|
«Проекзитполили» Херсон
11.11.2010 / Газета: Новий день / № 45 / Тираж: 36600
Специфіка нинішніх місцевих виборів в Україні полягала в неймовірній кількості екзит-полів, здебільшого національних, які охоплювали опитуванням всі регіони і були представлені відомими вітчизняними та міжнародними соціологічними компа¬ніями. Херсонщину, насамперед її облас¬ний центр, захлеснуло відразу кількома хвилями опитувань на виході з виборчих дільниць. На деякі з них припало відразу по чотири інтерв'юери. Поряд з профі ан¬кети виборців запрошували заповнити аматори — цього року за ходом виборів пильно стежили студенти. Вперше навич¬ки своїх вихованців-соціологів у польових умовах випробовувала кафедра соціаль¬ної роботи Херсонського держуніверсите¬ту в рамках оголошеного екзит-полу «Місцеві вибори-2010». Ще одна з організацій, яка попередньо публічно під час прес-конференції оголо¬сила про наміри «запобігти викривленню результатів виборів та підсилити принци¬пи прозорості, відкритості і демократич¬ності виборчого процесу» і теж працюва¬ла в день виборів на дільницях, була пред¬ставлена фахівцями Інституту соціології, психології і управління НПУ ім. Драгома- нова. Більше того, столичні світила соціо¬логії поквапилися пообіцяти ексклюзив — першими оприлюднити результати дослі¬дження о 22.01 у прес-клубі «Новий день» — відразу після закриття виборчих дільниць. Зібравши вночі повний зал представників мас-медіа, соціологи зізна¬лися, що не встигли з підрахунком резуль¬татів і готові будуть оголосити їх лише на ранок наступного дня. Втім, і на ранок журналісти не дочекалися обіцяного. Не зрозуміло, що ж не заладилося в масти¬тих науковців — чи то результат виявився не на користь «бажаного» замовникам екзит-полу, чи то похибка виявилася разю¬чою порівняно з іншими моніторингами? Автор: Олена НЕЧИПУРЕНКО
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |