ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




РУХ ТРАНСПОРТУ ТА ПІШОХОДІВ
30.09.2010 / Газета: Херсонський вісник / № 39 / Тираж: 10000

у центрі міста буде впорядковано

«Оптимізація організації без­пеки дорожнього руху транс­порту та пішоходів у цент­ральній частині міста» — цій ро­боті була присвячена прес-кон­ференція міського голови Воло­димира Сальдо, директора Київського інституту проекту­вання об'єктів дорожнього гос­подарства «Гіпродор» Валерія Воронцова, а також керівника відділу «Транспортне планування та техніка» компанії VСDВ (Німеччина) Матіаса Цьобіша.

«Останнім часом ми все більше стикаємося з проблемою великого транспортного завантаження цент­ральної частини міста, зокрема, вулиці К.Маркса, — зазначив В. Сальдо, — про цю проблему багато говорять і самі городяни. Нещодавно, коли я їздив у міських маршрутках, сідав до гро­мадського транспорту, про неї гово­рили пасажири, водії».

Він також зазначив, що робота з розв'язання цієї проблеми розпочата раніше. Але зараз вона значно просу­нулася, і вже є декілька її результатів.

«До речі, і про капітальний ремонт площі Перемоги ми почали думати задовго до минулорічної зими і знач­них пошкоджень площі, коли ще на початку минулого року замовили проект її реконструкції», — наголосив міський голова.

Міським головою видане розпорядження, яким Управлінню транспорту і зв'язку доруче­но розробити та надати на розгляд і погод­ження відділу ДАІ м.Херсона пропозиції до схе­ми руху пасажирського транспорту по вул. К.Маркса, в районі Центрального ринку. Після погодження зазначеними установами відповідний проект рішення розглядатиметь­ся сесією міської ради.

Нова схема має бути погоджена Управлін­ням доріг міської ради та Управлінням промис­ловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації. Її затвердження доз­волить впорядкувати рух пасажирського транс­порту по вул. К.Маркса, забезпечити безпе­рервні безпечні та зручні умови руху транс­портних засобів і пішоходів вулицями цент­ральної частини міста та зменшити транспорт­не навантаження в цьому районі.

Це один напрямок розв'язання проблеми транспортного завантаження центральної ча­стини міста. Паралельно ведеться робота і в другому напрямку.

Так, рішенням сесії міської ради цього року внесені зміни до міської Програми розвитку дорожнього господарства на 2007-2010 роки, де передбачено фінансування розробки про­ектно-кошторисної документації з організації безпеки руху транспорту та пішоходів у центральній частині міста.

Внесені відповідні зміни до плану робіт Уп­равління доріг на 2010 р. Передбачено освоєн­ня 70 тис. грн. на відповідні роботи у цьому році.

Для запобігання заторам, ДТП та зменшен­ня викидів шкідливих газів у повітря в районі Центрального ринку Херсонська міська рада виступила замовником розробки проекту з ана­лізу та оптимізації організації дорожнього руху транспорту і пішоходів у центральній частині міста.

Виконавцем проекту стане Київський інсти­тут проектування об'єктів дорожнього госпо­дарства «Гіпродор», що раніше розробляв про­ект капітального ремонту площі Перемоги. Для створення проекту «Гіпродор» залучає німець­ку компанію УСОВ (Транспортний Консалтінг Дрезден-Берлін), яка надає послуги транспорт­ного консалтингу (тобто консультаційні та практичні послуги для вирішення складних проблем) у всіх напрямках, актуальних для Європи та всього світу: транспортне плануван­ня, моделювання та техніка, машиноконстру- ювання для громадського транспорту, плану­вання інфраструктури тощо.

Досвід роботи в Україні у німецької компанії вже є, вона успішно виконує кілька проектів для м. Львова і розпочинає консультації щодо співробітництва з Києвом.

«В Херсоні ми плануємо побудувати транспортну модель у межах вулиць Червонопра- порної, К.Маркса, Горького, Робочої, Кому­нарів. Це, передусім, упорядкування руху всіх видів транспорту, організація автостоянок та паркувальних місць, майданчиків посадки-ви- садки пасажирів, оптимізація і координація роботи світлофорних об'єктів тощо», — зазна­чив В.Сальдо.

Він підкреслив, що після успішної реалізації проекту капітального ремонту площі Перемо­ги, вивчення інтенсивності транспортних по­токів звернуто увагу на перенасиченість транс­портом дорогий районі Центрального ринку та прилеглих вулиць. Оскільки в Україні немає достатнього досвіду, розроблених програм оптимізації транспортних потоків в межах од­ного міста або його частини, було запропоно­вано долучити до розробки проекту німець­ких колег.

Міський голова повідомив, що ситуація, по­в'язана з транспортними потоками, вже вив­чається, зокрема, підрахована інтенсивність руху на всіх перехрестях в межах зазначеного кварталу, здійснено виїзди на проблемні місця. По завершенні збору інформації, її вивчення, аналізу тощо планується запропонувати мінімум 2 варіанти поліпшення ситуації. Говорити про конкретні пропозиції поки що зарано, адже про­цес знаходиться на начальній стадії роботи. Її результатом стане транспортна модель, яку реалізують херсонські спеціалісти.

Під час прес-конференції представники німецької сторони презентували структуру ком­панії, а також, за допомоги графічних зобра­жень, — географічну розгалуженість її діяль­ності. Зокрема, подібні проекти компанія ви­конувала у Санкт-Петербурзі, Петрозаводську та ін. російських містах, майже в усіх великих містах Німеччини. В Україні компанія активно працює з 2008 р. На сьогодні вона надає кон­салтингові послуги Львівелектротрансу. За­пропонована Львову транспортна модель є кроком у підготовці для проведення Євро-2012. Реалізація пропозицій німецьких колег дозво­лить розвантажити центральну частину Льво­ва від транспорту.

Херсон став другим українським містом, яке співпрацюватиме з VCDB. На черзі — м. Київ. Компанія розробляє транспортну модель, в якій вираховують транспортні потоки, дається аналіз їх майбутнього розподілу, економічне обґрунтування тощо.

В. Сальдо зазначив, що роботу з оптимізації руху транспорту та пішоходів він планує до реалізації вже наступного року. Зараз необ­хідно розробити саме проект майбутньої схе­ми та визначити комплекс попередніх робіт, їх вартість сягає 290 тис. грн. Також міський голова запевнив, що дорожньо-будівельну ча­стину робіт виконуватимуть херсонські ком­панії.

Автор: КИРИЛО МОРОЗОВ

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.034