|
АГІТУЄМО ЗА ПРОФЕСІЇ, ПОТРІБНІ СЕЛУ
03.10.2011 / Газета: Червоний промінь / № 39 / Тираж: 1300
23 вересня в районному Будинку культури відбувся профорієнтаційний огляд-конкурс учнівських агітбригад «Живи й працюй на Херсонщині» під девізом «Розквітай, сільська Херсонщино!». В ньому взяли участь команди з трьох загальноосвітніх шкіл району 1-11 ступенів: «Паросток» Верхньоторгаївської, «Класний сервіс» — Дем'- янівської, «Овочівники» — Жданівської та дев'яти навчальних закладів І-ІІІ ступенів: «Вищий клас» Вільненського, «Трудівник» — Нижньосірогозь- кого, «Торг» — Новопетрівського, «Котлети» — Нижньоторгаївського, «Продагент» — Червоноп- ратизанського, «Агросвіт» — Анатолівського, «Українські трударі» — Сірогозького, «Юньїе повара- тя» — Верхньосірогозького, «Кухарі» — Новолек- сандрівського. Творчі презентації команд розкрили «багатство» професій, потрібних рідному краю, засвідчили оригінальність бачення ринку праці села. Престиж професії залежить від самого працівника — промовляли зі сцени агітбригади, закликаючи майбутніх професіоналів зробити власний внесок у процвітання Херсонщини. Виступи всіх команд були оригінальними і особливими. Однак, як вимагали умови конкурсу, довелося визначати переможців. Так, перше місце посіла агітбригада «Українські трударі» (Сіро- гозька ЗОНІ), друге — «Котлети» (Нижньо- торгаївська), на третьому — «Продагент» (Черво- нопратизанська). Також журі конкурсу відзначило виступи Нижньосірогозької, Анатолівської, Верхньосірогозької шкіл. Команда-переможниця Сірогозької загальноосвітньої школи представлятиме Нижньосірогоз- щину в наступному етапі конкурсу — міжрайонному, що проходитиме 21 жовтня в смт Ново- троїцьке. Сподіваємось, що подібні заходи і в подальшому орієнтуватимуть школярів на професії, які так необхідні селу, що, в свою чергу, сприятиме його зростанню та благополуччю. Автор: Євгенія ДЕМ'ЯНЕНКО, провідний спеціаліст відділу надання соціальних послуг районного центру зайнятості
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.027 |