|
Яку професію обрати?
31.03.2011 / Газета: Новий день / № 14 / Тираж: 36600
“Ким ти хочеш бути, коли виростеш?» —одне з найулюбленіших питань, яким дорослі тероризують малечу. І хоча з часом найомріяшіні професії перетворилися з балерини та космонавта на поп-співачку та рекетира, незмінним залишився той факт, що шкільні роки пролетять дуже швидко і невблаганно наблизиться момент остаточного вибору. Допомогти дітям обрати майбутню професію вирішили викладачі Херсонського державного університету, які днями відвідали Чаплинську спеціалізовану школу № 1, презентувавши там свій навчальний заклад. Щоб не втомлювати дітей довгими промовами, співробітники Інституту філології і журналістики (яким випала честь представляти виш) вирішили наочно продемонструвати переваги навчання у ньому та показали школярам власні короткометражні фільми про різнобарвне студентське життя та сам заклад. «В університеті є спеціальності не лише вчительського профілю. Це насамперед журналістика, екологія, правознавство, економіка, туризм, готельний і ресторанний бізнес. У виші 6 факультетів та 4 інститути, 54 кафедри, 38 спеціальностей. Навчання забезпечують понад 400 викладачів, серед яких доктори наук, професори, доценти, кандидати, старші викладачі, всі висококваліфіковані спеціалісти», — заохочував молодь продовжити навчання у виші директор Інституту філології і журналістики професор Володимир Олексенко. На підтвердження слів про перспективи ja можливості, які університет надає своїм студентам, для присутніх вчителів та їх вихованців було влаштовано невеличкий студентський концерт з піснями і танцями. На завершення зустрічі делегація зробила школярам символічні подарунки: науково- методичні таблиці, фахову літературу, рекламні буклети та інститутські календарі. А також презентувала самостійні студентські видання, такі, як «Запальничка», «Студія», «Student Times» та всеуніверситетську «Панорама». Вони були спеціально створені для того, щоб молоді люди могли випробувати свої сили та друкувати власні журналістські матеріали. Чи вдалося провідним викладачам ХДУ достукатися до свідомості школярів, буде відомо дуже скоро, бо вже не за горами вступна кампанія, і зараз саме час остаточно визначитися з майбутньою професією та місцем її здобуття. Автор: Олександра ГУНДОРІНА
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |