ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Від автобусів до тролейбусів
09.06.2011 / Газета: Новий день / № 24 / Тираж: 36600

Що робити з комунальним підприєм­ством «Херсонський міський автобус­ний парк», яке замість того, щоб за­йматися пасажироперевезенням в об­ласному центрі, ось уже кілька років не може звести кінці з кінцями? Більше того, у його складі немає жодного власного автобуса. На минулій сесії Херсонської міськради депутати вирі­шили реорганізувати це підприємство шляхом приєднання до ще одного КП «Херсонелектротранс». На думку де­путатів (про це зазначено в самому рішенні), «таке приєднання дозволить збільшити власні доходи» тролейбус­ників, адже ті зможуть користуватися територією та приміщеннями місько­го автобусного парку.

Кореспондент «НД» поцікавився в директора КП «Херсонелектротранс» Сергія Костючка, чи дійсно прийняте рішення допоможе покращити фінан­сову ситуацію на його підприємстві?

— Приміщення та й взагалі територія, яку депутати нам передали для корис­тування, раніше й так належали «Херсон- електротрансу», — прокоментував він. — Спочатку їх забрали для автобусного парку, а потім, не зумівши організувати його належну роботу, території знову повернули нам. От тільки чи допоможе це примножити наші доходи, стверджу­вати не берусь. Можливо, і взагалі не будёмо їх використовувати.

Створений у 2002 році «Херсон­ський міський автобусний парк» практично кілька років не здійснював на­лежної господарської діяльності. А ми­нулого року взагалі не брав участі у конкурсах з визначення автоперевізників на автобусних маршрутах загаль­ного користування.

Натомість «Херсонелектротранс» на сьогоднішній день також перебуває у складному фінансово-економічному стані, в першу чергу через несвоєчас­не відшкодування державою коштів за перевезення пасажирів пільгових кате­горій. Щоденно на сім міських марш­рутів у середньому виходять працюва­ти півсотні тролейбусів, які перевозять близько 101 тисячі херсонців та гостей міста.

Автор: Вадим ЛУБЧАК

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергей Токарев рассказал, как адаптировать образование к рынку труда будущего
На Всемирном экономическом форуме (WEF) был представлен отчет The Future of Jobs Report 2025, анализирующий будущее рынка труда. Хотя основной акцент в исследовании сделан на изменения в профессиях, наибольшие выводы из него должны сделать высшие учебные заведения — говорит в своей колонке для 24 канала Сергей Токарев, инвестор, сооснователь и партнер Roosh.

Ветеранів з Одещини запрошують на «танцювальну терапію»
В Одеській області ветеранів та їхні родини запрошують приєднуватися до проекту «Реабілітація танцем».

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.022