ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Довести дорогу до тями
22.04.2017 / Газета: Одесские известия / № 29(4955) / Тираж: 18937

«ОВ» не раз писали про ремонт траси Р-55 (Одеса – Вознесенськ). Зокрема, в останньому матеріалі йшлося і про жахливий стан ділянки в Березівському районі та обурення місцевих водіїв, які не розуміли, чому порівняно з сусіднім Лиманським районом їх так ображають. Ця вщент розбита ділянка була оголеним нервом для мешканців не один десяток років. Вона не полишала перших сходинок у рейтингу найгірших трас країни. Газети та інтернет досі рясніють яскравими заголовками, в соціальних мережах водії поширюють відеофайли, в яких називають цей напрямок «дорогою смерті».

Люди не дуже вірили обіцянкам чиновників розв’язати проблему. Але де дінешся: терпляче чекали. Аж ось, на превеликий подив, нещодавно на трасі з’явилося чимало техніки. Ця звістка швидко облетіла район, і засяяла надія. Та питань залишилося чимало, оскільки хочеться, щоб відремонтували раз і надовго.

Біля техніки я зустріла депутата обласної ради, керівника «Березівкаагрошляхбуду» Князя Хачатряна та голову районної ради Віталія Мосійчука. З першого погляду зрозуміла, що дорога буде якісною, адже ремонт проводиться за новою сучасною технологією. Як розповів депутат облради, цю технологію його фірма запровадила в Україні ще 2014 року.

– Вона передбачає забезпечення якості за доступною ціною, збільшення терміну експлуатації полотна. Час іде вперед, усе змінюється. Хочеться, щоб і в Україні дороги були гарними, і, звісно, в нашому Березівському районі. Саме тому намагаємося впроваджувати сучасні технології, – говорить Князь Хачатрян.

Свого часу він не один рік працював з облавтодором над реалізацією проекту. Згодом було проведено експериментальне будівництво дороги. В той час відмінну оцінку роботам дала спеціальна комісія з Києва, з «Дорякості».

Найважливіший момент у будівництві – це основа. Глиняна подушка натягує воду і руйнує полотно. Щоб підготувати основу дороги за застарілими технологіями, потрібен не один місяць, але з рециклюванням цей етап роботи буде закінчений швидко. Рециклер – свого роду культиватор, який переробляє залишки старого асфальту, ґрунту (глибиною 25 – 40 см) і перемішує зі спеціальною сумішшю та цементом. Потім шляховики рівняють покриття грейдером і котком. Це вже дорога, яка витримує тиск понад 20 тонн на вісь і не боїться опадів. Потім на цю монолітну бетоноподібну основу кладуть асфальт. Якщо на цій ділянці просто постелили б асфальт, то через незначний час дорога знову потребувала б ремонту.

Слід зазначити, що запровадження такої технології на території Березівського району – не випадковість. Керівник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» бере активну участь у життєдіяльності регіону як депутат облради. Князь Хачатрян вірить: якщо кожний зробить свій внесок у розвиток району, то рідний край розквітне.

На даний час за кошти з державного бюджету роботи проводять дві фірми – «Березівкаагрошляхбуд» і «Дорлідер».

– Я хвилююся за район, тож мене не влаштовував запланований обсяг ремонту. Мені вдалося домогтися перепроектування запланованих робіт на ділянці дороги, яка проходить через Березівський район. І зробити не 70 відсотків полотна, а 100. З моєї ініціативи з обласного бюджету виділено 60 мільйонів гривень завдяки сприянню голови облдержадміністрації М. Степанова то голови облради А. Урбанського. На сесії рішення вже прийнято. Капітальний ремонт проводитиметься з 71-го кілометра, а це межа з Лиманським районом, до 104-го кілометра – межі з Веселинівським районом Миколаївської області, – говорить Князь Хачатрян.

Жителі досі не можуть повірити в такі кардинальні зміни, адже цього чекали з часу незалежності України. Щойно «головна артерія» буде полагоджена, життя в районі почне змінюватися на краще.

Автор: Наталія Самойленко

Пошук:
розширений

Автор
Почему до датчика уровня сахара от Apple еще далеко
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию

7-9 черв­ня 2024 року в Одеській національній науковій бібліотеці відбудеться XXIV Всеукраїнська виставка-форум «Українська книга на Одещині»
Під егі­дою Мі­ніс­тер­ства культу­ри та ін­фор­ма­цій­ної політи­ки Ук­раї­ни, Одесь­ка на­ціо­наль­на на­у­ко­ва біб­ліо­те­ка, Ук­ра­їнсь­ка асо­ціа­ція ви­дав­ців та кни­го­роз­по­всюд­жу­ва­чів, Дер­жав­на на­у­ко­ва уста­но­ва «Книж­ко­ва па­ла­та Ук­раї­ни іме­ні Іва­на Фе­до­ро­ва» за спри­ян­ня Одесь­кої об­лас­ної дер­жав­ної ад­міністра­ції, Одесь­кої об­лас­ної та Одесь­кої місь­кої рад, Ук­ра­їнсь­ко­го ін­сти­ту­ту кни­ги, Все­ук­ра­їнсь­кої гро­мадсь­кої ор­гані­за­ції «Ук­ра­їнсь­ка біб­ліо­теч­на асо­ціа­ція» та Все­ук­ра­їнсь­кої гро­мадсь­кої ор­га­ні­за­ції «Біб­ліо­по­ліс» про­во­дять Все­ук­ра­їнсь­ку ви­став­ку-фо­рум «Ук­ра­їнсь­ка кни­га на Оде­щині».

Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012