|
Корупційний інтернаціонал
21.10.2017 / Газета: Одесские известия / № 78(5004) / Тираж: 18937
«Поліпшення настане лише тоді, коли ми побачимо ефективну діяльність поліціянтів, а не ту дурницю, що зараз. Аварійність на наших шляхах пекельна. Замість вигадувати закони, чому б не скористатися досвідом Європи, Австралії чи деяких штатів США? Річна кількість ДТП у них дорівнює нашій денній». Цей крик душі належить аж ніяк не українському громадянинові. Це коментар мешканця Кейптауна Стюарта Гендерсона щодо наміру уряду Західної Капської провінції (ПАР) таки увести в дію зміни до адміністративного законодавства, що регулює використання транспортних засобів. Законопроект передбачає зниження граничної швидкості транспорту в межах населених пунктів з 60 до 40 кілометрів на годину та від 100 до 80 км/год. у сільських районах. Передбачено також заборону перевозити дітей у багажних відділках автівок та обмеження пересування вантажівок масою понад дев’ять тонн дорогами загального користування у часи пік. Поліціянти мають вилучати авта у порушників, доправляти машини на штрафмайданчики і навіть знищувати, якщо протягом трьох місяців власник не доведе свою невинуватість у суді. Влада провінції вважає, що це позитивно вплине на безпеку дорожнього руху. Втім, аж 44% опитуваних громадян упевнені, що законопроект створює лише додаткову можливість «заробити» і так вельми корумпованій дорожній поліції, пише південноафриканське видання «Віллз-24». «Хто забезпечить виконання такого закону? – запитує кейптаунка Лоріта Гувс. – Дорожні поліціянти, яких не вистачає навіть на те, щоб навчити таксистів їздити за правилами, а не як їм заманеться? Штрафувати будуть пересічних водіїв, як і завжди». Читачка Монаквита Цама впевнена, що конфісковані та формально знищені автівки незабаром з’являться на подвір’ях поліціянтів, а Андре Сандифорд зауважує, що у більшості таксистів взагалі немає ані ліцензії, ані реєстрації транспортного засобу. «Хто саме вилучатиме автівки? – глузує з владних ініціатив Галід Еразмус. – Працівники служби дорожньої безпеки, що навіть не відрізняють котушку запалювання від амортизатора? Єдиним наслідком упровадження змін стане зростання корупції на шляхах і щільніше зрощення поліції з викрадачами автівок». Нехай, скаже український читач, поліціянти хабарі беруть, але у Південно-Африканській Республіці бодай шляхи хороші. Мовляв, якби у нас на дорожньому будівництві не крали, з вартовими закону на шляхах можна було б і порозумітися. Певно, так само вважають і італійці, які ще п’ять років тому викрили грандіозну аферу з розкраданням цільового кредиту ЄС. «Розслідування довело, що понад 381 мільйон євро просто розікрали шляхом підробки контрактів на фіктивні дорожні роботи у Калабрії, – писала тоді британська «Телеграф». – Калабрійська мафія виявилася впливовішою навіть за сумнозвісну «Коза Ностра». Італійська влада змушена була відшкодувати збитки Європейському Союзові за рахунок власних платників податків, а сума вкраденого складає майже три чверті загальних втрат від шахрайства у ЄС». Від схожої проблеми потерпає і далека Ямайка, де минулого місяця генсек Народної національної партії Джуліан Робінсон звинуватив уряд у використанні коштів, призначених для реконструкції Джакшон-роуд у Сент-Мері, на передвиборну кампанію. «Уряд витратив ці кошти поза належними механізмами закупівель», – цитує доповідь Офісу політичного омбудсмена тамтешнє видання «Гліннер». «Нью-Йорк Таймс» цього року оприлюднила жахливу історію про бразильську компанію «Одебрехт», що масово скуповувала топ-менеджмент дванадцятьох країн. Фірму звинувачують у 100 випадках виплати хабарів за перемогу в тендерах на будівництво мостів, доріг, електростанцій. Вартість робіт завищувалася підрядником майже вчетверо, а загальна сума оборудок склала понад чотири з половиною мільярди доларів США. «В одному випадку «Одебрехт» навіть купила відділення місцевого банку, аби з нього виплачувати хабарі», – пише видання. Від Мексики до України проблеми корупції у транспортній галузі – здається, однакові. Аж надто ласий шматок для злодіїв – дороги. Можна боротися з цим потворним явищем, збираючи повідомлення про хабарництва на міністерському сайті, як у США. Або ж задіяти місцеві ініціативи, як на Ямайці. Але варто усвідомити, що корупція, за влучним висловом лідера китайської держави Сі Цзиньпіня, – явище інтернаціональне. Українська корупція не унікальна – від такої самої корупції потерпають усі країни світу. Тож припиняймо посипати голову попелом з цього приводу, натомість працюймо над створенням умов, нестерпних для шахраїв. Дивись, і набутий нами досвід стане світові у пригоді. Автор: Іван Юнг
|
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Під егідою Міністерства культури та інформаційної політики України, Одеська національна наукова бібліотека, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» за сприяння Одеської обласної державної адміністрації, Одеської обласної та Одеської міської рад, Українського інституту книги, Всеукраїнської громадської організації «Українська бібліотечна асоціація» та Всеукраїнської громадської організації «Бібліополіс» проводять Всеукраїнську виставку-форум «Українська книга на Одещині».
Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.011 |