![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
ЩАСЛИВА ВІСІМКА
![]() 22.07.2017 / Газета: Чорноморські новини / № 68(21859) / Тираж: 8525
Восьмий рік поспіль липень у нашому місті означений однією з найяскравіших кіноподій України. До Одеси з усього світу з’їжджаються люди, які створюють, дивляться, продають, купують і просто люблять кіно. Феєричне відкриття нинішнього кінофесту відбулося в Одеському театрі опери та балету. Не обійшлося, звісно, без червоної доріжки, по якій проходили не лише ті, хто причетний до кіноіндустрії. Вітаючи присутніх зі стартом, президент ОМКФ Вікторія Тігіпко зазначила: — Вісім — це магічна цифра, це знак нескінченності. За вісім років Одеський кінофестиваль став найвагомішою кіноподією не тільки України, а й усієї Східної Європи. 911 заявок у цьому році, 81 країна, п’ять континентів — це рекорд. Ми отримали 265 фільмів до участі в національному конкурсі. Це також значна цифра, яка свідчить про те, що українське кіно розвивається, стає сильнішим, набирає обертів. Для нас усіх це тільки початок. Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко із задоволенням зазначив, що 48 українських стрічок на Одеському кінофестивалі — це безпрецедентна кількість і доказ того, що виробництво українського кіно стає на ноги. Сатирик Михайло Жванецький підготував для гостей вечора нову мініатюру про одеситок. І це невипадково, адже одна із наскрізних тем цьогорічного фестивалю — жінки. Фільм-відкриття — французько-бельгійську стрічку «Щоб бути впевненим» — особисто представили режисер Карін Тардьє та композитор Ерік Слаб’як, до речі, українець за походженням, для якого фестиваль в Одесі подарував можливість побачити свою історичну Батьківщину. За головні призи у міжнародному конкурсі ОМКФ-2017 ведуть боротьбу 12 картин, у конкурсі європейських документальних фільмів представлені 8 ро-біт, а в національній програмі 17 претендентів на перемогу. Перегляд французької німої стрічки «Дамське щастя» (1930) зібрав на Потьомкінських сходах тисячі шанувальників. Уперше за історію ОМФК показ під відкритим небом відбувся у спільному супроводі симфонічного оркестру під керуванням Ігоря Шаврука та оперної співачки Софі Фурньє. Музика Габрієля Тібодо посилювала емоційне сприйняття картини, створюючи атмосферу Парижа 30-х років минулого століття. Фестивальне життя у розпалі. На різних майданчиках проходять не лише кінопокази, а й інші цікаві події, пов’язані з кіноіндустрією. На най-більшому в Україні форумі кінопрофесіоналів відбуваються презентації, тривають пошуки партнерів для співробітництва та інвесторів для виробництва фільмів. Одна із таких цікавих професійних тусовок — презентація українських документальних фільмів на стадії виробництва за версією Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA. Представляючи тут свої проекти, продюсери шукають не лише фінансування, а й дистриб’юторів, готових просувати ці проекти, зайнятися прокатом або продажем прав на покази. П’ять українських документальних стрічок, що є зараз на різних стадіях виробництва, уже представлені на цих зустрічах. У рамках фестивалю відбулася також презентація можливостей, в тому числі й фінансових, для кіноіндустрії від програми «Креативна Європа». Представниця програми Юлія Кандирова розповіла про те, як отримати грант на навчання, про євро-пейські освітні програми, які підтримує «Креатив-на Європа», і пояснила, як залучити фінансування на організацію кінофестивалю, які для цього вису-ваються умови і хто вже отримав таку підтримку. У рамках Film Industry Office відбулася презентація Асоціації кіноіндустрії України, учасники якої представили своє бачення майбутнього цієї галузі у нашій країні. Один із засновників асоціації Володимир Яценко розповів про специфіку об’єднання: — Це ті люди, які прийшли з бізнесу, мають спільне бізнес-мислення, бізнес-підхід, з нашої точки зору це доже важливо. Наша мета — створити абсолютно відкриту платформу для співпраці у сфері кіноіндустрії. Ми віримо, що час будь-яких закритих систем вичерпаний, вони неефективні. У рамках ділового майданчика ОМКФ відбулася ціла низка бізнес-заходів, передусім цікавих та корисних для інвесторів, продюсерів, дистриб’юторів, представників кіно- та ІТ-індустрії. Відкриваючи панельну дискусію, Вікторія Тігіпко зазначила: — Інвестиції в українські стартапи — це, перш за все, приватний капітал, саме тому важливо проводити зустрічі інвесторів та обмінюватися досвідом. Фестиваль — на фінішній прямій. З нетерпін-ням чекаємо на підсумки конкурсної програми. Хто ж отримає Гран-прі? Тим більше, що цього року офіційний спонсор ОМКФ — «Таскомбанк» — суму призового фонду збільшив удвічі. За це варто поборотися! Автор: Ольга ФІЛІППОВА
|
Пошук:
![]() ![]() ![]() Сергій Токарєв
На Всемирном экономическом форуме (WEF) был представлен отчет The Future of Jobs Report 2025, анализирующий будущее рынка труда. Хотя основной акцент в исследовании сделан на изменения в профессиях, наибольшие выводы из него должны сделать высшие учебные заведения — говорит в своей колонке для 24 канала Сергей Токарев, инвестор, сооснователь и партнер Roosh.
![]() ![]() ![]() В Одеській національній науковій бібліотеці з нагоди 154-ї річниці від дня народження Лесі Українки, у рамках проєкту «Лесиними стежками», до уваги користувачів представлено книжкову виставку «Море, море! Без краю просторе, Руху повне і разом спокою…»: Леся Українка і Одеса».
![]() Останні моніторинги:
00:00 06.03.2025 / Вечерняя Одесса
![]() 00:00 06.03.2025 / Вечерняя Одесса
![]() 00:00 06.03.2025 / Вечерняя Одесса
![]() 00:00 06.03.2025 / Вечерняя Одесса
![]() 00:00 06.03.2025 / Вечерняя Одесса
![]() |
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.014 |