ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




ПАЛАНКА ЗНОВУ ПРОЇЗНА
18.05.2017 / Газета: Чорноморські новини / № 47(21838 / Тираж: 8525

Тимчасову об’їзну дорогу на трасі М-15 Одеса—Рені біля молдовського села Паланка відкрили 15 травня. Цей важливий об’єкт споруджено у рекордні строки — всього за двадцять днів при запланованих п’ятдесяти.

У зв’язку з аварійним станом мосту на міжнародній трасі Одеса — Рені (на Бухарест) у районі Паланки (Молдова) торік у грудні розпочали його капітальний ремонт, яким передбачена повна перебудова споруди. Після за-криття мосту на ремонт єдина дорога, якою можна було дістатися з Одеси у південно-західну частину області, пролягала через Затоку та Білгород-Дніс-тровський. Усі великовагові автомобілі, автобуси та легковий транспорт вимушено йшли через центральні частини цих населених пунктів, що спричиняло пошкодження дорожнього покриття та численні затори.

Щоб забезпечити надійне транспортне сполучення дев’яти районів області з Одесою та іншими регіонами України, з ініціативи голови ОДА Максима Степанова, за підтримки Кабінету Міністрів, Міністерства закордонних справ України та депутатів різних рівнів, вирішили на період капітального ремонту мостового переходу прокласти об’їзну дорогу територією Республіки Молдова.

20 квітня, як уже повідомляли «ЧН», було укладено договір тимчасової оренди земельної ділянки загальною площею 1,225 гектара під згадану дорогу між примарією Паланки та Службою автодоріг в Одеській області. Після укладання договору і розпочалося інтенсивне будівництво об’їзду.

— Будівництво та ремонт доріг в Одеській області я бачу одним зі своїх головних пріоритетів. На час ремонту мосту у Паланці потрібно було знайти оптимальне рішення, яке розвантажило б шлях через Білгород-Дністров-ський. Я обіцяв, що питання побудови об’їзної дороги буде вирішене до початку туристичного сезону. І сьогодні із задоволенням звітую про реалізацію цього важливого для всієї Одещини проекту. Тепер ми маємо об’їзну дорогу, яка забезпечить сполучення з Бесарабією, поки триватиме ремонт мосту. До речі, дорога через Паланку на 50 з лишком кілометрів коротша, ніж через Білгород-Дністровський. Її відкриття дозволить людям економити і час, і гроші. Питання погодження будівництва дороги нам довелося вирішувати фактично на міждержавному рівні й у дуже стислі терміни. І я вдячний усім, хто долучився до вирішення цього питання, — зазначив Максим Степанов.

Причетні до цієї важливої події були поруч: міністр регіонального розвитку та будівництва Молдови Васіле Битка, депутат молдовського парламенту, голова міжпарламентської групи дружби «Молдова — Україна» Еуджен Нікіфорчук, народний депутат України Павло Унгурян, а також представники влади району Штефан Воде (Молдова), Служби автомобільних доріг в Одеській області, прикордонних служб обох країн.

— Ми, депутати Верховної Ради, які входять до групи дружби між парламентами України та Молдови долучилися до вирі-шення цієї проблеми. У дуже стислі терміни змогли вирішити погодження всіх питань, адже об’їзна дорога, на якій ми стоїмо, проходить територією населеного пункту Паланка Штефан-Водського району Республіки Молдова. Міст і дорога через нього — це власність України. Земля під цією дорогою, незважаючи на те, що навколо — Республіка Молдова, також у власності України. Ці рішення прийняті ще 2011 року, коли Парламент РМ остаточно ратифікував двосторонню міжурядову угоду про передачу цієї земельної ділянки у власність України. Об’їзна дорога дуже на-дійна і якісна, збудована в рекордний термін. У період курорт-ного сезону вона розвантажить рух, що дасть змогу комфортно подорожувати громадянам наших країн. Висловлюю щиру вдячність колегам з молдовського уряду і парламенту. Ми й надалі спільно працюватимемо для вирішення важливих питань, — підсумував Павло Унгурян.

Церемонія відкриття, незвично коротка, пройшла людяно, без офіціозного пафосу і навіть без неодмінно-радянського перерізування стрічки. Максим Степанов, з притаманною йому скромністю, ламає начальницькі шаблони. Здається, ми маленькими кроками просуваємося до Європи.

