ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА ПІДСУМКАМИ 2010 РОКУ
15.03.2011 / Газета: Жайвір / № 11 / Тираж: 2500

Відповідно до вимог Зако­ну України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочер­гові заходи щодо забезпе­чення реалізації та гаранту­вання конституційного права на звернення до органів дер­жавної влади та органів місцевого самоврядування», районною держадміністра­цією проводиться робота щодо поліпшення, ґрунтов­ного та всебічного розгляду питань, які порушуються гро­мадянами.

Аналіз роботи із звернен­нями громадян засвідчив, що у 2010 р. дещо зменшилася загальна кількість звернень громадян. Так, протягом 2010 р. на адресу районної держадміністрації надійшло 262 звернення, що на 20% менше ніж за відповідний пе­ріод минулого року (262 про­ти 326).

На 27% збільшилася кількість письмових звернень громадян у порівнянні з ана­логічним періодом минулого року (55 проти 40).

Разом з цим, у порівнянні з відповідним періодом мину­лого року на 28% зменшила­ся кількість звернень від гро­мадян, що надійшли на особистому прийомі до голо­ви районної державної адмі­ністрації та його заступників, (207 проти 286).

На одному рівні залишила­ся кількість дубльованих звернень (2 проти 2). Збільшилася кількість колек­тивних звернень (9 проти 2).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 13% збільшилася загальна кількість листів від громадян, адресованих до вищестоя­щих органів (ЗО проти 26), із них: до Адміністрації Прези­дента України — 9 проти 4; до обласної державної адмініст­рації -14 проти 9. Але змен­шилася кількість звернень до Кабінету Міністрів України (7 проти 13). До Верховної Ради України звернень не надходи­ло. До засобів масової інфор­мації надійшло 2 звернення, що не змінилося в порівнянні з 2009 роком.

Дещо збільшилася кількість письмових звернень громадян, що надійшли без­посередньо до районної дер­жадміністрації (23 проти 11).

У своїх зверненнях допису­вачі порушили 271 питання, що на 17% менше, ніж за ана- логічний період минулого року (271 проти 326).

Дещо збільшилася кількість питань стосовно аг­рарної політики та земельних відносин (71 проти 61), кому­нального господарства, транспорту та зв'язку (45 проти 21), освіти, наукової, науково-технічної, інновацій­ної діяльності та інтелекту­альної власності (10 проти 2).

Разом з цим, зменшилася кількість питань з охорони здоров'я (18 проти 27), праці та заробітної плати (8 проти 6), соціального захисту (63 проти 68).

На тому ж рівні залишила­ся кількість питань забезпе­чення дотримання законності та охорони правопорядку — З звернення, праці та заробіт­ної плати — 6 звернень.

Надійшло 141 звернення від найменш захищеної кате­горії громадян, що на 39% більше, ніж за відповідний пе­ріод минулого року (141 про­ти 86), а саме: за рахунок звернень від інвалідів, вете­ранів праці, пенсіонерів (109 проти 39), але зменшйлася кількість звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (13 проти 21) та від учасників війни та бойових дій (10 проти 26).

Щодо всіх листів та усних звернень громадян, які над­ходили до районної держад­міністрації, вжито визначених законодавством заходів, а саме: давалися відповідні до­ручення, хід виконання яких контролювався. Всі звернен­ня громадян розглядаються та у визначений законом термін надаються письмові відповіді заявникам.

Згідно з Наказом Прези­дента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про пер­шочергові заходи щодо за­безпечення реалізації та га­рантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самовря­дування» протягом 2010 р. районною держадміністра­цією проводилася активна робота щодо його виконання.

Розпорядженнями голови районної державно? адмініст­рації від 16 серпня 2010 р. №417 затверджені оновлені графіки прийому громадян, якими передбачені прийоми громадян не рідше чотирьох разів на місяць, у т. ч. двох особистих виїзних прийомів керівництвом районної держ­адміністрації.

