ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Виходьте з інформаційного підпілля
06.03.2010 / Газета: Чорноморець / № 19 / Тираж: 2265

Живемо в невеликому місті, а щоб щось купити чи найняти спеціалістів певного профілю, потрібно витратити вагон і маленький візочок часу. Доводиться користуватись службою ОБС (Одна баба сказала).

Однією з причин, чому справа затягується, є відсутність інформації про послуги та їхню вартість. Так, це американці не соромляться друкувати рекламу про готові страви та їхню ціну. (В Україні виняток становить тільки «Макдональдс». Ось чому ця загалом неїстівна їжа так популярна.) Та й жителі Європи давно знають: якщо гряде банкет, ремонт чи якась інша суєта, треба брати до рук газету і шукати, де це знаходиться, скільки коштує. Ми не такі. Менталітет не той. У нас магазини (виняток «Меблі Нова» та ПП «Липай») не повідомляють навіть про асортимент. Навіщо? Вони думають приблизно так: скільки там того Скадовська, прийдуть, ніде не дінуться, покупці. І чхати їм на наш час. Коли ми в редакцію купували лінолеум, то витратили на це два дні, бо потрібно було об'їхати всі магазини, прицінитися, подивитися на малюнок. А ще ж була й основна робота. І це не єдина наша покупка, на яку ми витратили стільки часу. Бо ринок (не плутати з базаром у центрі міста) товарів і послуг хоче мати покупців і покірливо чекає, коли покупець сам знайде його. Такий-ся-кий прибуток влаштовує. А про те, що клієнтів після навіть найменшої реклами може стати значно більше і можна тоді планувати розширення бізнесу, якось на думку не спадає. А марно.

Пропозиції на ринку товарів і послуг сьогодні давно перевищують попит. Усі скаржаться на те, що прибутки впали, але ж нічого не роблять для того, щоб розширити коло покупців. Тримаються в тіні. У кращому випадку — чіпляють оголошення на паркані. А ми, бідолашні покупці, витрачаємо свій дорогоцінний час, нерви, і, зрештою, купуємо перше, що трапиться. Або й, стомившись від безрезультатних пошуків містом, їдемо до Херсона. І що робити таким покупцям, як я, що на заборах оголошень не читають?

Культурі торгувати та грамотно пропонувати послуги потрібно вчитися увесь час. Щось придумувати, переймати досвід, бути першопрохідцем. А газета «Чорноморець» вам уже зробила безкоштовну послугу — підказала, у якому напрямку рухатись.

Автор: Вікторія СЕНЬКО

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.017