ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Губернатор став доступнішим?
18.08.2011 / Газета: Новий день / № 34 / Тираж: 36600

Газета «Новий день» неодноразово критикувала губернатора Херсонщини Миколу Костяка за те, що він певним чином ігнорує зустрічі з журналістами. По кілька місяців поспіль відверто уникає представників мас-медіа, а зустрівшись з нами, розповідає про події, які для області вже давно втратили актуальність. Та й ще дозволяє поставити йому лише кілька запитань, завчасно записавшись в чергу.

Днями керівник області, ніби дослухавшись до наших зауважень, пообіцяв переглянути ставлення до преси, мовляв, саме засоби масової інформації широко повідомляють людям, чим живе Херсонщина.

— Ми домовлялися зустрічатися з вами раз на місяць, але фактично виходить значно частіше, — під час минулої прес-конференції звернувся до журналістів Микола Костяк. — Після колегій облдержадміністрації, пленарних засідань обл- ради, на презентаціях різних об'єктів я залюбки залишаюся на кілька хвилин, щоб поспілкуватися 3 журналістами. Я вдячний вам за інформаційну підтримку, пропаганду того, що робить влада. Дехто з журналістів мене підстьобував, дехто — поливав брудом. Але я вирішив не втягуватися у політичні ігрища з пресою.

На підтвердження слів Миколи Костяка начальник управління преси та інформації ОДА Вадим Ште- пенко дав змогу всім присутнім журналістам поставити керівнику області необмежену кількість запитань. А традиційна 40-хвилинна зустріч журналістів з губернатором цього разу затягнулася мало не на півтори години. Зрадівши відкритості та доступності Миколи Костяка, журналісти почали ставити йому питання не тільки про нещодавній візит Президента України, соціально-економічні перспективи та інвестиційні проекти області, а й про... майбутні пологи його доньки, улюблені страви та плани будувати власне помешкання. Що ж, сподіваємося, керівник області й надалі конструктивно співпрацюватиме з пресою.

Автор: Вадим ЛУБЧАК

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.035