|
«СИТУАЦІЯ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ РІЧКОВИМ ТРАНСПОРТОМ БУДЕ ВРЕГУЛЬОВАНА», -
27.05.2010 / Газета: Херсонський вісник / № 21 / Тираж: 10000
так під час засідання Координаційної ради відповів міський голова Володимир Сальдо на запитання депутатів щодо стану річкових перевезень у Херсоні. Зокрема, міський голова зазначив: «Те, що сьогодні державне підприємство «Адміністрація річкових портів» шантажує представників влади, зачипаючи інтереси пасажирів та вимагаючи при цьому не лише повного погашення заборгованості, а й передоплати за надані послуги, на мою думку, неприпустимо. А передоплата з бюджету — взагалі нонсенс. Підприємство працює за рахунок прибутку, який воно отримує від продажу квитків, та за рахунок субвенції місцевим бюджетам з державного бюджету на компенсацію втрат за перевезення пасажирів пільгових категорій. Дійсно, така заборгованість існує, однак при надходженні субвенції вона поступово погашається. У міському бюджеті на 2010 рік передбачена компенсація перевізнику втрат за перевезення пільгових категорій населення в розмірі 1 млн. 660 тис.грн. за рахунок субвенції з державного бюджету. Після затвердження бюджету, при надходженні субвенції вона пропорційно розподілятиметься. Вирішення проблеми полягає в наступному: питання щодо характеру організації роботи ДП «Адміністрація річкових портів» безпосередньо з Міністром транспорту та зв'язку України відпрацьовує голова обласної державної адміністрації Анатолій Гриценко. Є чітка позиція губернатора в цьому питанні. Зараз, фактично, повторюється ситуація дворічної давнини, коли підприємством, що здійснювало тоді перевезення річковим транспортом, створювалися штучні умови, аби теплоходи не ходили. У зв'язку з тим, що теплоходи не працювали, тоді з'явилися намагання переведення їх у Київ. Ми активно співпрацювали з Мінтрансом, доказуючи необхідність роботи теплоходів саме в Херсоні. Це вдалося, був визначений інший перевізник. Таким чином, протягом останніх двох років річкове перевезення здійснює Нижньодніпровське регіональне відділення ДП «Адміністрація річкових портів». Тобто, практика розв'язання подібних проблем вже є. У разі відсутності взаєморозуміння з боку керівництва державного підприємства у вирішенні цього питання, ми спільно з обласною державною адміністрацією віднайдемо механізми забезпечення роботи річкового транспорту. Один із шляхів — створення комунального підприємства та передача теплоходів на його баланс. Субвенція при цьому теж буде надходити, але ми зможемо знизити вартість проїзного квитка, оскільки його сьогоднішня ціна, встановлена ДП «Адміністрація річкових портів», велика. Крім того, таке підприємство за рахунок здешевлення вартості проїзду зможе працювати, не лише очікуючи субвенцію, а й заробляючи від перевезення пасажирів непільгових категорій, які зараз просто не користуються теплоходами, замінюючи їх більш дешевими транспортними засобами». Автор: УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКИХ ЗВ'ЯЗКІВ
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.017 |