ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




НІ ПРОЇХАТЬ, НІ ПРОЙТИ
17.01.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 4(22023) / Тираж: 8525

Будь-якої пори року тема стану наших доріг залишається надзвичайно актуальною. Нині, скажімо, ми всі не байдужі до того, як поліцейські ГУНП в Одеській області у посиленому режимі слідкують за ситуацією на найзасніженіших і найнебезпечніших автошляхах і надають допомогу водіям та пасажирам, які втрапили у халепу.

Останніми днями найбільше сніжило в західних та північних районах, дещо менше перепало від негоди жителям центру та півдня. Відтак екіпажі правоохоронців були орієнтовані не стільки на виявлення порушень правил дорожнього руху, скільки на допомогу його учасникам. Вони тимчасово обмежували проїзд транспорту по заметених ділянках трас та спрямовували водіїв у безпечному напрямку, реагували на виклики громадян і допомагали вибиратися із снігових пасток, регулювали дорожній рух і забезпечували роботу спецтехніки.

Так, представники Управління превентивної діяльності поліції Одещини прийшли на поміч двадцятьом іноземним громадянам, які на автобусі їхали з Молдови і змушені були безпорадно зупинитися на трасі в Іванівському районі. Помітивши увімкнені аварійні сигнали, правоохоронці, які поверталися з поста, допомогли усунути технічні неполадки, автобус рушив далі і мандрівникам не довелося мерзнути посеред дороги.

На трасі Болград – Одеса поліція виявила легко одягненого чоловіка, який босоніж ішов по засніженій, слизькій дорозі. Неборак хильнув у гостях зайвого і, повертаючись додому, заблудився. Злякався так, що навіть загубив черевики. Підібрали нещасного, відігріли і відвезли до хати.

Два мопеди під керуванням 16-річних підлітків застрягли у багнюці за ринком «Початок», що у Лиманському районі. Хлопці, побоявшись залишити транспорт напризволяще, просиділи на холоді довше 13 годин. Повідомлення про це надійшло у службу порятунку ближче до півночі 14 січня. Рятувальники негайно прибули на місце виклику, дали раду і підліткам, і мопедам, які заглухли на холоді…

Дуже скоро сніг розтане, вода зійде, а багнюка присохне, однак тема стану наших доріг залишиться не менш актуальною.

Під час апаратної наради, яку провів голова ОДА Максим Степанов, говорили про перспективи будівництва та обслуговування доріг у нинішньому році.

Доповідав Олег Варивода – начальник Служби автомобільних доріг в Одеській області. Торік, за його словами, у нас було відбудовано 190 кілометрів шляхів.

Це не так багато, зазначали на апаратній, тож темпи мають бути динамічнішими. І це знайшло відображення у планах на 2019-й. Тільки-но дозволять погодні умови, розпочнеться ремонт дороги Р-33 (Роздільнянський район), а також завершать роботи на трасі Одеса –Рені. Наразі маємо проектно-кошторисну документацію на відбудову 703 кілометрів доріг, пройдені відповідні експертизи.

Максим Степанов уточнив, що перші 60 мільйонів гривень на ремонт найзруйнованіших ділянок автодороги Р-33 Вінниця –Трубів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка вже виділені.

Серед інших пріоритетів на нинішній рік — курортні і туристичні напрямки, державні магістралі і дороги, що поєднують між собою села області. Зокрема, заплановано навести лад на відрізках шляхів від Вінниці до Одеси, напрямках Тарутине –Арциз – Сарата, Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші, Кучурган – Біляївка – Маяки – Овідіополь, Одеса – Вознесенськ – Новий Буг.

Особлива увага приділятиметься експлуатаційному утриманню шляхів та безпеці дорожнього руху. Скажімо, Одеська область першою в Україні почала використовувати надійнішу демпферну систему для бар’єр-ного огородження, яку вже встановлено на автошляху М-28 «Обхід міста Одеси».

