|
Довести дорогу до тями
22.04.2017 / Газета: Одесские известия / № 29(4955) / Тираж: 18937
«ОВ» не раз писали про ремонт траси Р-55 (Одеса – Вознесенськ). Зокрема, в останньому матеріалі йшлося і про жахливий стан ділянки в Березівському районі та обурення місцевих водіїв, які не розуміли, чому порівняно з сусіднім Лиманським районом їх так ображають. Ця вщент розбита ділянка була оголеним нервом для мешканців не один десяток років. Вона не полишала перших сходинок у рейтингу найгірших трас країни. Газети та інтернет досі рясніють яскравими заголовками, в соціальних мережах водії поширюють відеофайли, в яких називають цей напрямок «дорогою смерті». Люди не дуже вірили обіцянкам чиновників розв’язати проблему. Але де дінешся: терпляче чекали. Аж ось, на превеликий подив, нещодавно на трасі з’явилося чимало техніки. Ця звістка швидко облетіла район, і засяяла надія. Та питань залишилося чимало, оскільки хочеться, щоб відремонтували раз і надовго. Біля техніки я зустріла депутата обласної ради, керівника «Березівкаагрошляхбуду» Князя Хачатряна та голову районної ради Віталія Мосійчука. З першого погляду зрозуміла, що дорога буде якісною, адже ремонт проводиться за новою сучасною технологією. Як розповів депутат облради, цю технологію його фірма запровадила в Україні ще 2014 року. – Вона передбачає забезпечення якості за доступною ціною, збільшення терміну експлуатації полотна. Час іде вперед, усе змінюється. Хочеться, щоб і в Україні дороги були гарними, і, звісно, в нашому Березівському районі. Саме тому намагаємося впроваджувати сучасні технології, – говорить Князь Хачатрян. Свого часу він не один рік працював з облавтодором над реалізацією проекту. Згодом було проведено експериментальне будівництво дороги. В той час відмінну оцінку роботам дала спеціальна комісія з Києва, з «Дорякості». Найважливіший момент у будівництві – це основа. Глиняна подушка натягує воду і руйнує полотно. Щоб підготувати основу дороги за застарілими технологіями, потрібен не один місяць, але з рециклюванням цей етап роботи буде закінчений швидко. Рециклер – свого роду культиватор, який переробляє залишки старого асфальту, ґрунту (глибиною 25 – 40 см) і перемішує зі спеціальною сумішшю та цементом. Потім шляховики рівняють покриття грейдером і котком. Це вже дорога, яка витримує тиск понад 20 тонн на вісь і не боїться опадів. Потім на цю монолітну бетоноподібну основу кладуть асфальт. Якщо на цій ділянці просто постелили б асфальт, то через незначний час дорога знову потребувала б ремонту. Слід зазначити, що запровадження такої технології на території Березівського району – не випадковість. Керівник ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» бере активну участь у життєдіяльності регіону як депутат облради. Князь Хачатрян вірить: якщо кожний зробить свій внесок у розвиток району, то рідний край розквітне. На даний час за кошти з державного бюджету роботи проводять дві фірми – «Березівкаагрошляхбуд» і «Дорлідер». – Я хвилююся за район, тож мене не влаштовував запланований обсяг ремонту. Мені вдалося домогтися перепроектування запланованих робіт на ділянці дороги, яка проходить через Березівський район. І зробити не 70 відсотків полотна, а 100. З моєї ініціативи з обласного бюджету виділено 60 мільйонів гривень завдяки сприянню голови облдержадміністрації М. Степанова то голови облради А. Урбанського. На сесії рішення вже прийнято. Капітальний ремонт проводитиметься з 71-го кілометра, а це межа з Лиманським районом, до 104-го кілометра – межі з Веселинівським районом Миколаївської області, – говорить Князь Хачатрян. Жителі досі не можуть повірити в такі кардинальні зміни, адже цього чекали з часу незалежності України. Щойно «головна артерія» буде полагоджена, життя в районі почне змінюватися на краще. Автор: Наталія Самойленко
|
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Під егідою Міністерства культури та інформаційної політики України, Одеська національна наукова бібліотека, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» за сприяння Одеської обласної державної адміністрації, Одеської обласної та Одеської міської рад, Українського інституту книги, Всеукраїнської громадської організації «Українська бібліотечна асоціація» та Всеукраїнської громадської організації «Бібліополіс» проводять Всеукраїнську виставку-форум «Українська книга на Одещині».
Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012 |