіб обслуговування спростив отримання громадянами потрібної інформації, а робота стала більш відкритою і прозорою. За період роботи у 2013 р. послугами „єдиного вікна” скористалися 7 474 особи з питань пенсійного забезпечення З метою зменшення кількості звернень громадян управлінням постійно проводиться робота щодо висвітлення діяльності управління, актуальних питань пенсійного забезпечення, реформування пенсійної системи, порядок перерахунку пенсій за новими соціальними стандартами. Інформація щодо діяльності управління постійно направляється на веб – сайти. За 9 місяців поточного року направлено відповідно 22 та 16 матеріалів про роботу управління. УПФУ в Приморському районі м.Одеси |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
17:19 20.11.2024
11:47 20.11.2024
14:45 13.11.2024
15:31 06.11.2024
14:12 31.10.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.015 |