ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Для чого потрібен конференц-зал
02.05.2024 в 19:20

Конференц зал… Звучить дуже по-діловому. Це особливий простір, що призначений для проведення конференцій, семінарів, тренінгів, презентацій та інших подій, які передбачають наявність великої кількості учасників. Такий зал зазвичай має значні розміри та комплектується набором обладнання для комфортного проведення заходів. Мова йде про:

  • мікрофони;
  • аудіо- та відеообладнання;
  • проектори;
  • екрани;
  • системи освітлення та звуку.

Просторий конференц-зал розташований на другому поверсі ресторанного комплексу Park. Art of Rest. Він розрахований на різну кількість учасників – від декількох десятків до сотень людей. Можуть бути орендовані на цілий день або навіть на кілька днів.

Основні функції конференц-залу включають формування комфортного простору для:

  1. Проведення зустрічей і нарад, інших бізнес-подій.
  2. Організації тренінгів і семінарів, наукових конференцій.
  3. Проведення презентацій продуктів, виставок і демонстрацій новинок.
  4. Здійснення корпоративних заходів – вручення нагород чи святкування здобуття певних досягнень.

Конференц-зали можуть бути укомплектовані різним обладнанням. Для ділових заходів добре, якщо вони матимуть мультимедійні системи та Wi-Fi. Якщо ж мова про комфорт, то не завадять кондиціонери. Технічне оснащення робить перебування учасників події в конкретному приміщенні максимально зручним, а саму зустріч – більш результативною.

Переваги замовлення конференц-залу в ресторані

Конференц-зала розташована в дуже особливій локації, в ресторанному комплексі Park. Art of Rest. Таке розміщення має безліч переваг і, почати варто з того, що конференц-зал в ресторані – зручний варіант для того хто шукає комбіноване місце для проведення важливих заходів та споживання їжі. І це дійсно розумно, адже можна зробити невеличку перерву, щоб перекусити та одразу повернутися до обговорення важливих питань. Гості можуть використовувати приміщення для нарад, презентацій чи інших потреб.

Учасники події в Park. Art of Rest отримають доступ до професійного обладнання для проведення конференцій – аудіо- та відеотехніки, великого 3-LED екрана тощо. А персонал забезпечить їх кавою під час перерви чи організує ланч, обід, бенкет або фуршет. Гості отримають якісну їжу та смачні напої. Вони будуть відчувати себе комфортно, що позитивно відобразиться на організованій події та зробить захід більш ефективним. Учасники будуть насолоджуватися якісним обслуговуванням і смачними стравами, не виходячи за межі закладу. Конференц-зал в ресторані – ідеальний варіант для роботи та відпочинку.

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Від Миколая до Різдва. Святкова програма для дорослих і дітей
Одеська національна наукова бібліотека традиційно підготувала для одеситів та гостей міста цікаву й розмаїту різдвяно-новорічну програму «Від Миколая до Різдва». Цей проєкт родинного дозвілля, спрямований на популяризацію книги та читання, згуртування сімей, організацію змістовного відпочинку, триватиме впродовж грудня (6.ХІІ – 31.ХІІ. 2024 р.). Тож запрошуємо здійснити захоплюючу подорож усією родиною у дивовижний світ книжок найстарішої книгозбірні України!

Останні новини:
12:18 26.12.2024
17:06 25.12.2024
16:27 25.12.2024
15:31 25.12.2024
15:23 25.12.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.015