ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




ТОМАТНА TERRA INCOGNITA
05.09.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 67(22086) / Тираж: 8525

ПРО ПЕРСПЕКТИВИ ЕКСПОРТУ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕПЛИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ

З якими проблемами зіткнувся український плодоовочевий бізнес? Які ринки найперспективніші для збуту тепличної продукції та які існують шляхи поліпшення ситуації для вітчизняних виробників?

На ці та багато інших питань відповів директор Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федір Рибалко, виступаючи на першій міжнародній конференції «Тепличний бізнес України-2019».

«У 2015 році, після загострення політичної ситуації, Україна втратила російський ринок, який був основним ринком збуту плодоовочевої продукції. Більше того, доходи виробників суттєво знизилися через девальвацію національної валюти, втрату частини території та населення. Це стало суттєвим ударом по всьому плодоовочевому бізнесу, зокрема й тепличному, який на той час складав значну частину виробництва», — цитує експерта www.seeds.org.ua.

«Якою може бути стратегія розвитку для тепличної продукції на найближчі кілька років? Передусім, Україна повинна збільшити свою присутність на всіх найближчих ринках, оскільки всі країни-сусіди, залежно від сезону, стикаються з різного роду провалами та проблемами недостатньо широкого асортименту продукції. Відповідно, діяльність виробників повинна бути спрямована на доскональне вивчення ситуації на найближчих ринках та швидке реагування на ці ситуації», — зазначив Федір Рибалко.

Одним з найперспективніших експортних ринків він назвав Румунію. Ця країна щороку імпортує томатів на понад 150 мільйонів доларів за доволі високими цінами. Але попри 500-600 кілометрів спільного кордону, Україна не поставляє туди помідорів. Основні причини — мовний бар’єр та відсутність контактів з румунськими імпортерами. Тому УПОА в жовтні цього року організовує торговельну місію до Румунії для налагодження контактів між виробниками та імпортерами плодоовочевої продукції.

А ще експерт звернув увагу на ринок Близького Сходу. «Представники Української плодоовочевої асоціації спілкувалися з імпортерами з Дубаю, які обслуговують сотні готелів у місті. З їхнього боку високий попит на тепличну продукцію. Втім, варто розуміти, що йдеться винятково про преміум-сегмент, продукцію з високими стандартами. Поставки помідорів до Дубаю можна здійснювати тільки авіатранспортом, але далеко не всі виробники нині готові до такої тонкої роботи. Що стосується постачання продукції морським транспортом, то слід виділити таку країну, як Саудівська Аравія. Час на перевезення продукції з одеського порту до тамтешніх портів становить у середньому 10—12 днів, що дозволяє зберегти кондиції товару», — пояснив експерт.

Зі свого боку директорка з розвитку УПОА Катерина Звєрєва додала, що українським тепличникам для успішного освоєння зовнішніх ринків потрібні інвестиції не тільки у виробництво та впровадження сучасних технологій, але й у маркетинг. «Якщо виробник вміє створювати цінність своєму продукту, вдало просувати його на зовнішніх ринках, — зазначила вона, — то зможе продати його дорожче. З огляду на те, що попит на продукцію закритого ґрунту в світі дедалі зростає, українським виробникам слід зважати на цей тренд й активізувати роботу в цьому напрямку».

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 28.11.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.019