ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




СКЛАДАЙТЕ КАВУНИ... ШТАБЕЛЯМИ!
27.07.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 57(22076) / Тираж: 8525

Відтепер українці можуть поласувати незвичними кавунами — квадратними. І виростили їх саме у нас, на Одещині.

Дивної форми кавуни запропонувала покупцям компанія «Дунайський аграрій», яка займається органічним землеробством на 2 тисячах гектарів в Ізмаїльському районі. А відтак особливість ягоди не лише у формі, а й у якості. Бо ж ідеться про органічний продукт, себто вирощений без застосування гербіцидів, пестицидів та небезпечних добрив.

Для світу кубічні кавуни — не новина. Вони з’явилися в 1960-х в Японії. Тамтешні фермери, отримавши поганий урожай, почали думати-гадати, як їм компенсувати збитки й заробити більше грошей. У результаті вирішили здивувати всіх квадратними кавунами. Японці клали їх у спеціальні форми, де вони виростали прямокутними. Щоправда, були не дуже солодкими — не дозрівали. Та ще й коштували досить дорого. І до сьогодні кубічний кавун у Японії — то елітний продукт. Їх вирощують тільки на одному острові й збирають за сезон десь 800 штук. Кожен зріє в пластиковому або скляному ящику, а потім упаковується. На наші гроші такий «квадрат» коштує майже 4 тисячі гривень.

На Одещині кавуни виростили не просто квадратної форми, а смачні, солодкі, соковиті. Керівник компанії, яка вивела на ринок це диво, Роман Дяжук розповів, що це пробна партія квадратних органічних ягід і відправлять їх на подарунки. Попит на таку продукцію в Україні тільки формується, але ресторани й торговельні мережі нею вже зацікавилися. Звісно, що дизайнерські кавуни коштують значно дорожче від звичайних.

Автор: Інна ЯКИМЕНКО

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розказав про заходи, що покращать стан українського IT-сектору
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.

SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.

Останні моніторинги:
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.03.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.012