ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




НЕ ВИЖИВ НІХТО...
11.01.2020 / Газета: Чорноморські новини / № 2(22120) / Тираж: 8525

8 січня прилетіла трагічна звістка з Ірану – на околиці Тегерана розбився пасажирський літак авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», який прямував до Києва. Усі 167 пасажирів та 9 членів екіпажу загинули.

На момент здачі цього номера у друк причини трагедії не встановлені. США та Канада заявили, що лайнер, імовірно, був збитий іранською ракетою. Влада Ірану звинувачення відкидає. Українська сторона не поспішає зайняти ту чи іншу позицію: Президент Володимир Зеленський 10 січня заявив, що версія про влучання ракети в український літак в Ірані не виключається, але наразі не підтверджена, і закликав міжнародних партнерів надати дані, які є у них і які стосуються трагедії, у розпорядження комісії з розслідування причин авіакатастрофи.

Літак авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» (МАУ), що виконував рейс PS752 за маршрутом Тегеран – Київ, зник з радарів через кілька хвилин після вильоту з міжнародного аеропорту Імама Хомейні в Тегерані о 6.10 за місцевим часом.

За офіційними даними, більшість загиблих пасажирів – громадяни Ірану (82 особи) та Канади (63). Серед жертв – 11 українців (двоє пасажирів та дев’ятеро членів екіпажу), десятеро шведів, четверо афганців та троє британців. Відповідно до списків загиблих, які оприлюднила авіакомпанія, на борту перебувало до тридцяти дітей та підлітків. Наймолодший пасажир – 2018 року народження, найстаршому сповнилося 75.

Більшість пасажирів летіла до Києва для пересадки на рейси до Європи та Америки. Цей маршрут, кажуть в авіакомпанії, користувався популярністю через невисоку вартість квитків і зручність транспортних стиковок. «Цей рейс – одна з транспортних моделей МАУ, яка з’єднує Схід і Захід. Модель генерує 50 відсотків пасажиропотоку авіакомпанії та дві третини пасажиропотоку транспортного хабу в аеропорту «Бориспіль». Цей напрямок був популярний як транзит до Канади», – цитує «Німецька хвиля» члена громадської ради Державіаслужби України Богдана Долінце.

У МАУ вважають, що причиною катастрофи не може бути технічна несправність авіасудна (бо ж літак новий, 2016 року) чи помилка пілотів (екіпаж професійний, досвідчений).

Розслідування обставин і причин авіатрощі триває. Втім, багато аналітиків висловлюють сумнів, чи вдасться встановити справжню причину. Посилило ці сумніви й повідомлення про те, що буквально на третю добу місце падіння літака зачистили бульдозерами, уламки відвезли на звалище, а кабіну відмовилися показувати українським експертам, котрі працюють на місці трагедії.

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.021