Будівництвом шляхів голова облдержадміністрації керує не з кабінету, часто відвідуючи віддалені від Одеси райони. Того дня він проінспектував стан ремонту автодороги державного значення Т-16-28 /М-15/ Спаське — Вилкове. Загальна її довжина складає 44,7 кілометра. Три ділянки вже готові: гладенький рівний асфальт — норма для європейського водія і мрія для українського. Незабаром там нанесуть розмітку. На інших кипить робота, працюють новенькі імпортні асфальтоукладачі, котки, грейдери, екскаватори, потужні самоскиди.

Дорога, побудована ще в 1940—1950 роках, проходить територією Татарбунарського та Кілійського районів і має ключове значення для регіону, оскільки є туристичним маршрутом, що з’єднує місто Вилкове з основною транспортною магістраллю — автомобільною дорогою державного значення М-15 Одеса—Рені.

— Дорога готова на 95%. Незважаючи на те, що втратили тиждень через сніг та дощі, роботи йдуть за графіком. За сприятливої погоди 20 травня ремонт повністю завершимо, — запевнив начальник Служби автомобільних доріг Одеської області Олег Варивода.

— Дорога Спаське — Вилкове має ключове значення для нашої області. На жаль, багато років вона була, скоріше, напрямком, аніж дорогою. Нею ніхто не займався. Тому її ремонт я поставив в пріоритет одразу, прийшовши на посаду. Насамперед ми маємо за мету забезпечити комфорт для місцевих жителів. Але Вилкове — це ще й «Україн-ська Венеція», туристична перлина Придунайського краю. Ми розуміємо, що без якісних доріг туризм у регі-оні не зможе розвиватися бажаними темпами. Отримавши якісні шляхи сполучення, і Вилкове, і весь Дунайський біосферний заповідник стануть доступнішими для туристів. Це означає, що туристична галузь і загалом економіка цих районів отримають серйозний імпульс для розвитку. Останні роки про ремонт дороги Спаське — Вилкове тільки балакали. Ми почали діяти. Ремонтні роботи стартували цієї весни, і вже зараз вони на завершальному етапі, — зазначив Максим Степанов.

Очільник ОДА не приховував задоволення від побаченого. Однак, наголосив він, щоб ця автодорога прослужила заявлені 50 років, потрібно контролювати вагу вантажного транспорту, який нею рухається.

— Можу дати оцінку як людина, котра по цій дорозі проїхала, — мене все влаштовує. Проте є дуже важливий момент — контроль ваги. Якщо не буде контролюватися вага, якщо дорогою їздитимуть машини по 50—60 тонн, то все змарнуємо. На жаль, цим питанням ніхто не займався, ніхто не робив такі комплекси і не вирішував цієї проблеми. Якщо бути послідовним, то насамперед слід було купити і встановити вагові комплекси, а вже потім будувати дороги. Ми робимо і те й інше, — наголосив Максим Степанов.

Проінспектували того дня і хід робіт на стратегічно важливій дорозі Одеса — Рені. Загальна протяжність — 289,4 кілометра, 56,2 з яких відремонтовано у 2016 році, а 138,968 кілометра заплановано на 2017-й. Окремі ділянки в аварійному стані, потребують ремонту вже понад 30 років. Ця дорога є основною транспортною магістраллю півдня Одеської області, забезпечує зв’язок з портами України, по ній здійснюється постій-ний рух великовагового транзитного транспорту, що прямує до міжнародного пункту пропуску «Джурджулешти». Ремонтні роботи планується завершити до кінця цього року.

Як повідомлялося, 22 березня голова ОДА Максим Степанов презентував свій стратегічний план дій «Розумний регіон», одним з головних пріоритетів якого є будівництво та ремонт у 2017-у надважливих для Одещини доріг, зокрема Одеса — Рені, Спаське — Вилкове, Кодима — Балта та інших.

А ось і результат. Відстань з Вилкового до початку Одеси (207 кілометрів) наш бус подолав за 2 години 25 хвилин з однією короткою зупинкою. «Українська Венеція» стала ближчою.

НА ЗНІМКАХ: Еуджен Нікіфорчук, Максим Степанов та Васіле Битка; «Українська Венеція».

Фото автора.

Автор: Володимир ГЕНИК

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розказав про заходи, що покращать стан українського IT-сектору
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.

SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.

Останні моніторинги:
00:00 21.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 21.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 21.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 21.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 21.03.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014