![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Одеський Інтерхім» – репутаційний лідер серед фармвиробників
![]() 14:09 / 18.04.2024
ОДЕСА, 18 КВІТНЯ 2024 РОКУ, КОНТЕКСТ-ПРИЧОРНОМОР’Я — Одеська компанія «Інтерхім» посіла перше місце у галузі «Фармація та медицина» у ІХ Національному рейтингу якості управління корпоративною репутацією. Про це ІА «Контекст-Причорномор'я» повідомили у прес-службі ТДВ «Інтерхім». В повідомленні підприємства сказано: “ІнтерХім” очолив список фармацевтичних компаній з найкращою репутацією! За результатами ІХ Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» компанія посіла перше місце у галузі «Фармація та медицина» серед виробників й імпортерів в Україні. Минулого року компанія сягнула другої сходинки, лише на 1,5 пункта поступившись торішньому лідеру, проте цьогоріч фармвиробник відзначає впевнену перемогу. ІнтерХім» випередив колег по ринку з великим відривом як по кожній номінації, так і загальному підсумку. Успішність компаній оцінювали одразу за кількома номінаціями: Репутаційна стабільність активна PR-служба; системний характер роботи; об’єктивна основа для формування позитивної репутації, позитивна реакція цільових аудиторій, позитивний ефект зусиль з управління репутацією. Медійна активність спілкування зі ЗМІ всіх типів; якість повідомлень, впізнаваність і цитованість спікерів; позитивний ефект медіазусиль. Інноваційність підходу власні нестандартних PR-рішення; системна робота з new-media та в digital-сегменті; позитивна реакція цільових аудиторій на креативні та нестандартні рішення; позитивний ефект від інновацій. Антикризова стійкість. наявність стратегії антикризового реагування; адекватність інструментів, їхнє успішне застосування; підтримка компанії цільовими аудиторіями; позитивний ефект докладених зусиль. Іміджевий капітал корпоративної соціальної відповідальності системна робота з інформування цільових аудиторій щодо проєкту КСВ; реальна користь проєктів для суспільства; ступінь соціальної відповідальності компанії щодо персоналу, споживачів, бізнес-партнерів; позитивне сприйняття роботи підприємства у сфері КСВ. Цьогоріч учасниками рейтингу стали понад 700 компаній, з яких більш ніж 40 — у галузі «Фармація та медицина». Діяльність підприємств оцінювало професійне журі з понад 150 незалежних експертів. Церемонія нагородження найвищою вітчизняною професійною нагородою в галузі репутаційного менеджменту відбулася 12 квітня 2024 року в межах Міжнародного форуму PRNext'24 у Києві. Вдячні оргкомітету, експертам та колегам за визнання, нашим споживачам за багаторічну довіру, а Силам оборони за можливість працювати, щоб допомагати іншим! Наближаймо перемогу разом! |
Пошук:
![]() ![]() ![]() Сергій Токарєв
На Всемирном экономическом форуме (WEF) был представлен отчет The Future of Jobs Report 2025, анализирующий будущее рынка труда. Хотя основной акцент в исследовании сделан на изменения в профессиях, наибольшие выводы из него должны сделать высшие учебные заведения — говорит в своей колонке для 24 канала Сергей Токарев, инвестор, сооснователь и партнер Roosh.
![]() ![]() ![]() 25 квітня 2025 року о 12.00 стартує щорічний конкурс читацьких відгуків «КНИГОЛЮБ» – партнерський проєкт Одеської національної наукової бібліотеки та громадської організації Ротарі клуб «Одеса-Рішельє»
![]() Останні новини:
17:29 28.04.2025
![]() 17:06 28.04.2025
![]() 16:51 28.04.2025
![]() 16:49 28.04.2025
![]() 16:03 28.04.2025
![]() |
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 1.332 |