|
Старі ліхтери дають життя новим баржам
15.02.2024 / Газета: Вечерняя Одесса / № 13-14(11357-11358) / Тираж: 10407
Новина з Придунав’я: Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG–баржу з використанням старих ліхтерних суден (малих сорокаметрових барж). Опублікував новину «Укрінформ», посилаючись на Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури. Отже, подробиці — від віце-прем’єр-міністра з відновлення України Олександра Кубракова: — У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за тривалий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частина з яких здається в оренду у якості так званих «проставок» між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягуючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо. Використання ліхтерів як донорів для створення нових SLG-суден дає нам можливість навіть під час війни системно оновлювати річковий флот. При цьому собівартість виробництва барж SLG значно нижча, ніж будівництво судна з нуля. Олександр Кубраков також зауважив, що усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону, так і в цілому на розвиток галузі внутрішніх водних шляхів. Це важливо також для забезпечення логістики та експорту зерна. Важливо: баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина — 76,5 метра, осадка — 3,1 метра. Нагадаємо, на початку лютого генеральний директор УДП Дмитро Москаленко повідомив про те, що ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» готує до модернізації перше самохідне судно. — На теплоході «Капитан Антипов» на нашому заводі виконаний ремонт корпусу та кришок люкового закриття. Корпус, трюми, кришки — наново пофарбовані. Відновлене все, крім двигунів: гвинто-рульовий комплекс, механізми, насоси. Головні та допоміжні двигуни плануємо замінити на австрійській верфі ОSWAG. Початок робіт запланований на квітень цього року, — сказав він. За словами Москаленка, в Австрії на судні будуть встановлені більш потужні, більш економічні та на порядок більш екологічні двигуни, що відповідатимуть Stage5. Вони вже законтрактовані. «Капитан Антипов» — пілотний проєкт, який пароплавство фінансує з власного прибутку. Далі на черзі будуть модернізовані ще 4 «самоходки», які потребують значно більшого ремонту. Наступні етапи програми УДП реалізовуватиме із залученням фінансування від міжнародних партнерів. ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП) підписало контракт з австрійською суднобудівною компанією ОSWAG на капітальну модернізацію першого судна за проєктом оновлення свого тягового флоту. За матеріалами «Укрінформу» Автор: -
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 14.11.2024 / Вечерняя Одесса
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014 |