|
ГАЗ З ПЕРЕБОЯМИ
05.07.2010 / Газета: Трудова слава / № 26 / Тираж: 4714
Новотроїцька філія ВАТ «Херсонгаз» відчуває нестачу скрапленого газу для реалізації. Зниження постачання скрапленого газу населенню зумовлене трьома основними причинами. Два тижні через зміну власника не працює Кременчуцький нафтопереробний завод. Більше двох місяців знаходиться на плановому капітальному ремонті Лисичанський НПЗ. Він зупинився у травні і, як зазначав голова правління Дідьє Казимир, мав відновити роботу через 50 днів. Проте ремонт трохи затягнувся й дату запуску заводу перенесли на початоклипня. Через нестачу нафти суттєво знизив обсяги виробництва «Лукойл-Одеський НПЗ». За даними Міністерства палива та енергетики, з початку року постачання сировини на завод знизилося майже на 39%. На сьогодні він працює на 15-20% своєї потужності. Як повідомляє заступник директора ВАТ «Херсонгаз» Олександр Шаповалов, уже в другій декаді липня проблеми з постачанням газу мають зникнути. Але чи залишиться ціна на попередньому рівні невідомо. Автор: Людмила АРТЮШОК
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.018 |