До слова, зранку 15 січня проїзд по трасі Одеса – Рені виявився ускладненим через великий снігопад. Техніка не встигала розчищати замети. Сталося кілька серйозних ДТП…

Нові технології дорожнього покриття, які застосовуються у світі, спрацьовують на те, щоб на полотні не затримувалися опади, зокрема танув сніг. Хотілося б, щоб і в нас таке колись було.

Великою проблемою, на яку довго закривали очі, було надмірне завантаження автотранспорту, що губило наші шляхи, котрі й без того не у кращому стані. Особливо хитрували далекобійники, наживаючись на нашій вседозволеності. Добиралися вони Європою до українських кордонів двома-трьома машинами, а, перетнувши його, увесь вантаж складали на одну. Нікого не лякали мізерні штрафи, які могли за це виписати.

Віднедавна ситуація змінилася: ми почали захищати свої автошляхи, збільшивши штрафи за перевантаження транспорту.

Задля збереження дорожнього покриття, яке стає нам у великі гроші, Максим Степанов наполягає на посиленні штрафних санкцій за перевантаження авто щонайменше у п’ять, а то й більше разів. У планах – підготувати та передати до Києва пропозиції про відповідні зміни до законодавства.

Під час апаратної наради голова ОДА дав доручення керівникові управління Укртрансбезпеки посилити роботу у цьому напрямку та підготувати необхідні документи. «Ви повинні ефективніше використовувати пересувні габаритно-вагові комплекси, залежно від сезону. Перевантажена машина не може рухатися далі – її необхідно зупиняти. Для цього ми і передали вам ще шість сучасних комплексів», – наголосив Максим Степанов.

А ще запропонував запровадити стратегічне планування дорожніх робіт у масштабах усієї країни і на законодавчому рівні закріпити прозорий механізм розподілу коштів. З такою пропозицією Одещина також звернеться до Києва.

Ще одне питання, що обговорювалося на засіданні, – надання субсидій. Так, житлову субсидію за новими критеріями призначено більш як 136 тисячам сімей нашої області.

«Уряд змінив порядок нарахування субсидій і, згідно з дорученням, яке я дав ще у жовтні минулого року, людей необхідно було поінформувати про нові умови. Відтак із 30 тисяч сімей, яким раніше відмовили, за нарахуванням уже звернулися 19 тисяч, з яких субсидію призначено 15,5 тисячі. Це та соціальна турбота про незахищені верстви населення, на якій акцентує увагу Президент Петро Порошенко. Це та важлива робота, яку необхідно активно продовжувати», — підкреслив голова ОДА.

У свою чергу директор департаменту соціальної та сімейної політики облдержадміністрації Лілія Коваленко зазначила, що Одещина готова до монетизації і що районні управління соціального захисту відкрили відповідні рахунки. Триває призначення субсидій тим, чиї звернення продовжують надходити.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів ухвалив постанову про надання житлових субсидій населенню у грошовій формі. Монетизація почала впроваджуватися з

1 січня для тих, хто її оформлюватиме вперше. Для тих, хто її отримував раніше, – з 1 травня. Для цього необхідно буде звернутися до відповідного управління. Завдяки монетизації люди, заощаджуючи енергоресурси, навіть зможуть заробити.

(Детальніше про порядок й умови монетизації субсидій читайте далі у номері)

Автор: Яна СТАСІНА

Пошук:
розширений

Автор
Лелеки повернулися на укріплені енергетиками ДТЕК Одеські електромережі гнізда
На укріплені ДТЕК Одеські електромережі гнізда повернулися лелеки. Наразі птахи заселили 100% своїх домівок, а це − 257 платформ. На початку 2024 року енергетики встановили 4 платформи, до кінця року планують змонтувати ще 16. Попри війну енергетики продовжують дбати про захист біорізноманіття та довкілля. Роботи проводять під егідою проєкту #Лелеченьки, спрямованого на захист та збереження популяції білого лелеки. Він відповідає принципам ESG та Цілі Сталого розвитку Глобального Договору ООН №15 – «Збереження екосистем землі».

«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці

Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012