|
На боці комунальних інтересів споживача
26.08.2010 / Газета: Новий день / № 35 / Тираж: 36600
Не допомогли у ЖЕКу та міськраді — скаржтеся до інспекції Чимало мешканців області, передусім ті, хто мешкає в багатоквартирних будинках, зазвичай мають цілу низку претензій до обслуговуючих комунальних господарств та житлових управлінь щодо неякісного виконання ними своїх обов'язків або зухвалого невиконання, ще й з виставленням рахунків за фактично неіснуючі в природі види робіт. Скаржитися до відповідних управлінь органів місцевого самоврядування більшість небезпідставно вважає марним витрачанням часу та нервових клітин. Втім, майже 150 скаржникам вже цього року допомогли в Державній житлово-комунальній інспекції в Херсонській області, що розташована в провулку Пугачова, 5, обласного центру і підпорядкована Міністерству з питань ЖКГ України. Цьогоріч Держжитлокомунінспекцією здійснено 26 планових та позапланових перевірок дотримання суб'єктами комунальних послуг вимог законодавства у житлово-комунальній сфері. За їх результатами порушникам видано приписи, які ті таки вимушені були виконувати. Крім того, інспекція на підставі найбільш масових та типових зловживань виробила з півсотні пропозицій, котрі запропонувала посадовцям органів місцевого самоврядування та місцевих держадміністрацій не просто взяти до уваги, а невідкладно вирішити, доки ситуація не набула ще більш масового характеру і не викликала соціального збурення. На покращення роботи в сфері ЖКГ дехто вже й не сподівається здебільшого через недбальство суб'єктів ринку таких послуг і відсутність достатнього контролю з боку органів влади. Втім, унаслідок перевірок Державної житлово-комунальної інспекції було здійснено перерахунки споживачам послуг, які фактично не надавалися або надавалися не в повному обсязі, на суму 132,5 тис. гривень. Перевірками виявлені характерні порушення чинного законодавства: на підприємствах відсутні рішення органу місцевого самоврядування щодо визначення виконавця послуг; зі споживачами не в повному обсязі укладено договори на надання послуг, чим грубо порушено вимоги наказу Держкомітету України з питань ЖКГ «Про затвердження Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій», Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж тощо. Попри те, що надворі ще спекотна пора, представники територіального органу Держжитлокомунінспекції активно співпрацюють у комісіях з перевірки готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період, застосовуючи усі важелі впливу державного контролю. Автор: Олена АНТОНЕНКО
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.072 |