|
СИЛУВАНЕ РЕПЕТИТОРСТВО
23.07.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 55(22074) / Тираж: 8525
Ситуація, коли вчителі не викладають належним чином предмет для того, щоб учні приходили до них на додаткові платні заняття, є неприпустимою, наголосила в інтерв’ю «Високому замку» міністр ос-віти і науки Лілія Гриневич. «Іноді вчитель не працює як належить на уроці, аби діти приходили до нього на індивідуальні платні заняття. Це ганебне явище! Ми підготували листи Міністерства освіти й розіслали їх по школах. Це непедагогічно і це порушення. Тобто вчитель, який безпосередньо навчає дитину в школі, не може бути репетитором — це конфлікт інтересів», — підкреслила посадовець. Водночас вона зазначила, що школа має право надавати платні послуги, серед яких — індивідуальне навчання. «Це обліковується як урок. З батьками укладається договір про надання платних освітніх послуг. Але маємо й досвід, коли діти отримують дуже високі результати ЗНО і без репетиторів. Усе залежить від школи, середовища і від наполегливості самої дитини», — сказала Лілія Гриневич. Автор: -
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012 |