|
Соціальний хліб: безстрокова акція
12.10.2010 / Газета: Вісник Олешшя / № 81-82 / Тираж: 3416
Ціна на найходовіший товар у Цюрупинську — всього 2 гривні за буханець Як ми вже повідомляли, засновники ТОВ «СІПІ» піднесли цюрупинцям приємний сюрприз: на хлібних полицях в один момент змінились цінники. Вартість буханця (630-680 грамів) хліба пшеничного формового знизилась одразу на 1 -1,5 гривні порівняно з іншими виробниками, що досить відчутно для полегшеного гаманця цюрупинців, особливо пенсіонерів та малозабезпечених людей. Уже два тижні, як діє благодійна акція засновників нашого підприємства — керівництва ТОВ «СІПІ» — по продажу доступного багатьом соціального хліба, — пояснив «ВО» директор Цюрупинського хлібозаводу Олександр Лісіцин, коментуючи цю новину. — Можливо, вас бентежить слово «соціальний»? Даремно. Такий хліб випечений за тією ж вагою, що й звичайний, тобто хліб не соціальних сортів. З такого ж борошна та за тими ж показниками якості. Ось чому він у нас такий смачний і з перших днів появи в продажу користується підвищеним попитом. Так що не соромтесь — купуйте! Я не посоромився і купив на обід буханку. І не пошкодував. А якщо хтось гадає, що це тільки «передвиборна» акція, то можу таких розчарувати: засновниками виробництва вона визначена, як безстрокова, зазначив Олександр Анатолійович. Поки що триває моніторинг споживацького попиту на такий хліб, — сказав він далі. -1 якщо виникне потреба випікати 5 тисяч буханок, будемо випікати 5 тисяч. 10 тисяч — значить десять. Більше того, ми готові власним завозом доставляти його в будь-який куточок району, говорить О. Лісіцин. Можна уявити, у що за нинішніх економічних умов, обходиться хлібопе- карям «СІПІ» соціальний хліб. Подорожчало саме зерно, отже борошно. Виросла також вартість енергоносіїв. Однак навіть за таких умов ми готові дбати про найменш захищені верстви населення міста і району, — говорить Олександр Лісіцин. — Аби витрати із сімейного бюджету наших городян були меншими хоча на покупку цього найнеобхіднішого, а для декого єдино доступного продукту. Не всі сьогодні здатні утримати ціни на хліб на доступному для багатьох рівні. А міський бюджет не в змозі дотувати малозабезпечених та компенсувати різницю в цінах, що складаються на ринку хлібопродуктів. Нам залишається сказати лише спасибі таким виробникам, як Цюрупинсь- кий хлібозавод ТОВ «СІПІ» задешевий хліб, який нічим не поступається іншим зразкам. І ще один важливий момент. На підприємстві запроваджено суворий контроль за тим, аби соціальний хліб не потрапляв до рук перекупників, які б робили свій «навар» на різниці в ціні. Автор: -
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
STEM is FEM запускає навчальну програму «Кібербезпека для дівчат: можливості й професія». Протягом грудня 2024 — березня 2025 року учениці старших класів та студентки дізнаються, як захистити себе в діджиталі та будувати кар’єру у сфері кібербезпеки.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.018 |