|
Замаскували мінімізацію маркетингом
10.03.2011 / Газета: Новий день / № 11 / Тираж: 36600
Чергову хвилю ухилень від оподаткування виявили спеціалісти підрозділу податкового контролю юридичних осіб ДПА у Херсонській області. Під прикриттям маркетингових послуг доволі солідні підприємства збільшували валові витрати, аби зменшити суму сплати податку на прибуток. —У 2009 році підприємство, що перевірялося, тричі замовляло маркетингові послуги. Замовлення передбачало: дослідження ринку поставок товарів у роздрібну мережу цього підприємства, надання консультативних послуг, проведення семінарів-ознайомленьз новими розробками. За ці послуги підприємством сплачено майже 300 тисяч гривень, — розповів Сергій Олефіренко, начальник управління податкового контролю юридичних осіб ДПА у Херсонській області. Однак під час перевірки ні директор, ні бухгалтер не змогли обгрунтувати доцільність та необхідність отримання таких маркетингових послуг. При цьому витрати за них, як і належало, були віднесені до складу валових витрат підприємства. Це дало змогу зменшити оподатковуваний дохід та внаслідок цього занизити розмір податку та податкове навантаження. — Оскільки маркетингові витрати не мали жодного відношення до господар-ської діяльності підприємства, податковим ревізорам-інспекторам нічого не залишалося, як зменшити валові витрати на суму оплати маркетингових послуг, майже 300 тисяч гривень, та донарахувати 74 тисячі гривень податку на прибуток, — підкреслив Сергій Олефіренко. — Як не маскувалося підприємство, як не приховувало реального змістулвоїх господарських операцій, податківці виявили порушення. І зараз воно, зновужтаки, зобов'язане сплатити належний податок до бюджету, але вже з накладеними на підприємство фінансовими санкціями. Автор: Анатолій НІКОЛАЄВ
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.014 |