|
Кому помешал автобус
10.03.2011 / Газета: Новий день / № 11 / Тираж: 36600
При наличии денег у нас несложно купить для собственных нужд или бизнеса любую технику — хоть бульдозер, хоть списанный танк без вооружения. Однако покупку надо куда-то пристраивать, и тут уж возникают сложности. В Херсоне местный предприниматель купил себе автобус «Рено» и собрался было зарабатывать на перевозках пассажиров в пригородах. Бизнес, правда, не пошел, и транспортное средство оказалось некуда девать — в обычный гараж оно не влезало. Владелец пристроил автобус рядом с домом своей тещи в переулке Толстого на Восточном, да только габаритная техника в узком переулке явно мешала другим автолюбителям. «Рено» стал помехой проезду, и через два года (!) долготерпению местных жителей пришел конец. Автобус подожгли, и до приезда пожарных от него остался только закопченный «скелет». Втом, что это был именно поджог, сомнений быть не может: из «Рено» давно убрали аккумулятор, так что короткое замыкание как причина пожара отпадает. Автор: Владимир ДОРОФЕЕВ
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.016 |