|
«Ти де? А я в Одесі!»: по Украине расставили борды с приглашением на отдых в Жемчужину у моря
17:41 / 16.07.2020
ОДЕССА, 16 ИЮЛЯ 2020 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — С целью популяризации Одессы на внутреннем туристическом рынке департаментом культуры и туризма горсовета совместно с управлением рекламы был реализован проект социальной рекламы города. Об этом ИА «Контекст-Причерноморье» сообщили в департаменте информации Одесского горсовета. В рекламной кампании «Ти де? А я в Одесі!» приняли участие «Мисс Одесса-2019» Валерия Струтинская и популярный одесский музыкант Феликс Шиндлер. Борды с рекламой были размещены во многих городах Украины: Киеве, Ровно, Луцке, Сумах, Черкассах, Харькове, Хмельницком, Тернополе, Львове, Николаеве, Кропивницком и Кривом Роге. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
17:32 22.11.2024
17:16 22.11.2024
16:46 22.11.2024
16:25 22.11.2024
16:14 22.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 1.163 |