|
МИ СТАНЕМО НАЙКРАЩИМИ
21.06.2010 / Газета: Каховська зоря / № 49-50 / Тираж: 8000
Зовсім небагато часу пройшло відтоді, яку Каховського професійного ліцею сфери послуг з'явився новий керівник — Михайло Гончар. З тих пір про ліцей ми чуємо все частіше: і про чудове урочисте свято випуску майстрів-манікюрниць та перукарів, і про участь ліцеїстів у загальноміських молодіжних заходах, і про їхню волонтерську роботу. Але керівництво аж ніяк не збирається зупинятися на досягнутому. В планах молодого директора, складених вже на цілу п'ятирічку, — суттєве розширення впливу цього значущого суб'єкта освітнього простору Каховки й району. Саме з цього приводу і відбулася наша зустріч з молодим керівником. - Михайле Васильовичу, розкажіть, будь-ласка, докладніше про стан справ у ліцеї. - Каховський професійний ліцей сфери» послуг є державним навчальним закладом, що забезпечує реалізацію права громадян на безкоштовне отримання робітничої професії. Сьогодні ми даємо змогу одержати спеціальності кравця, перукаря-модельєра і манікюрниці. Незабаром додадуться професії «соціальний робітник» (догляд за одинокими пенсіонерами та інвалідами) і «няня». На кінець цього навчального року у нас навчалося 130 ліцеїстів. - Які завдання Ви собі поставили? - Перш за все, створення умов для здобуття учнями базової (після 7 класу) та повної середньої (після 9 класу) освіти на базі ліцею паралельно зі здобуттям професії; розширення спектра професій (у тому числі інтегрованих), що відповідатимуть потребам ринку праці області та інших регіонів. За рахунок виходу за межі Херсонщини стає можливим і розширення мережі роботодавців, забезпечення продуктивної співпраці з центрами зайнятості нашої та сусідніх областей. Першочергова задача — налагодження соціального партнерства між ліцеєм та роботодавцями, розширення участі громадськості у діяльності ліцею (у вигляді піклувальної ради, батьківського комітету). Важливим фактором є доведення матеріально-технічної бази до рівня сучасних вимог, а якісний склад педагогічного колективу — до рівня вищого професійного училища. Дуже актуальними є різноманітні курси. Чому вони успішно працюють у сусідній Новій Каховці, а у нас забуті? Так само доцільно було б створити умови для здобуття випускниками ліцею вищої освіти. Вже сьогодні у нас є угода з Київським національним університетом культури і мистецтв (ректор М.Поплавський), який готовий приймати наших випускників на навчання на другий курс за спеціальностями «дизайнер одягу» та «перукарська майстерність». Маємо надію, що за Божої помочі та підтримки громадськості вже за три роки на базі ліцею буде створено відокремлений факультет цього престижного вузу. Реалізація всіх цих задач врешті-решт створює умови для зміни статусу ліцею на вище професійне училище або центр професійно-технічної освіти, а це у свою чергу — нові перспективи розвитку професійної освіти у нашому регіоні. - Плани у Вас справді глобальні... - Але кажуть і так: «Дорогу осилить той, хто іде». А ми вже вирушили і зупинятися не збираємось. Тим паче,»що те, що робить наш трудовий колектив, потрібно людям і країні. - А що Ви вважаєте на сьогодні сильними сторонами ліцею? - Це,;-насамперед, вдале географічне розташування, нерозвиненість ринку надання освітніх послуг. Сьогодні лише профтехосвіта та технікуми залишилися доступними для кожного молодого громадянина. Навчання у нашому ліцеї є безкоштовним, учням надається безкоштовний гуртожиток, виплачується щомісячна стипендія (200 грн.), після закінчення надається робоче місце. Як то кажуть, повний соціалізм. Плюсом також є короткостроковість навчання та мобільність спектра освітніх послуг. До того ж, для вступу у ліцей не потрібно здавати вступних екзаменів та ЗНО, лише бажання навчатися та нaполeгливa праця. Велике значення в здійсненні наших планів має і позиція місцевої влади. Налагоджена конструктивна співпраця з міським головою О.Карасевичем, головою райдержадміністрації В.Сторчаком, головою райради М.Крупіним. Готуючи спеціалістів для сфери обслуговування міста та району, ми зацікавлені в тому, щоб вони залишалися працювати на підприємствах Каховки та району, що сприяє як економічній, так і демографічній ситуації. А цього неможливо досягти без спільних зусиль. Для прикладу. Однією з проблем розвитку ліцею є відсутність навчальних площ. Вихід з цієї ситуації ми знайшли спільно з міським головою О.Карасевичем. Маю надію, що вже в новому навчальному році наші учні будуть навчатись у новому навчальному корпусі. Дякуємо за предметну розмову і бажаємо, щоб «перша п'ятирічка» нового директора принесла корисні плоди як для усього вашого колективу, учнівської молоді, так і для розвитку міста й району в цілому! Автор: Ірина СОШНІКОВА
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.028 |