|
Российский сухогруз сняли вчера с мели у берегов Одесской области
09:29 / 22.04.2013
ОДЕССА, 22 АПРЕЛЯ 2013 ГОДА, КОНТЕКСТ-ПРИЧЕРНОМОРЬЕ — Вчера, 21 апреля, в морском подходном канале устья «Быстрое» николаевский буксир снял с мели сухогруз «MODULUS 3» под флагом России, передает корреспондент ИА «Контекст-Причерноморье». Об этом сегодня, 22 апреля, агентству сообщили в пресс-службе ГСЧС Украины. По сообщению пресс-службы, 21 апреля в ГСЧС Украины поступило сообщение, что 20 апреля в 7:10 в морском подходном канале устья «Быстрое», во время выхода в Черное море, сел на мель сухогрузный теплоход «MODULUS 3» (флаг Россия, груз — 3 тысячи 93 тонны рапса, экипаж 9 человек). Для оказания помощи из Николаевского морского торгового порта 21 апреля в 10:00 прибыл буксир «Гайдамак», который в 13:40 снял с мели сухогруз. Пострадавших и повреждений судна нет. Событие находилось на контроле Государственной службы Украины по чрезвычайным ситуациям. |
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні новини:
17:19 26.11.2024
16:11 26.11.2024
16:09 26.11.2024
15:37 26.11.2024
14:59 26.11.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 2.013 |