ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Чи випливемо на міжнародний рівень?
16.05.2018 / Газета: Одесские известия / № 37(5061) / Тираж: 18937

На поромі KAUNAS SEAWAYS під час рейсу Чорноморськ — Хайдарпаша (Туреччина) відбулася науково-практична конференція «Поромні перевезення на Чорному морі як ланка міжнародних транспортних коридорів».

Конференція, проведена за підтримки судноплавної компанії «Укрферрі», зібрала вчених та фахівців морської галузі України. Вони обговорили проблеми діяльності поромних ліній на Чорному морі та перспективи їх розвитку в міжнародному аспекті.

– Ми прагнемо зрозуміти світові тенденції розвитку поромної галузі та виробити не неї єдиний погляд , – каже професор Одеського національного морського університету Михайло Постан. – Нам треба вчитися працювати за європейськими стандартами, підготувати порти до прийому закордонних суден. Оновлення технічної бази портів вимагає великих коштів та довгої роботи. А об’єктів, що вимагають реконструкції, в нас вистачає.

Крім того, щоб знайти гроші на ремонтні роботи, треба подбати про тих, хто їх в майбутньому отримуватиме. В Україні сьогодні є два університети, де навчають спеціалістів морської галузі, що працюють не в відкритому морі, а біля берегів. Один з них діє в Одесі, інший – в Миколаєві. Причому останній свого часу готував спеціалістів такої кваліфікації, аналогів яким не було на території колишнього Радянського Союзу. Одеса теж не відставала, до портів регіону активно заходили іноземні судна, які могли отримати якісний ремонт за відносно невеликі гроші. Найбільшу популярність ми мали в дев’яностих роках минулого століття. Але час минав, кваліфікація портових працівників поступово падала. Досвідченіші фахівці їхали працювати за кордон, а їх молодші колеги просто не могли вивчитися, як належить, через низку об’єктивних причин.

- Скажу банальну річ, але кадри вирішують все: нам потрібно підготувати людей таким чином, щоб вони не нашкодили техніці під час своєї роботи, — зауважує викладач Одеського національного морського університету Людмила Кошарська. – Зараз молоді спеціалісти мають багато проблем з пошуком першого робочого місця, адже крім теоретичної бази необхідна ще й практика. На жаль, досвідчені фахівці сьогодні жодним чином не зацікавлені працювати зі своїми молодшими колегами. Виходом тут можуть стати оплачувані стажування, на кшталт інтернатури для лікарів. Таке навчання поширене за кордоном, коли молоді спеціалісти власним коштом здобувають необхідні навички й отримують досвід першої роботи.

Розвиток круїзного туризму, співпраця з чорноморськими країнами, впровадження нових транспортних законів… Це далеко не повний перелік тем , які обговорювалися під час конференції. Перед морськими та річковими портами Одеської області сьогодні стоять чимало викликів на кшталт пристосування до європейських правил, прийому сучасних іноземних суден. Для цього проводять днопоглиблювальні роботи, шукають шляхи співпраці з закордонними партнерами. Бо розвиток мореплавства для нашого регіону це не тільки питання бізнесу. Це ще й питання міжнародного престижу для Одещини.

Автор: Марія Шевчук

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розказав про заходи, що покращать стан українського IT-сектору
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.

SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.

Останні моніторинги:
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013