|
Служба автодоріг працює на повну потужність
21.01.2010 / Газета: Новий день / № 4 / Тираж: 36600
Нинішня зима створила в Херсонській області декілька напружених ситуацій на автомобільних дорогах загального користування. У середині грудня в західній частині Херсонщини внаслідок сильного снігопаду та заметілі на автодорогах утворилися численні замети. Особливо напружена ситуація виникла на автомагістралях М-14 Одеса — Мелітополь — Новоазовськ на ділянці 177—207 км (кордон з Миколаївською областю — Херсон); М-17 Херсон — Джанкой — Феодосія — Керч; Р-47 Херсон — Нова Каховка — Генічеськ. В останній декаді грудня почалося інтенсивне танення снігу. Дещо пізніше, 2—3 січня, по всій області стрімко пронісся циклон. Протягом однієї години стався різкий перепад температур від +4 до -4°С з переходом дощу у мокрий сніг та сніг. Як наслідок — на автодорогах утворилася суцільна ожеледиця. У таких складних погодних умовах Служба автомобільних доріг у Херсонській області та ДП «Херсонський облавтодор» організували роботу всіх філій ДП «Херсонський облавтодор» з очищення автодоріг від снігу і обробки покриття протиожеледними матеріалами (технічною сіллю), забезпечивши безперервний та безпечний проїзд автомобільного транспорту. Температурні показники декілька разів на добу переходили від мінуса до плюса, що спричинило активне руйнування дорожнього покриття. Мережа автомобільних доріг області складає понад 5000 кілометрів. Щорічно, відповідно до чинних норм, необхідно ремонтувати: 500 км (з відновленням несучої спроможності доріг) і 1200 км (з відновленням експлуатаційних характеристик покриття доріг). Фактично у 2009 році, через брак коштів, не відремонтовано жодного кілометра дороги. Така ситуація з ремонтом автодоріг триває з 1990 року. В той же час інтенсивність руху автомобільного транспорту та фактичні навантаження від нього збільшилися в декілька разів. Як наслідок — дорожній одяг (у т.н. покриття) повністю вичерпав свій ресурс і під дією наднормативних навантажень стрімко руйнується. Через велику кількість опадів в останній декаді грудня та першій декаді січня розпочалися стрімкі процеси руйнування покриття проїжджої частини автодоріг з утворенням великої кількості ямковості. Такі стрімкі процеси руйнування покриття автодоріг в останні 20 років в області не спостерігалися. Розуміючи, що така значна ямковість негативно впливає на безпеку дорожнього руху. Служба автодоріг в умовах відсутності будь-якого фінансування та при заборгованості за виконані у 2009 році роботи з незалежних від Служби автодоріг причин перед ДП «Херсонський облавтодор» у сумі 14 млн. грн. спільно з філіями ДП «Херсонський облавтодор» вживають вичерпних заходів з ліквідації ямковості Та забезпечення безперервних та безпечних умов руху автотранспорту. Для попередження водіїв про умови руху на всіх ділянках автомобільних доріг з наявністю ямко-вості встановлено попереджувальні знаки «Вибоїна» та «Рекомендовано швидкість (50 км)». Починаючи з 25 грудня, ми вимушені за вкрай несприятливих погодних умов терміново виконувати аварійні роботи з ліквідації ямковості на автомобільних шляхах загального користування, щоб забезпечити задовільний експлуатаційний стан доріг, безперервність та безпеку руху автомобільного транспорту. Чимало зроблено для припинення подальшого руйнування дорожнього покриття. Наведу такий приклад: якщо сьогодні усунути загальну ямковість площею 8000м2, то за короткий термін вона досягне 100 000 м2 із подальшим значним збільшенням витрат на ліквідацію ямковості, збільшенням кількості ДТП та виведенням з ладу транспортних засобів. Найскладніше становище з ямковістю — в західній частині області: на автомобільних дорогах державного значення М-14 Одеса — Мелітополь — Новоазовськ, М-17 Херсон — Джанкой — Феодосія — Керч, Р-47 Херсон — Нова. Каховка — Генічеськ та на автошляху М-18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта. Щоденно, у тому числі й у вихідні дні, на автодорогах області на ліквідації ямковості в надзвичайно складних погодних умовах, що не сприяють проведенню робіт, працюють 20 бригад із 12 філій ДП «Херсонський облавтодор» загальною чисельністю 145 чоловік. Вони забезпечені необхідною дорожньою технікою, обладнанням, матеріальними ресурсами. Крім традиційної технології з усунення ямковості, застосовуються нові — з використанням сучасних асфальтобетонних холодних сумішей. Станом на 11 січня 2010 року фактична площа ямковості на дорогах складає близько 8000 м2, і вона продовжує зростати внаслідок несприятливих погодних умов. Однак на цей час уже вдалося ліквідувати 4400м2 ямковості. Роботи триватимуть до повної ліквідації ямковості. Автор: Микола БЕТЕР, начальник Служби автодоріг Херсонщини
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.020 |