|
Змінено тарифи на рекламу
17.02.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 7 / Тираж: 10000
Відповідна пропозиція міського голови Володимира Сальдо була підтримана профільною депутатською комісією і проголосована під час засідання сесії міської ради. Підвищення тарифів на користування міськими об єктами і територіями під розміщення зовнішньої реклами і інформації з 1 лютого 2011 р. на 100% забезпечить додаткові фінансові надходження до міського бюджету. Зокрема, цього року планується надходження в сумі 2 млн. 272 тис. грн. Відтепер, вартість розміщення реклами на 1 кв. м на місяць на: стаціонарних великогабаритних спеціальних конструкціях становитиме 24,0 грн.; стаціонарних середньогабарит- них спеціальних конструкціях — 16,00 грн.; неназемних спеціальних конструкціях — 30,00 грн.; стаціонарних, особливо великих форматів, а також наземних спеціальних конструкціях — 28,00 грн. Найбільший тариф — 50,00 грн. за 1 кв. м на місяць — визначено для реклами на тимчасових, у тому числі виносних, наземних спеціальних конструкціях та нетипових спеціальних конструкціях (парасолях, прапорах, огорожах тощо). Щомісячна плата за 1 кв. м площі під розміщення'реклами на міському транспорті, рухомому складі загального користування, на телефонних кабінах, урнах та інших елементах вуличного благоустрою складатиме 16,00 грн. Щомісячна плата за 1 кв. м площі реклами у вигляді стендів, щитів, плакатів, панно, екранів, механічних, динамічних, електронних табло, дисплеїв, панелей, підвісів, штандартів та інших стаціонарних та тимчасових об'єктів, складних просторових конструкцій, плоских та об'ємно-просторових, розташованих на торгових павільйонах та кіосках, стінах, дахах, вітринах та вікнах будівель, будинків та споруд, що несуть інформацію комерційного та неко- мерційного характеру, призначену сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, а також зразків, макетів рекламної продукції — 24,00 грн. Афіш, листівок, плакатів — 2,00 грн. Автор: -
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |