ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Замаскували мінімізацію маркетингом
10.03.2011 / Газета: Новий день / № 11 / Тираж: 36600

Чергову хвилю ухилень від оподаткування виявили спеціалісти підрозділу по­даткового контролю юридичних осіб ДПА у Херсонській області. Під прикрит­тям маркетингових послуг доволі солідні підприємства збільшували валові ви­трати, аби зменшити суму сплати податку на прибуток.

—У 2009 році підприємство, що перевіря­лося, тричі замовляло маркетингові послуги. Замовлення передбачало: дослідження рин­ку поставок товарів у роздрібну мережу цьо­го підприємства, надання консультативних послуг, проведення семінарів-ознайомленьз новими розробками. За ці послуги під­приємством сплачено майже 300 тисяч гри­вень, — розповів Сергій Олефіренко, началь­ник управління податкового контролю юри­дичних осіб ДПА у Херсонській області.

Однак під час перевірки ні директор, ні бухгалтер не змогли обгрунтувати доціль­ність та необхідність отримання таких маркетингових послуг. При цьому витрати за них, як і належало, були віднесені до складу валових витрат підприємства. Це дало змогу зменшити оподатковуваний дохід та внаслідок цього занизити розмір податку та податкове навантаження.

— Оскільки маркетингові витрати не мали жодного відношення до господар-ської діяльності підприємства, податко­вим ревізорам-інспекторам нічого не за­лишалося, як зменшити валові витрати на суму оплати маркетингових послуг, май­же 300 тисяч гривень, та донарахувати 74 тисячі гривень податку на прибуток, — підкреслив Сергій Олефіренко. — Як не маскувалося підприємство, як не прихо­вувало реального змістулвоїх госпо­дарських операцій, податківці виявили порушення. І зараз воно, зновужтаки, зо­бов'язане сплатити належний податок до бюджету, але вже з накладеними на підприємство фінансовими санкціями.

Автор: Анатолій НІКОЛАЄВ

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.014