|
Горисполком запретит портить асфальт
02.09.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 35 / Тираж: 10000
Исполком Херсонского городского совета планирует ввести запрет на ремонтные работы подземных инженерных сетей так называемым «открытым траншейным методом», который приводит к порче дорожного покрытия и тротуаров. Об этом сказано в проекте соответствующего решения исполкома. Планируется, что исключением станут лишь те случаи, когда применение бестраншейного метода невозможно. При этом, определять степень возможности такого ремонта будут специалисты управления дорог департамента ЖКХ городского совета Херсона. Даже если такое согласование будет получено, ремонтная организация должна будет за свой счет восстановить разрушенное покрытие дороги и тротуара. Причем, покрытие должно быть восстановлено по всей ширине проезжей части с учетом 1,5 м отступа от края траншеи. Автор: -
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.015 |