Протягом 2010 р. головою районної держадміністрації, першим заступником та зас­тупниками голови районної держадміністрації, керівника­ми управлінь, відділів район­ної держадміністрації та ра­йонних служб, згідно з графіками прийомів грома­дян за місцем їх проживання, затверджених розпоряджен­нями голови рййонної дер­жавної адміністрації від 12 січня 2010 р. №9 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у першому півріччі 2010 р.» та від 7 лип­ня 2010р. №311 «Про прийом громадян за місцем їх прожи­вання у другому півріччі 2010 року», прийнято 383 особи, якими порушено 383 питан­ня. Із зазначеної кількості пи­тань на 255 надані роз'яснен­ня, 128 були вирішені позитивно під час особистих прийомів.

З метою вирішення не­відкладних проблем грома­дян в райдержадміністрації діє пряма телефонна лінія, інформація з даного питання опублікована у районній га­зеті «Жайвір». По прямій те­лефонній лінії протягом 2010 р. звернулися 9 громадян проти 28 за аналогічний пе­ріод минулого року.

Районною держадміністра­цією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Ка­бінету Мініс,ірів України від 12 серпня 2009 р. №88. Про­тягом 2010 р. до райдержад­міністрації надійшло 36 таких звернень.

У 2010 р. на засіданнях ко­легії райдержадміністрації, згідно із затвердженими гра­фіками, звітували про стан роботи зі зверненнями гро­мадян начальники управлінь, відділів та служб райдержад­міністрації: економіки, фінан­сового, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та со­ціального захисту населення, агропромислового розвитку, з питань надзвичайних ситу­ацій, містобудування, архі­тектури та житлово-кому­нального господарства, культури і туризму. За резуль­татами розгляду голова рай­держадміністрації видав відповідні доручення, хід ви­конання яких контролювався.

Протягом 2010 р. були здійснені перевірки додер­жання законодавства про звернення громадян в управ­ліннях, відділах та службах райдержадміністрації: еконо­міки, фінансовому, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та Соціального захисту насе­лення, агропромислового розвитку, з питань надзви­чайних ситуацій, містобуду­вання, архітектури та житло- во-комунального господарства, культури і ту­ризму у 2010 р.

Проведено 12 засідань по­стійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розгля­далися питання та ті пробле­ми громадян, якими найчас­тіше переймається населення району.

Проведено 12 засідань гру­пи контролю, на яких розгля­далися питання про роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах ра­йонної держадміністрації. На засіданнях групи контролю розглядалися питання по організації роботи із звернен­нями громадян в управліннях, відділах та службах районної державної адміністрації: еко­номіки, фінансовому, освіти, у справах сім'ї, молоді та спорту, у справах дітей, праці та соціального захисту насе­лення, агропромислового розвитку, з питань надзви­чайних ситуацій, містобуду­вання, архітектури та житло- во-комунального господарства, культури та ту­ризму.

Протягом 12 місяців 2010 р. на засіданні колегії рай­держадміністрації розгляда­лися питання про роботу із зверненнями громадян, за результатами розгляду ви­дані відповідні розпоряджен­ня голови райдержадміністрації від 5 лютого 2010 р. №38 «Про стан роботи із зверненнями громадян у . районній державній адмініст­рації та органах місцевого са­моврядування за підсумками 2009 року», від 13 травня 2009 р. №200 «Про стан ро­боти із зверненнями грома­дян за підсумками І кварталу 2010 р.», від 26 липня 2010 р. №357 «Про підсумки робо­ти із зверненнями громадян у Великоолександрівській ра­йонній держадміністрації за І півріччя 2010 року» та від 20 жовтня 2010 р. №608 «Про стан роботу із зверненнями громадян у районній дер­жавній адміністрації таяикон- комах сільських, селищних рад за підсумками 9 місяців 2010 року».

За звітний період в при­міщенні районної держадмі­ністрації здійснював прийом громадян голова обласної держадміністрації М.М.Костяк.

У районі функціонує гро­мадська приймальня при Ве­ликоолександрівській се­лищній раді.

Стан роботи із звернення­ми громадян в районній дер­жавній адміністрації та в ціло­му в районі щомісяця та щокварталу аналізується.

З метою забезпечення прозорості діяльності район­ної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян висвітлюється в районній газеті «Жайвір» та на сайті обласної державної адміністрації.

Автор: О. ШЕВЧУК, головний спеціаліст загального відділу апарату РДА

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Стендап-зірка Лєра Мандзюк у неділю вразить Одесу новою концертною програмою
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок. «Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.016