|
СИЛУВАНЕ РЕПЕТИТОРСТВО
23.07.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 55(22074) / Тираж: 8525
Ситуація, коли вчителі не викладають належним чином предмет для того, щоб учні приходили до них на додаткові платні заняття, є неприпустимою, наголосила в інтерв’ю «Високому замку» міністр ос-віти і науки Лілія Гриневич. «Іноді вчитель не працює як належить на уроці, аби діти приходили до нього на індивідуальні платні заняття. Це ганебне явище! Ми підготували листи Міністерства освіти й розіслали їх по школах. Це непедагогічно і це порушення. Тобто вчитель, який безпосередньо навчає дитину в школі, не може бути репетитором — це конфлікт інтересів», — підкреслила посадовець. Водночас вона зазначила, що школа має право надавати платні послуги, серед яких — індивідуальне навчання. «Це обліковується як урок. З батьками укладається договір про надання платних освітніх послуг. Але маємо й досвід, коли діти отримують дуже високі результати ЗНО і без репетиторів. Усе залежить від школи, середовища і від наполегливості самої дитини», — сказала Лілія Гриневич. Автор: -
|
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці
Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012 |