ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Соціальний хліб: безстрокова акція
12.10.2010 / Газета: Вісник Олешшя / № 81-82 / Тираж: 3416

Ціна на найходовіший товар у Цюрупинську — всього 2 гривні за буханець

Як ми вже повідомляли, засновники ТОВ «СІПІ» піднесли цюрупинцям приємний сюрприз: на хлібних полицях в один момент змінились цінники. Вартість буханця (630-680 грамів) хліба пшеничного формового знизилась одразу на 1 -1,5 гривні порівняно з іншими виробниками, що досить відчут­но для полегшеного гаманця цюрупинців, особливо пенсіонерів та малоза­безпечених людей.

Уже два тижні, як діє благодійна акція засновників нашого підприє­мства — керівництва ТОВ «СІПІ» — по продажу доступного багатьом соц­іального хліба, — пояснив «ВО» директор Цюрупинського хлібозаводу Олександр Лісіцин, коментуючи цю новину. — Можливо, вас бентежить слово «соціальний»? Даремно. Такий хліб випечений за тією ж вагою, що й звичайний, тобто хліб не соціальних сортів. З такого ж борошна та за тими ж показниками якості. Ось чому він у нас такий смачний і з перших днів появи в продажу користується підвищеним попитом. Так що не соромтесь — купуйте!

Я не посоромився і купив на обід буханку. І не пошкодував.

А якщо хтось гадає, що це тільки «передвиборна» акція, то можу таких розчарувати: засновниками виробництва вона визначена, як безстрокова, зазначив Олександр Анатолійович.

Поки що триває моніторинг споживацького попиту на такий хліб, — ска­зав він далі. -1 якщо виникне потреба випікати 5 тисяч буханок, будемо вип­ікати 5 тисяч. 10 тисяч — значить десять.

Більше того, ми готові власним завозом доставляти його в будь-який куточок району, говорить О. Лісіцин.

Можна уявити, у що за нинішніх економічних умов, обходиться хлібопе- карям «СІПІ» соціальний хліб. Подорожчало саме зерно, отже борошно. Ви­росла також вартість енергоносіїв.

Однак навіть за таких умов ми готові дбати про найменш захищені верстви населення міста і району, — говорить Олександр Лісіцин. — Аби витрати із сімейного бюджету наших городян були меншими хоча на покупку цього найнеобхіднішого, а для декого єдино доступного про­дукту.

Не всі сьогодні здатні утримати ціни на хліб на доступному для багать­ох рівні. А міський бюджет не в змозі дотувати малозабезпечених та ком­пенсувати різницю в цінах, що складаються на ринку хлібопродуктів. Нам залишається сказати лише спасибі таким виробникам, як Цюрупинсь- кий хлібозавод ТОВ «СІПІ» задешевий хліб, який нічим не поступається іншим зразкам.

І ще один важливий момент. На підприємстві запроваджено суворий кон­троль за тим, аби соціальний хліб не потрапляв до рук перекупників, які б робили свій «навар» на різниці в ціні.

Автор: -

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Як дівчатам захистити себе онлайн: стартує освітня програма з кібербезпеки
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.018