ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




РЕКРУТИНГ — ДІЄВИЙ СПОСІБ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ
28.03.2020 / Газета: Чорноморські новини / № 23-24(22141-22142) / Тираж: 8525

ПРО ДОСВІД СУВОРОВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ

Усе нове, сказав один розумний чоловік, — це добре забуте старе.

І нема жодних підстав сумніватися у цій давно перевіреній істині. Особливо зараз, коли мова піде про один із сучасних напрямків роботи Державної служби зайнятості — про РЕКРУТИНГ.

Щоб зрозуміти, в чому полягає суть цієї роботи, давайте спочатку поринемо в історію.

Слово «рекрутинг» походить від французького «recruit», тобто «рекрутувати», набирати когось, вербувати, поповнювати лави, наприклад, збройних сил держави, наймати на службу за гроші тощо.

Термін «рекрут» почали вживати ще у XVII столітті в європейських країнах. Рекрутами були майбутні кандидати для військової служби.

Отже, рекрут — це той, кого наймають на службу за гроші. Відповідно, рекрутер — це той, хто наймає, а рекрутинг — це назва самого процесу. Все дуже просто і зрозуміло.

Певна річ, відтоді методи рекрутингу дуже змінилися, однак суть самого процесу залишилася незмінною: пошук та підбір кваліфікованого спеціаліста для виконання певної роботи у визначеній сфері.

Здається, що нема нічого занадто складного виступати у ролі рекрутера або, іншими словами, посередника між роботодавцем і шукачем роботи. Але це тільки на перший погляд дуже легко. Якщо займатися рекрутингом професійно і досягати позитивних результатів, що означає працевлаштувати кандидата на роботу, з урахуванням побажань як самого кандидата, так і роботодавця, загальної ерудиції замало. Крім комплексного, прискіпливого і, що важливо, щоденного вивчення ринку праці, а він досить складний і розгалужений, потрібно володіти знаннями із психології, основ соціології, філософії, маркетингу. Вміти дивитися, придивлятися і бачити, слухати і чути, мати життєвий досвід і, бажано, досвід у сфері продажів.

Для рекрутера вкрай важливо демонструвати шукачеві роботи вакансію у привабливому, вигідному ракурсі, а роботодавцеві — презентувати майбутнього кандидата так, щоб він заці-кавився. І головне — рекрутер повинен мати бажання займатися цим видом трудової діяльності, відтак постійно вдосконалювати свій професійний рівень.

Чому це так важливо? Тому, що увесь арсенал знань, умінь і навичок допоможе рекрутерові знайти саме того кандидата, який після співбесіди із роботодавцем пройде випробувальний термін і, нарешті, займе вакантне місце.

У Суворовському районному центрі зайнятості серед тих, хто приходить отримати послуги, такі, кого роботодавці, як то кажуть, відірвуть з руками, зрозуміло, є.

Якщо роботодавець має достатньо часу і бажання, то потрібних фахівців може напитувати за допомогою старого методу, так званого сарафанного радіо, або ж користуючись новими підходами — через соціальні мережі, сайти з пошуку роботи тощо.

З кожним кандидатом на вакансію потрібно провести відповідну роботу, щоб ознайомитися з його документами, дізнатися про кваліфікацію, досвід та особистісні якості. Якщо потрібно — провести психологічне тестування. Трапляється, що людині необхідно допомогти грамотно скласти резюме або ж правильно відредагувати те, яке вона сама підготувала.

Важливо коротко, але змістовно розповісти про себе, про свої можливості, наміри і плани. Так, резюме — це візитка кандидата на посаду. Найчастіше роботодавець спочатку знайомиться саме з цим документом, а вже потім, якщо вважає за потрібне, запрошує на співбесіду, чи й не запрошує, якщо інформація в резюме його не зацікавила.

Отож, рекрутери Суворовського районного центру зайнятості пропонують засвоїти кілька корисних порад щодо складання резюме.

