|
Мотиваційні термінали розвитку зацікавленості до професійного самовизначення
29.03.2011 / Газета: Високе поле / № 12 / Тираж: 800
Як вибрати професію? Питання досить складне і серйозне. Від того, наскільки вірно вибраний життєвий шлях, залежить місце кожного у суспільстві, фізичне та психічне здоров'я, радість та щастя. У старших класах вибір професії стає необхідністю та реальністю, але готуватися до цього вибору слід набагато раніше. Як же не розгубитися у морі професій? Ким бути? Як визначити своє «Я»? Які вимоги ставить перед вами професія? Які перспективи відкриваються? Де здобути ту чи іншу професію? На всі ці запитання можна отримати відповідь за допомогою нового помічника — «Профорієнтаційного терміналу», який надасть можливість в цікавій ігровій формі узагальнювати та систематизувати інформацію щодо профорієнтаційних знань. Головна мета розроблення «Мотиваційного терміналу розвитку зацікавленості до професійного самовизначення» — надання молоді всебічної та актуальної інформації про професії, що користуються попитом на ринку праці, заохочення школярів до отримання професій, в яких є потреба. Учні, вчителі, батьки можуть користуватися профорієнтаційними терміналами, які встановлені центром зайнятості у п'яти школах Високопільського району. За допомогою терміналу можна: розширити уявлення про ринок праці та вибору професії; зорієнтуватися у виборі навчального закладу; отримати інформацію про власні можливості, схильності, особливості характеру; отримати інформацію про послуги служби зайнятості; удосконалити нормативно-правові знання; отримати багато цікавої інформації на професійну тематику; закріпити отримані знання тестовими завданнями. У розділі «Де працювати?» зберігається інформація про кращі підприємства Херсонщини, поради з пошуку роботи, про пропозиції робочої сили в Україні, про роботу закордоном тощо. Тож скористайтеся «Мотиваційним терміналом розвитку зацікавленості до професійного самовизначення» для вирішення своїх проблем. Автор: Наталя РЯБЧУН, профконсультант Високопільського РЦЗ
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.012 |