|
ЩАСЛИВА ВІСІМКА
22.07.2017 / Газета: Чорноморські новини / № 68(21859) / Тираж: 8525
Восьмий рік поспіль липень у нашому місті означений однією з найяскравіших кіноподій України. До Одеси з усього світу з’їжджаються люди, які створюють, дивляться, продають, купують і просто люблять кіно. Феєричне відкриття нинішнього кінофесту відбулося в Одеському театрі опери та балету. Не обійшлося, звісно, без червоної доріжки, по якій проходили не лише ті, хто причетний до кіноіндустрії. Вітаючи присутніх зі стартом, президент ОМКФ Вікторія Тігіпко зазначила: — Вісім — це магічна цифра, це знак нескінченності. За вісім років Одеський кінофестиваль став найвагомішою кіноподією не тільки України, а й усієї Східної Європи. 911 заявок у цьому році, 81 країна, п’ять континентів — це рекорд. Ми отримали 265 фільмів до участі в національному конкурсі. Це також значна цифра, яка свідчить про те, що українське кіно розвивається, стає сильнішим, набирає обертів. Для нас усіх це тільки початок. Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко із задоволенням зазначив, що 48 українських стрічок на Одеському кінофестивалі — це безпрецедентна кількість і доказ того, що виробництво українського кіно стає на ноги. Сатирик Михайло Жванецький підготував для гостей вечора нову мініатюру про одеситок. І це невипадково, адже одна із наскрізних тем цьогорічного фестивалю — жінки. Фільм-відкриття — французько-бельгійську стрічку «Щоб бути впевненим» — особисто представили режисер Карін Тардьє та композитор Ерік Слаб’як, до речі, українець за походженням, для якого фестиваль в Одесі подарував можливість побачити свою історичну Батьківщину. За головні призи у міжнародному конкурсі ОМКФ-2017 ведуть боротьбу 12 картин, у конкурсі європейських документальних фільмів представлені 8 ро-біт, а в національній програмі 17 претендентів на перемогу. Перегляд французької німої стрічки «Дамське щастя» (1930) зібрав на Потьомкінських сходах тисячі шанувальників. Уперше за історію ОМФК показ під відкритим небом відбувся у спільному супроводі симфонічного оркестру під керуванням Ігоря Шаврука та оперної співачки Софі Фурньє. Музика Габрієля Тібодо посилювала емоційне сприйняття картини, створюючи атмосферу Парижа 30-х років минулого століття. Фестивальне життя у розпалі. На різних майданчиках проходять не лише кінопокази, а й інші цікаві події, пов’язані з кіноіндустрією. На най-більшому в Україні форумі кінопрофесіоналів відбуваються презентації, тривають пошуки партнерів для співробітництва та інвесторів для виробництва фільмів. Одна із таких цікавих професійних тусовок — презентація українських документальних фільмів на стадії виробництва за версією Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA. Представляючи тут свої проекти, продюсери шукають не лише фінансування, а й дистриб’юторів, готових просувати ці проекти, зайнятися прокатом або продажем прав на покази. П’ять українських документальних стрічок, що є зараз на різних стадіях виробництва, уже представлені на цих зустрічах. У рамках фестивалю відбулася також презентація можливостей, в тому числі й фінансових, для кіноіндустрії від програми «Креативна Європа». Представниця програми Юлія Кандирова розповіла про те, як отримати грант на навчання, про євро-пейські освітні програми, які підтримує «Креатив-на Європа», і пояснила, як залучити фінансування на організацію кінофестивалю, які для цього вису-ваються умови і хто вже отримав таку підтримку. У рамках Film Industry Office відбулася презентація Асоціації кіноіндустрії України, учасники якої представили своє бачення майбутнього цієї галузі у нашій країні. Один із засновників асоціації Володимир Яценко розповів про специфіку об’єднання: — Це ті люди, які прийшли з бізнесу, мають спільне бізнес-мислення, бізнес-підхід, з нашої точки зору це доже важливо. Наша мета — створити абсолютно відкриту платформу для співпраці у сфері кіноіндустрії. Ми віримо, що час будь-яких закритих систем вичерпаний, вони неефективні. У рамках ділового майданчика ОМКФ відбулася ціла низка бізнес-заходів, передусім цікавих та корисних для інвесторів, продюсерів, дистриб’юторів, представників кіно- та ІТ-індустрії. Відкриваючи панельну дискусію, Вікторія Тігіпко зазначила: — Інвестиції в українські стартапи — це, перш за все, приватний капітал, саме тому важливо проводити зустрічі інвесторів та обмінюватися досвідом. Фестиваль — на фінішній прямій. З нетерпін-ням чекаємо на підсумки конкурсної програми. Хто ж отримає Гран-прі? Тим більше, що цього року офіційний спонсор ОМКФ — «Таскомбанк» — суму призового фонду збільшив удвічі. За це варто поборотися! Автор: Ольга ФІЛІППОВА
|
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Під егідою Міністерства культури та інформаційної політики України, Одеська національна наукова бібліотека, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» за сприяння Одеської обласної державної адміністрації, Одеської обласної та Одеської міської рад, Українського інституту книги, Всеукраїнської громадської організації «Українська бібліотечна асоціація» та Всеукраїнської громадської організації «Бібліополіс» проводять Всеукраїнську виставку-форум «Українська книга на Одещині».
Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014 |