Резюме повинно бути лаконічним, бажано — на одну сторінку, з фотографією, зробленою щонайбільше за місяць до цього. Обов’язково потрібно вказати назву посади, на яку претендує кандидат, контактні дані, число, місяць і рік народження, освіту, попередні місця роботи, додаткові навички та рівень очікуваної зарплати.

Не варто приписувати ті якості та знання, якими кандидат не володіє. Бо на новій роботі, може статися, потрібно буде продемонструвати саме їх.

Важливе уточнення: перед тим як роздрукувати резюме або відправити на електронну скриньку, перевірте текст, якщо трапилася помилка — виправте її.

Погодьтеся, що жодне бездоганно складене резюме не замінить живого спілкування. Тому у рекрутера завжди є рекомендації щодо ведення співбесіди із потенційними роботодавцями.

По-перше, приходити на співбесіду потрібно вчасно, якщо не завчасно. Слід потурбуватися про свій зовнішній вигляд, щоб створити позитивне враження, адже зустрічають, традиційно, по одягу, а проводжають, самі знаєте, по розуму. Тому одяг повинен бути охайним і відповідати тій посаді, на яку претендує кандидат.

Бажано завчасно уточнити, якого дрес-коду дотримуються у компанії, щоб не переплутати фітнес-клуб з офісом банку.

Не демонструйте перед роботодавцем дорогі, розкішні речі: вони ціни вам не додадуть, а, навпаки, викличуть здивування, якщо не відторгнення. Свої статки продемонструйте в іншому місці, де це буде доречно. А при наймі на роботу важливими є ваші унікальні вміння і навички.

По-друге, необхідно завчасно переглянути всю інформацію, яку можна знайти у відкритих джерелах, про майбутню роботу і про колектив, у який плануєте влитися, щоб на співбесіді показати свою зацікавленість

у спільному результаті. Це завжди сприймається схвально.

По-третє, варто продумати чіткі й конкретні відповіді на прості й зрозумілі запитання: чому кандидат хоче працювати в компанії (організації), на яку заробітну плату розраховує, що важливе може повідомити про себе тощо.

А ще рекрутеру дуже важливо правильно налаштувати шукача роботи перед співбесідою на позитив і впевненість у собі, адже часто людина, яка перебуває в активному пошуку роботи, але не знаходить її, з різних причин поступово втрачає ці якості. Скажімо, через негативний досвід попередніх співбесід, що призвів до зневіри у власних здібностях.

Іноді клієнти центру зайнятості кажуть, що в них «опустилися руки» від невдалих спроб знайти роботу. Звісно, в такому психологічному стані йти на співбесіду з роботодавцем не варто.

Слід зазначити, що, трапляється, для шукачів роботи в конкретний момент у базі вакансій служби зайнятості нема підходящої посади. Що в такому випадку повинен робити рекрутер? Відповідь одна — шукати роботодавців через відповідні оголошення у ЗМІ, соціальних мережах, на форумах, через друзів та знайомих, користуючись як новими пошуковими методами, так і старими, давно й успішно випробуваними.

І, нарешті, хороші новини полягають у тому, що служба зайнятості — на постійному контакті з роботодавцями, спілкується з ними особисто, знає про їхні потреби у кадрах, вимоги до кандидатів, умови роботи й оплати праці.

Отже, рекрутер завжди може підказати кандидатові і роботодавцеві, як знайти спільну мову, що обов’язково вплине на кінцевий, неодмінно позитивний результат.

А для зручності проведення співбесіди рекрутер допоможе організувати її на території центру зайнятості. До того ж, зауважимо, всі послуги Державної служби зайнятості — безкоштовні, що вигі-дно як для шукачів роботи, так і для роботодавців.

* * *

Служба зайнятості завжди націлена на плідне співро-бітництво та прагне постійно втілювати й удосконалювати нові підходи до підбору персоналу.

Тож звертайтеся за послугами РЕКРУТИНГУ до найбільшої бази можливостей — Вашого територіального центру зайнятості.

Суворовський районний центр зайнятості працюе за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 145-а.

Чекаємо саме на Вас!

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.040