ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




КУБИКИ, ЩО «ВМИКАЮТЬ» КРЕАТИВНІСТЬ
14.11.2019 / Газета: Чорноморські новини / № 87(22106) / Тираж: 8525

Під егідою департаменту освіти та науки Одеської міської ради в загальноосвітній школі №56 пройшов семінар для вчителів, соціальних педагогів та шкільних психологів на тему «Як навчати цікаво. Вплив емоційного освітнього середовища на пізнавальний процес», організований обласною організацією Громадської ради освітян і науковців.

Модераторка семінару — кандидатка психологічних наук, доцент ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Київ) Ярослава Швень провела майстер-клас з інноваційної інтегрованої методики «Rory’s Story Cubes» (кубики історій) для розвитку творчо-пізнавальної діяльності особистості та життєвих умінь. Навички, які педагоги отримали під час його проведення, сприятимуть підвищенню професійно-педагогічної компетентності та вдосконаленню майстерності вчителя, підштовхнуть до пошуку нестандартних рішень та розвитку ключових життєвих умінь ХХІ століття — спілкування, співпраці, критичного мислення та креативності.

Під час семінару йшлося про теоретичні засади створення і функціонування інноваційної інтегрованої методики «Rory’s Story Cubes» та її застосування у педагогічній і психологічній практиці.

— За допомогою гри у кубики історій ми виконуємо цілу низку важливих завдань, — наголосила Ярослава Швень. — Наприклад, можемо працювати у напрямку глибинного навчання. Кубики історій — це цікавий формат, схожий на вже звичний «ЛЕГО», але вищого рівня, які зараз використовуються у Новій українській школі (НУШ) як освітня методика. І це не дивно, адже вони мають ширші можливості та варіації.

Пані Ярослава запропонувала низку методик, розповіла, як їх можна застосовувати під час уроків, виховної діяльності — для розвитку емоційно-сенсетивної сфери, для згуртування учнівського колективу, для співпраці школярів… Ця методика апробована, проведено вебі-нар, розроблено онлайн-курс, наразі триває марафон «прокачування здібностей» учителів, який проходить на порталі «Всеосвіта». Тобто йде систематична робота з інтеграції методики в освітній простір.

Враженнями від роботи творчої майстерні поділилися її учасники.

Галина Степанівна Рудько, учителька початкових класів і заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської загальноосвітньої школи №69:

— Подібні семінари слід проводити якомога частіше, їх має бути більше. Украй важливо для вчителя, особливо початкових класів, опанувати цікаву методику, яка поки що не дуже зна-йома. Чимало педагогів використовували її раніше як методику кубування. Зараз вона представлена у розширенішому вигляді, завдяки чому навчальний матеріал можна подавати багатогранніше. Особливо це актуально для НУШ. Адже є багато методичних рекомендацій, а от практичних розробок, на жаль, бракує. За допомогою «Rory’s Story Cubes» можна цікаво викладати й гуманітарні, й точні дисципліни, розширювати світогляд учня.

Світлана Анатоліївна Міхєєва, учителька з англійської мови і заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської гімназії №7:

— Вважаю, що семінар корисний для будь-якого освітянина, адже за допомогою цієї методики можна досягти чимало поставлених цілей, вона розвиває креативність учня, а також допомагає вчителеві зрозуміти настрій дитини, її налаштування на роботу. Мені як філологу дуже цікаво провести уроки із застосуваннями «Rory’s Story Cubes». Скажімо, у п’ятих класах я на сто відсотків розумію, як побудувати урок, а ось як працюватимуть асоціації у десятикласників, у яких уже сформований світогляд, буде цікаво подивитися.

Тетяна Геннадіївна Андрєєва, психолог Маріїнської гімназії:

— Методика «Rory’s Story Cubes» — досить нова, її можна застосовувати на будь-якому уроці, під час позакласної роботи та роботи з батьками. Ці кубики допомагають знайти відповідь на будь-яке питання, вони використовуються для індивідуальної роботи та проведення тренінгів. Завдяки кубикам вдається перебороти стереотипи мислення, навчитися «вмикати» креативність. Їх можна застосовувати не лише у школі, а й купити собі додому. Коли поганий настрій чи ще якісь негаразди, просто кинути кубики і завдяки асоціативному мисленню порозумітися зі своєю дитиною, почути її думки, тривоги й разом дійти висновку, як вирішити нагальні питання.

Автор: Сергій ПЄНЯЄВ

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.020