ИА «Контекст Причерноморье»
логин:
пароль:
 
Последнее видео
Презентация 25-го выпуска историко-краеведческого альманаха “Юго-Запад. Одессика»
Инфографика
Курсы валют. Доллар США. Покупка:
 
Погода

влажность:

давл.:

ветер:

влажность:

давл.:

ветер:

влажность:

давл.:

ветер:





Масштабні гастролі Одеського національного академічного театру опери та балету в Києві!
04.01.2018 в 15:47
Масштабні гастролі Одеського національного академічного театру опери та балету в Києві!

9 січня 2018 року, о 19.00, Одеський національний академічний театр опери та балету представить балет Петра Чайковського «Спляча красуня» на сцені Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка!

Прем’єра балету відбулася у травні 2017 року і одразу підкорила поціновувачів класичного балетного мистецтва вишуканим втіленням хореографічного, музичного, сценографічного рішення вистави на сцені Одеського театру опери та балету.

Показ вистави на сцені Національної опери України пройде за підтримки Голови Благодійної організації «Фонд Бумбураса» Пантеліса Бумбураса (http://boumbouras-foundation.com/).

Гастролі трупи Одеського театру опери та балету на сцені Національної опери України є непересічною мистецькою акцією, що посилює творчі зв'язки між національними оперними театрами України.

Саме завдяки особисто Голові Благодійної організації «Фонд Бумбураса» Пантелісу Бумбурасу Одеський оперний театр отримав можливість представити високий рівень своїх вистав та творчих досягнень на столичній сцені.

Балет «Спляча красуня» – це чарівна казка, яка подарує глядачам прекрасний настрій під час Різдвяних свят!

Вхід на виставу буде здійснюватися за запрошеннями та безкоштовними квитками.

«Спляча красуня» – легендарний балет-феєрія Петра Чайковського-Маріуса Петіпа визнаний абсолютним шедевром хореографічного мистецтва, в якому співробітництво лібретиста, композитора і балетмейстера виявилося максимально гармонійним. Була створена складна поліфонічна структура балетної вистави, що об'єднала монументальність розгорнутих хореографічних композицій і витонченість танцювальних мініатюр.

Балетна музика Чайковського відродила класичний танець до нового життя, до нових художніх і емоційним вершин. Композитор надав балетній партитурі симфонічної єдності, цілісності форми, наскрізного музичного розвитку.

Саме новаторська музика «Сплячої красуні» надихнула Маріуса Петіпа на пошуки нового типу побудови балетної вистави. Історія життя балету на сценах світу свідчить про постійну зацікавленість до нього хореографів, виконавців і глядачів. У багатьох постановках в якості основи зберігаються композиції «класичного новатора» Маріуса Петіпа. Його версії відтворювали Микола Сергєєв, Федір Лопухов, Костянтин Сергєєв, Олександр Горський, Василь Тихомиров, Асаф Мессерер, Михайло Габович, Надія Федорова, Юрій Григорович та інші.

Ось уже понад 100 років цей казковий спектакль займає чільне місце в репертуарі провідних світових театрів, серед яких Covent Garden, Opéra de Paris, The Australian Ballet, The National Ballet of Canada, New York City Ballet, і збирає аншлаги та бурхливі овації глядачів.

Одеський національний академічний театр опери та балету неодноразово звертався до постановки цього шедевру світової хореографічної класики. У 2017 році – ювілейному для Одеського театру (1 жовтня 2017 року виповнилося 130 років архітектурному шедевру) – театр знову звертається до безсмертної спадщини композитора – балету «Спляча красуня», намагаючись максимально наблизити його до оригінальної версії. Режисер-постановник вистави, народна артистка республіки Молдова Марія Полюдова привнесла в цю редакцію фрагменти хореографії великого французького балетмейстера, що рідко виконуються, збагативши її елементами хореографії Ф. Лопухова і К. Сергєєва.

«Намагаючись наблизити нашу версію балету до першоджерела, я відновила ряд хореографічних сцен М. Петіпа, а саме: оригінальний танець фрейлін і пажів зі скрипочками, сцену в’язальниць перед замком, полонез придворних (представлення казок у палаці) та інші. Важливо було створити яскраве видовище на основі старовинних балетних традицій, які відрізнялися витонченістю, і, разом з тим, зберегти ідею хореографічної драми, одягненої в розкішне вбрання».

Диригент-постановник – головний диригент театру Олександру Самоїле відновив оригінальну музичну партитуру П. Чайковського, розкривши ряд купюр.

«Для мене кожен «дотик» до музики Чайковського – завжди священнодійство, завжди особливе ставлення, оскільки мій шлях музиканта виявився тісно пов'язаним з ім'ям великого композитора. До мого диригентського арсеналу входять багато опер та симфоній композитора, і я щасливий, що отримав можливість освоїти масштабне оркестрове полотно балету «Спляча красуня», форма якого збудована за законами симфонічного мислення».

Постановники:

• Диригент-постановник – головний диригент театру Олександру Самоїле.

• Режисерська версія – заслужена артистка Республіки Молдова Марія Полюдова.

• Художник-сценограф – заслужений художник України Євген Гуренко.

• Художник з костюмів – Сергій Васильєв.

• Художник зі світла – В’ячеслав Ушеренко.

Диригент вистави – головний диригент театру Олександру Самоїле.

У провідних партіях – солісти балету Одеського національного академічного театру опери та балету, лауреати міжнародних конкурсів Олена Добрянська та Станіслав Скринник.

У виставі беруть участь артисти балету, мімансу, оркестр ОНАТОБ, вихованці зразкового ансамблю класичного танцю «Фуете» Дитячої школи мистецтв № 4 м. Одеси (керівники – М. Козяр, Г. Погорецька) та Дитячої балетної школи м. Одеси (директор – О. Книжник).

-

* Пресс-релизы размещаются на сайте ИА «Контекст-Причерноморье» в том виде, в котором они присланы, без редакторской правки.
Поиск:
расширенный

Артём Филипенко
«Благодаря самообложению жители становятся сопричастными к решению вопросов местного значения» — Олеся Голинская
Вопросы децентрализации, расширения финансовой базы территориальных громад сегодня находится в фокусе общественного внимания. Одним из важных направлений этого процесса можно считать развитие самообложения населения. Каковы перспективы развития самообложения и формирования соответствующей законодательной базы, есть ли аналогичный опыт в других странах? <br>На вопросы ИА «Контекст-Причерноморье» отвечает Олеся Голинская, эксперт проекта «Подготовка и продвижение нормативно-правовой базы по вопросам самообложения населения», доцент кафедры экономической и финансовой политики Одесского регионального института государственного управления НАГУ при Президенте Украины, кандидат наук по государственному управлению.

25 лет культурной миссии
В этом году исполняется четверть века как в Одессе начал свою работу французский культурный центр «Альянс Франсез».

 
Loading...

Последние новости:
12:40 17.09.2018
18:47 12.09.2018
11:09 12.09.2018
14:14 08.09.2018
17:28 06.09.2018


© 2005—2018 Информационное агентство «Контекст-Причерноморье» New
Свидетельство Госкомитета информационной политики, телевидения и радиовещания Украины №119 от 7.12.2004 г.
Использование любых материалов сайта возможно только со ссылкой на информационное агентство «Контекст-Причерноморье»
© 2005—2018 S&A design team / 0.509