ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2010 рік
15.03.2011 / Газета: Високе поле / № 10 / Тираж: 800

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», указу Пре­зидента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гаран­тування конституційного права на звер­нення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень гро­мадян у забезпеченні зв'язку між вла­дою та громадянином, з метою вирішен­ня важливих проблем окремої людини та суспільства в цілому, районною держав­ною адміністрацією здійснюються захо­ди щодо кваліфікованого, неупередже- ного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

Підсумки 2010 року свідчать про збільшення кількості звернень (з урахуван­ням колективних) на 11 або 11,1% до за­гальної кількості звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації порівняно з 2009 роком (110 проти 99).

Згідно з графіком особистого прийо­му громадян головою районної держав­ної адміністрації, його заступниками, керівником апарату районної державної адміністрації за звітний період прийня­то 51 особу, якими порушено 55 питань, з них вирішено позитивно 16, на 39 на­дано роз'яснення та рекомендації щодо їх розв'язання.

Прослідковується тенденція щодо збільшення письмових звернень, які на­дійшли до районної державної адмініст­рації на 14 (59 проти 45).

Так, на 4 звернення або на 50% змен­шилася кількість звернень громадян до Кабінету Міністрів України. Однак збільшилася кількість звернень грома­дян до Адміністрації Президента Украї­ни +6 або (+54,5%), до обласної держав­ної адміністрації +3 або (+20%), до Вер­ховної Ради України +3 або (+100%). Слід зазначити, що за звітний період відбу­лося збільшення повторних звернень громадян +12 або (+100%), кількість ко­лективних звернень залишається на рівні 2009 року (11 проти 11). Індивіду­альне несприйняття громадянами поло­жень чинного законодавства, небажан­ня громадян звертатися до суду є при­чиною повторних звернень до органів місцевої виконавчої влади та органів ви­щого рівня.

На урядову «гарячу лінію» за звітний період надійшло 6 звернень громадян, що на 22 або 78,5% менше показника 2009 року. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Високопіль- ської, Архангельської селищних, Ново- петрівської, Кочубеївської, Іванівської сільських рад.

У своїх зверненнях заявники поруши­ли 132 питання, що на 22 або на 16,6% менше минулорічного показника. Знач­но зменшилася кількість звернень сто­совно таких питань: аграрної політики і земельних відносин (-64,4%), комуналь­ного господарства (-19%), житлової по­літики (-44,5%), освіти, науки, науково- технічної інноваційної діяльності та інте­лектуальної власності (-60%).

Проте у порівнянні з показником 2009 року відбулося збільшення надходжень звернень від громадян з питань: транс­порту і зв'язку (+80%), соціального за­хисту населення (+32,2%), праці та за­робітної плати (+73,6%), охорони здоро­в'я (+75%).

Від найменш захищених категорій гро­мадян до районної державної адмініст­рації надійшло 41 звернення проти 51, що від загальної кількості звернень ста­новить 37,3%.

У порівнянні з 2009 роком зменшила­ся кількість звернень від членів багато­дітних сімей, одиноких матерів на 80%, від інвалідів, ветеранів праці, інших пен­сіонерів на 88%. Не надходило звернень від учасників війни та бойових дій, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Ге­роїв Соціалістичної Праці.

Найбільш проблемними для зазначе­них категорій заявників становили пи­тання охорони здоров'я, соціального за­хисту, надання матеріальної допомоги, комунальні проблеми (ремонт житлово­го фонду).

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання керів­ництвом районної державної адмініст­рації, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Розпорядженнями голови районної державної адміністрації затверджувалися графіки прийомів громадян за місцем їх проживання, які проводилися керівниц­твом районної державної адміністрації та керівниками структурних підрозділів ра­йонної державної адміністрації.

Так, за підсумками 2010 року завдяки зазначеному заходу 107 громадян мали можливість розв'язати свої проблеми безпосередньо за місцем проживання.

В районній державній адміністрації (в робочі дні) діє «телефонна лінія» з меш­канцями району, на яку протягом 2010 року надійшло 6 звернень. На всі порушені гро­мадянами питання надано роз'яснення.

Питання про стан роботи із звернен­нями громадян систематично розгляда­лися на засіданнях колегії районної дер­жавної адміністрації, а саме: в лютому 2010 року за підсумками роботи із звер­неннями громадян 2009 року, в липні за підсумками роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2010 року.

Згідно із затвердженим графіком голо­вою районної державної адміністрації від ЗО грудня 2009 року № 12/02-31/09 кері­вники структурних підрозділів районної державної адміністрації звітували про роботу із зверненнями громадян на ко­легії районної державної адміністрації, як підсумок, приймалися управлінські рішбння з вищезазначеного питання.

Протягом звітного періоду проведено 12 засідань постійно діючої комісії з пи­тань розгляду звернень громадян, утво­реної розпорядженням голови районної державної адміністрації від ЗО травня 2008 року № 316, на яких було розгляну­то звернення громадян, що потребува­ли найретельнішого вивчення, та вишу­кано шляхи позитивного вирішення по­рушених ними питань.

Відповідно графіка надання практич­ної та методичної допомоги виконкомам сільських, селищних рад щодо роботи із зверненнями громадян у 2010 році, зат­вердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від ЗО грудня 2009 року № 121-/02-30/09, ме­тодичну допомогу надано Висо- копільській селищній, Нововозне-сенській, Іванівській, Малошестірнянській сільським радам.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян розглядалися на навчаннях сек­ретарів виконкомів сільських, селищних рад, керівників структурних підрозділів та працівників апарату районної державної адміністрації, під час проведення Дня сільського, селищного голови.

У звітному періоді на засіданнях групи контролю районної державної адмініст­рації з 24 розглянутих питань 12 стано­вили питання щодо роботи із звернен­нями громадян. Проведення Днів конт­ролю сприяли виявленню недоліків, їх усунення та закріплення позитивних тенденцій в зазначеному напрямку.

Для забезпечення правової допомоги малозабезпеченим особам району нада­валася правова допомога через громадсь­ку приймальню. Таким правом скориста­лися 9 осіб проти 21 у 2009 році (-57,1%).

Незважаючи на ряд вжитих організа­ційних та методичних заходів, спрямо­ваних на вдосконалення роботи із звер­неннями громадян, зазначена ділянка роботи потребує подальшого вдоскона­лення. Не досягнуто належного, повно­го та вчасного інформування районної державної адміністрації стосовно підсумків вказаної роботи структурними підрозділами районної державної адмі­ністрації та органами місцевого само­врядування і неналежного інформуван­ня обласної державної адміністрації.

Мали місце формальні відповіді на питання заявників та не чітко здійсню­вався контроль за остаточним розгля­дом звернень.

Недостатньо оприлюднюється інфор­мація за підсумками роботи із звернен­нями громадян органами місцевого са­моврядування району.

Для недопущення вищезазначених недоліків у роботі із зверненнями гро­мадян керівництвом районної держав­ної адміністрації необхідно повилити персональну відповідальність безпо­середніх виконавців щодо об'єктивно­го, повного та своєчасного розгляду звернень громадян.

Автор: Григорій ВЕСЕЛОВСЬКИЙ, головний спеціаліст відділу взаємодії з правоохоронними орга­нами та оборонної роботи апарату районної державноїадміністрації

Пошук:
розширений

Автор
Кіберполіціїя: що таке скам, як його розпізнати та захиститись
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.

Стендап-зірка Лєра Мандзюк у неділю вразить Одесу новою концертною програмою
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок. «Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013