|
РУХ ТРАНСПОРТУ ТА ПІШОХОДІВ
30.09.2010 / Газета: Херсонський вісник / № 39 / Тираж: 10000
у центрі міста буде впорядковано «Оптимізація організації безпеки дорожнього руху транспорту та пішоходів у центральній частині міста» — цій роботі була присвячена прес-конференція міського голови Володимира Сальдо, директора Київського інституту проектування об'єктів дорожнього господарства «Гіпродор» Валерія Воронцова, а також керівника відділу «Транспортне планування та техніка» компанії VСDВ (Німеччина) Матіаса Цьобіша. «Останнім часом ми все більше стикаємося з проблемою великого транспортного завантаження центральної частини міста, зокрема, вулиці К.Маркса, — зазначив В. Сальдо, — про цю проблему багато говорять і самі городяни. Нещодавно, коли я їздив у міських маршрутках, сідав до громадського транспорту, про неї говорили пасажири, водії». Він також зазначив, що робота з розв'язання цієї проблеми розпочата раніше. Але зараз вона значно просунулася, і вже є декілька її результатів. «До речі, і про капітальний ремонт площі Перемоги ми почали думати задовго до минулорічної зими і значних пошкоджень площі, коли ще на початку минулого року замовили проект її реконструкції», — наголосив міський голова. Міським головою видане розпорядження, яким Управлінню транспорту і зв'язку доручено розробити та надати на розгляд і погодження відділу ДАІ м.Херсона пропозиції до схеми руху пасажирського транспорту по вул. К.Маркса, в районі Центрального ринку. Після погодження зазначеними установами відповідний проект рішення розглядатиметься сесією міської ради. Нова схема має бути погоджена Управлінням доріг міської ради та Управлінням промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації. Її затвердження дозволить впорядкувати рух пасажирського транспорту по вул. К.Маркса, забезпечити безперервні безпечні та зручні умови руху транспортних засобів і пішоходів вулицями центральної частини міста та зменшити транспортне навантаження в цьому районі. Це один напрямок розв'язання проблеми транспортного завантаження центральної частини міста. Паралельно ведеться робота і в другому напрямку. Так, рішенням сесії міської ради цього року внесені зміни до міської Програми розвитку дорожнього господарства на 2007-2010 роки, де передбачено фінансування розробки проектно-кошторисної документації з організації безпеки руху транспорту та пішоходів у центральній частині міста. Внесені відповідні зміни до плану робіт Управління доріг на 2010 р. Передбачено освоєння 70 тис. грн. на відповідні роботи у цьому році. Для запобігання заторам, ДТП та зменшення викидів шкідливих газів у повітря в районі Центрального ринку Херсонська міська рада виступила замовником розробки проекту з аналізу та оптимізації організації дорожнього руху транспорту і пішоходів у центральній частині міста. Виконавцем проекту стане Київський інститут проектування об'єктів дорожнього господарства «Гіпродор», що раніше розробляв проект капітального ремонту площі Перемоги. Для створення проекту «Гіпродор» залучає німецьку компанію УСОВ (Транспортний Консалтінг Дрезден-Берлін), яка надає послуги транспортного консалтингу (тобто консультаційні та практичні послуги для вирішення складних проблем) у всіх напрямках, актуальних для Європи та всього світу: транспортне планування, моделювання та техніка, машиноконстру- ювання для громадського транспорту, планування інфраструктури тощо. Досвід роботи в Україні у німецької компанії вже є, вона успішно виконує кілька проектів для м. Львова і розпочинає консультації щодо співробітництва з Києвом. «В Херсоні ми плануємо побудувати транспортну модель у межах вулиць Червонопра- порної, К.Маркса, Горького, Робочої, Комунарів. Це, передусім, упорядкування руху всіх видів транспорту, організація автостоянок та паркувальних місць, майданчиків посадки-ви- садки пасажирів, оптимізація і координація роботи світлофорних об'єктів тощо», — зазначив В.Сальдо. Він підкреслив, що після успішної реалізації проекту капітального ремонту площі Перемоги, вивчення інтенсивності транспортних потоків звернуто увагу на перенасиченість транспортом дорогий районі Центрального ринку та прилеглих вулиць. Оскільки в Україні немає достатнього досвіду, розроблених програм оптимізації транспортних потоків в межах одного міста або його частини, було запропоновано долучити до розробки проекту німецьких колег. Міський голова повідомив, що ситуація, пов'язана з транспортними потоками, вже вивчається, зокрема, підрахована інтенсивність руху на всіх перехрестях в межах зазначеного кварталу, здійснено виїзди на проблемні місця. По завершенні збору інформації, її вивчення, аналізу тощо планується запропонувати мінімум 2 варіанти поліпшення ситуації. Говорити про конкретні пропозиції поки що зарано, адже процес знаходиться на начальній стадії роботи. Її результатом стане транспортна модель, яку реалізують херсонські спеціалісти. Під час прес-конференції представники німецької сторони презентували структуру компанії, а також, за допомоги графічних зображень, — географічну розгалуженість її діяльності. Зокрема, подібні проекти компанія виконувала у Санкт-Петербурзі, Петрозаводську та ін. російських містах, майже в усіх великих містах Німеччини. В Україні компанія активно працює з 2008 р. На сьогодні вона надає консалтингові послуги Львівелектротрансу. Запропонована Львову транспортна модель є кроком у підготовці для проведення Євро-2012. Реалізація пропозицій німецьких колег дозволить розвантажити центральну частину Львова від транспорту. Херсон став другим українським містом, яке співпрацюватиме з VCDB. На черзі — м. Київ. Компанія розробляє транспортну модель, в якій вираховують транспортні потоки, дається аналіз їх майбутнього розподілу, економічне обґрунтування тощо. В. Сальдо зазначив, що роботу з оптимізації руху транспорту та пішоходів він планує до реалізації вже наступного року. Зараз необхідно розробити саме проект майбутньої схеми та визначити комплекс попередніх робіт, їх вартість сягає 290 тис. грн. Також міський голова запевнив, що дорожньо-будівельну частину робіт виконуватимуть херсонські компанії. Автор: КИРИЛО МОРОЗОВ
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.034 |