|
ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА ПІДСУМКАМИ 2010 РОКУ
15.03.2011 / Газета: Жайвір / № 11 / Тираж: 2500
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», районною держадміністрацією проводиться робота щодо поліпшення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами. Аналіз роботи із зверненнями громадян засвідчив, що у 2010 р. дещо зменшилася загальна кількість звернень громадян. Так, протягом 2010 р. на адресу районної держадміністрації надійшло 262 звернення, що на 20% менше ніж за відповідний період минулого року (262 проти 326). На 27% збільшилася кількість письмових звернень громадян у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (55 проти 40). Разом з цим, у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 28% зменшилася кількість звернень від громадян, що надійшли на особистому прийомі до голови районної державної адміністрації та його заступників, (207 проти 286). На одному рівні залишилася кількість дубльованих звернень (2 проти 2). Збільшилася кількість колективних звернень (9 проти 2). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 13% збільшилася загальна кількість листів від громадян, адресованих до вищестоящих органів (ЗО проти 26), із них: до Адміністрації Президента України — 9 проти 4; до обласної державної адміністрації -14 проти 9. Але зменшилася кількість звернень до Кабінету Міністрів України (7 проти 13). До Верховної Ради України звернень не надходило. До засобів масової інформації надійшло 2 звернення, що не змінилося в порівнянні з 2009 роком. Дещо збільшилася кількість письмових звернень громадян, що надійшли безпосередньо до районної держадміністрації (23 проти 11). У своїх зверненнях дописувачі порушили 271 питання, що на 17% менше, ніж за ана- логічний період минулого року (271 проти 326). Дещо збільшилася кількість питань стосовно аграрної політики та земельних відносин (71 проти 61), комунального господарства, транспорту та зв'язку (45 проти 21), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (10 проти 2). Разом з цим, зменшилася кількість питань з охорони здоров'я (18 проти 27), праці та заробітної плати (8 проти 6), соціального захисту (63 проти 68). На тому ж рівні залишилася кількість питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку — З звернення, праці та заробітної плати — 6 звернень. Надійшло 141 звернення від найменш захищеної категорії громадян, що на 39% більше, ніж за відповідний період минулого року (141 проти 86), а саме: за рахунок звернень від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів (109 проти 39), але зменшйлася кількість звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (13 проти 21) та від учасників війни та бойових дій (10 проти 26). Щодо всіх листів та усних звернень громадян, які надходили до районної держадміністрації, вжито визначених законодавством заходів, а саме: давалися відповідні доручення, хід виконання яких контролювався. Всі звернення громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам. Згідно з Наказом Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2010 р. районною держадміністрацією проводилася активна робота щодо його виконання. Розпорядженнями голови районної державно? адміністрації від 16 серпня 2010 р. №417 затверджені оновлені графіки прийому громадян, якими передбачені прийоми громадян не рідше чотирьох разів на місяць, у т. ч. двох особистих виїзних прийомів керівництвом районної держадміністрації. Протягом 2010 р. головою районної держадміністрації, першим заступником та заступниками голови районної держадміністрації, керівниками управлінь, відділів районної держадміністрації та районних служб, згідно з графіками прийомів громадян за місцем їх проживання, затверджених розпорядженнями голови рййонної державної адміністрації від 12 січня 2010 р. №9 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у першому півріччі 2010 р.» та від 7 липня 2010р. №311 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у другому півріччі 2010 року», прийнято 383 особи, якими порушено 383 питання. Із зазначеної кількості питань на 255 надані роз'яснення, 128 були вирішені позитивно під час особистих прийомів. З метою вирішення невідкладних проблем громадян в райдержадміністрації діє пряма телефонна лінія, інформація з даного питання опублікована у районній газеті «Жайвір». По прямій телефонній лінії протягом 2010 р. звернулися 9 громадян проти 28 за аналогічний період минулого року. Районною держадміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Мініс,ірів України від 12 серпня 2009 р. №88. Протягом 2010 р. до райдержадміністрації надійшло 36 таких звернень. У 2010 р. на засіданнях колегії райдержадміністрації, згідно із затвердженими графіками, звітували про стан роботи зі зверненнями громадян начальники управлінь, відділів та служб райдержадміністрації: економіки, фінансового, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, з питань надзвичайних ситуацій, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, культури і туризму. За результатами розгляду голова райдержадміністрації видав відповідні доручення, хід виконання яких контролювався. Протягом 2010 р. були здійснені перевірки додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та службах райдержадміністрації: економіки, фінансовому, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та Соціального захисту населення, агропромислового розвитку, з питань надзвичайних ситуацій, містобудування, архітектури та житло- во-комунального господарства, культури і туризму у 2010 р. Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розглядалися питання та ті проблеми громадян, якими найчастіше переймається населення району. Проведено 12 засідань групи контролю, на яких розглядалися питання про роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної держадміністрації. На засіданнях групи контролю розглядалися питання по організації роботи із зверненнями громадян в управліннях, відділах та службах районної державної адміністрації: економіки, фінансовому, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, з питань надзвичайних ситуацій, містобудування, архітектури та житло- во-комунального господарства, культури та туризму. Протягом 12 місяців 2010 р. на засіданні колегії райдержадміністрації розглядалися питання про роботу із зверненнями громадян, за результатами розгляду видані відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 5 лютого 2010 р. №38 «Про стан роботи із зверненнями громадян у . районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за підсумками 2009 року», від 13 травня 2009 р. №200 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2010 р.», від 26 липня 2010 р. №357 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Великоолександрівській районній держадміністрації за І півріччя 2010 року» та від 20 жовтня 2010 р. №608 «Про стан роботу із зверненнями громадян у районній державній адміністрації таяикон- комах сільських, селищних рад за підсумками 9 місяців 2010 року». За звітний період в приміщенні районної держадміністрації здійснював прийом громадян голова обласної держадміністрації М.М.Костяк. У районі функціонує громадська приймальня при Великоолександрівській селищній раді. Стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації та в цілому в районі щомісяця та щокварталу аналізується. З метою забезпечення прозорості діяльності районної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян висвітлюється в районній газеті «Жайвір» та на сайті обласної державної адміністрації. Автор: О. ШЕВЧУК, головний спеціаліст загального відділу апарату РДА
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.016 |