ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Термінал — ударними темпами
10.06.2010 / Газета: Новий день / № 24 / Тираж: 36600

На території Херсонського морського торговельного порту розгорнуто будівництво суперсучасного терміналу, розрахованого на одночасне зберігання 24 тисяч тонн зерна. Вартість об'єкта — 31,3 млн. гривень

— Будівництво зернового комплексу здійснюється винятково за рахунок власних коштів порту, — розповів начальник Херсонського МТП Андрій Єгоров. — Новий об'єкт включено до пріоритетних проектів розвитку галузі на 2010 рік, він стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра. Там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська, що дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.

Новий зерновий комплекс, перша паля якого була забита лише місяць тому, вже має міцний фундамент. Незабаром на ньому виростуть 11 елеваторних ємностей діаметром від 10 до 17 метрів, об'єднаних транспортними галереями, якими рухатиметься зерно. В комплекс входитимуть також суднозавантажувальна машина та вузол приймання зерна, що постачатиметься як залізничним, так і автомобільним транспортом. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів — 350 тонн на годину, автомобілів — на 50 тонн менше.

— Генеральний підрядник залучив до будівництва десять субпідрядних організацій з різних областей України, завдяки чому роботи проводяться одночасно на всіх ділянках, — повідомив заступник начальника вантажного району порту Юрій Курбанов. — Щодня на будівництві — не менше 70 робітників. Загбагатьма позиціями йдемо з місячним випередженням графіка. Монтаж металевих конструкцій плануємо завершити до 15 червня. Необхідне обладнання вже надійшло. До р$чі, за винятком силосних башт американського виробництва, все інше устаткування зроблено в Україні — на підприємствах Одеси, Миколаєва, Полтави.

Загальна площа перевантажувального комплексу — 0,52 гектара. Об'єкт будується в два етапи: перший — завершений технологічний цикл з приймання, збереження та відвантаження зерна на судна; другий — введення додаткових ємностей для збільшення обсягів перевалки зерна. Завершення першого етапу будівництва заплановане на 29 вересня 2010 року, другого — на кінець грудня 2010 року.

—Херсон нарешті одержав пілотний проект, який має серйозну інвестиційну складову, — вважає мер міста Володимир Сальдо. — Будівництво нового комплексу підсилить економічний потенціал обласного центру, з'являться нові робочі місця для херсонців. Розвиватиметься порт — поліпшуватиметься інфраструктура міста. Комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і область, а й інші регіони, адже місто розташоване на Дніпрі — головній водній артерії країни.

Автор: Анатолій ЯЇЦЬКИЙ

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.019