|
Володимир БОГДАНОВ: — Ми готові дати тепло всім
28.09.2010 / Газета: Каховська зоря / № 77-78 / Тираж: 8000
Після небувалої літньої сЛеки очікується надзвичайно сувора зима. Як її перебудуть каховчани? Про це — наша бесіда з директором комунального підприємства тепломереж В.Богдановим. Володимире Олександровичу, як іде підготовка до нового опалювального сезону? Вона розпочалася ще з весни, коли було погашено котли. За цей час здійснено повірку приладів і автоматики, ревізію мереж та запірної арматури і, звичайно ж, їх ремонт, поточний і капітальний ремонти котлів. На сьогодні їх випробувано під високим тиском, виявлено й усунено три пориви на теплотрасі. Підписані паспорти готовності котлів до нового опалювального сезону. Також буде виконано монтаж на котельні №5 нових удосконалених котлів: чекаємо на їх поставку із заводу- виробника. А в чому гарантія якості виконаної підготовчої роботи і послуг, які надаватиме підприємство? У наших працівниках, їхньому досвіді і професіоналізмі. Перш за все, це начальник котельних Світлана Ваюцька і майстер Галина Валько, на яких покладено всю відповідальність за технічне забезпечення підготовчих робіт і належний технічний стан мереж і устаткування. Це — золоті руки майстра з контрольно- вимірювальних приладів і автоматики Олександра Федорова, зварника Володимира Ісаченка, муляра-вогнеупорника Сергія Харченка, слюсаря Вадима Рябцева. З 15 вересня ведеться навчання слюсарів і операторів котельних, які мають заступити на зимову вахту. Мабуть', зайве казати, що при прийомі на роботу в першу чергу надаємо перевагу тим, хто працював і добре себе зарекомендував минулого сезону. Однак повторюється з року в рік одна і та ж ситуація: від ДК«Газ України» надходять вимоги про погашення боргів по сплаті за спожитий газ — головної умови нових поставок блакитного палива... Ситуація, дійсно, серйозна, але не безнадійна. На сьогодні «Кахов- теплокомуненерго» повинно повернути борг за поставлений газ в сумі 1195 тисяч гривень. Левову частку боргу буде покрито з державного бюджету компенсацією різниці в тарифах на газ. Але залишаються непогашеними ще 250 тисяч гривень». І якщо наші абоненти — жителі міста — повернуть хоча б чверть нарахованої, але досі не сплаченої суми (1156 тисяч гривень), поставки газу гарантовано. І чим швидше це зробимо, тим міцнішою буде ця гарантія. Тому звертаюся до всіх жителів міста з проханням: заради власного спокою і нормального вступу в зиму розрахуйтеся вчасно за отримані послуги з теплопостачання. І не відкладайте це на потім! Адже підприємству треба також вносити плату за навчання персоналу, повірку приладів, замірювання контурів заземлення та ін. Усе це вимагає коштів і чималих, адже ціни на ці роботи виросли в кілька разів, а покриття витрат на їх здійснення не закладено в діючому тарифі. Та й ремонтні роботи виконуються виключно за власний рахунок. А взагалі наскільки серйозною є проблема неплатежів? Рівень оплати населенням наших послуг за минулий опалювальний період становить 91,6 відсотка. Якщо взяти до уваги, що споживання газу в минулому опалювальному сезоні зросло на півмільйона гривень, то ситуація з оплатою дещо поліпшилася. Але залишилися незмінними дві категорії злісних боржників: ті, хто не може платити, бо немає грошей, і ті, хто, не хоче, бо втратив совість. Звичайно, ми звертаємося до суду і згідно його рішень, поверненню підлягають 296 тисяч гривень. Але всім відома неповороткість нашої виконавчої служби, тоді як гроші підприємству потрібні саме зараз. Ще одна невесела тенденція: після рапортів про 100-відсоткову готовність до опалювального сезону в деяких будинках, під'їздах він розпочинається з запізненням. Та й протягом зими надходять скарги про холоднечу в квартирах каховчан. -Запевняю: потужностей котельних і вироблюваного ними тепла цілком достатньо, аби обігріти оселі каховчан належним чином. Мало того, жителі будинків, які розташовані ближче до котельних, навіть обурюються: «Навіщо так кочегарите?!». Але теплоносій однаковий для всіх, просто є різні квартири, — скажімо, з кутковими кімнатами. А стан внутрішньобудинкових мереж — то взагалі окрема проблема. Забиті стояки, непромиті батареї і є головною причиною зимових негараздів. Річ у тім, що між теплопостачаль- ником і кінцевим споживачем його послуг є посередник — ЖЕК, котрий не сповна виконує свої обов'язки. А все через те, що кошти на капітальний ремонт з бюджету не виділяються. Як наслідок, абонентам за недодане тепло робляться перерахунки по сплаті, але людям від того не тепліше, а «Каховтеплокомуненерго» зазнає не зі своєї вини збитків, яких КП «Наш дім» йому не відшкодовує. А мав би... Тож не від хорошого життя каховчани переходять на індивідуальне опалення? Якщо мова йде про так звані проблемні будинки по вул. К.Маркса, 92 і Пушкіна, 71, то це для них, мабуть, єдиний вихід. Хоча дозволом в цих будинках скористалися одиниці. Зрозуміло, що не в кожного знайшлися кошти на таке дороге задоволення. Але насмілюсь припустити, що більшість таки влаштовує, як опалюються їхні оселі. Та справжня біда, що городяни всякими правдами-неправдами продовжують переходити на інди- відуалку». Як результат, через скорочення кількості абонентів зростає собівартість послуг з теплопостачання. Окрім того, будинки, де виконуються ці роботи, перекриті, а тому немає змоги під час випробувань під тиском виявити слабкі місця і вчасно їх ліквідувати. А також є випадки, коли через непогодженість дій було залито водою квартири. То на що розраховувати мешканцям центральної та східної частин міста. У «Каховтеплокомуненерго» вдосталь потужностей, аби забезпечити їхні оселі теплом. Але це має бути вулиця з двостороннім рухом: за вчасної оплати наших послуг ми можемо забезпечити їхню якість, а тим самим — тепло і затишок в домівках городян, дитсадках, школах. Тому ще раз звертаюся: абоненти, покрийте заборгованість з оплати послуг з теплопостачання за минулий сезон, вчасно вносьте плату в новому сезоні — і тоді навіть люта зима нам не страшна. Автор: -
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014 |