|
До кожного звернення -з максимальною увагою
01.02.2010 / Газета: Голопристанський вісник / № 5 / Тираж: 2200
Колегія РДА розглянула питання «Про стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад за підсумками 2009 року». Як було відзначено, аналіз стану роботи із зверненнями громадян у районі засвідчив, що торік кількість звернень до виконавчих комітетів місцевих рад знизилась у порівняні з 2008 роком на 28 %. Протягом 2009 року до міськсільвиконкомів надійшло 2194 звернення (у 2008 році — 2312), з них 323 — до міськвиконкому (у 2008 році — 415), 1620 -до сільвиконкомів (у 2008 році — 1658). Основні питання, які порушували заявники перед виконкомами міської та сільських рад, це питання соціального захисту, приватизації земельних ділянок, комунального та дорожнього господарства. На адресу районної державної адміністрації протягом 2009 року надійшло та відповідно зареєстровано 190 звернень фомадян. у 2008 році — 239, тобто загальна кількість звернень від фомадян до райдержадміністрації зменшилась на 9,7 відсотків. З урахуванням колективних звернень до Голопристанської райдержадміністрації протягом звітного періоду звернулися 480 фомадян, що на 31 % менше, ніж за аналогічний період 2008 року. Поштою до районної державної адміністрації надійшло 137 звернень (проти 152 звернень у -2008 році), серед них 64 або 47 % — з вищестоящих органів влади. Протягом 2009 року на особисті прийоми керівництва райдержадміністрації звернулося 114 фомадян, якими порушено 83 питання (про надання матеріальної допомоги, приватизацію земельних ділянок, щодо освіти та виховання, комунального господарства, транспорту та інші). Разом з тим, відзначено колегією РДА, в роботі із зверненнями фомадян є суттєві недоліки. Насамперед, це зростання кількості звернень на адресу органів влади вищого рівня, а саме: до Кабінету Міністрів України та обласної державної адміністрації; збільшення кількості звернень від найменш соціально захищених категорій фомадян; низький рівень аналітичної роботи, тобто не повністю вирішуються проблеми на місцях та не надаються вичерпні роз'яснення при неможливості вирішення проблем органами місцевої влади, що спонукає людей звертатися до органів влади вищого рівня; несвоєчасне надання сільвиконкомами статистичних та аналітичних звітів про роботу зі зверненнями фомадян відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації «Про додаткові заходи щодо покращення стану роботи із зверненнями фомадян» (виконкоми Гладківської та Чулаківської сільських рад). Визнавши діяльність структурних підрозділів районної державної адміністрації, міськсільвиконкомів щодо дотримання вимог законодавства по роботі із зверненнями фомадян за 2009 рік задовільною, колегія РДА в прийнятому рішенні визначила ряд додаткових заходів з метою вдосконалення роботи в цій сфері. Контроль за виконанням цього рішення покладено на керівника апарату районної державної адміністрації Реутенка В.М. Автор: -
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.017 |