ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Яку професію обрати?
31.03.2011 / Газета: Новий день / № 14 / Тираж: 36600

“Ким ти хочеш бути, коли виростеш?» —одне з найулюбленіших питань, яким дорослі тероризу­ють малечу. І хоча з часом найомріяшіні професії перетворилися з балерини та кос­монавта на поп-співачку та рекетира, не­змінним залишився той факт, що шкільні роки пролетять дуже швидко і невблаганно наблизиться момент остаточного вибору.

Допомогти дітям обрати майбутню професію вирішили викладачі Херсон­ського державного університету, які дня­ми відвідали Чаплинську спеціалізовану школу № 1, презентувавши там свій навчальний заклад. Щоб не втомлювати дітей довгими промовами, співробітники Інституту філології і журналістики (яким випала честь представляти виш) виріши­ли наочно продемонструвати переваги навчання у ньому та показали школярам власні короткометражні фільми про різнобарвне студентське життя та сам заклад.

«В університеті є спеціальності не лише вчительського профілю. Це насамперед журналістика, екологія, правознавство, економіка, туризм, готельний і ресторан­ний бізнес. У виші 6 факультетів та 4 інсти­тути, 54 кафедри, 38 спеціальностей. Навчання забезпечують понад 400 викла­дачів, серед яких доктори наук, професори, доценти, кандидати, старші викладачі, всі висококваліфіковані спеціалісти», — заохо­чував молодь продовжити навчання у виші директор Інституту філології і журналістики професор Володимир Олексенко.

На підтвердження слів про перспекти­ви ja можливості, які університет надає своїм студентам, для присутніх вчителів та їх вихованців було влаштовано невеличкий студентський концерт з піснями і танцями. На завершення зустрічі делегація зробила школярам символічні подарунки: науково- методичні таблиці, фахову літературу, рек­ламні буклети та інститутські календарі. А також презентувала самостійні студентські видання, такі, як «Запальничка», «Студія», «Student Times» та всеуніверситетську «Па­норама». Вони були спеціально створені для того, щоб молоді люди могли випро­бувати свої сили та друкувати власні жур­налістські матеріали.

Чи вдалося провідним викладачам ХДУ достукатися до свідомості школярів, буде відомо дуже скоро, бо вже не за горами вступна кампанія, і зараз саме час оста­точно визначитися з майбутньою про­фесією та місцем її здобуття.

Автор: Олександра ГУНДОРІНА

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Американський стартап Toothio – новий напрям інвестицій Roosh Ventures
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.

Сила духу і оптимізм: «Давня Казка» презентує пісню та кліп «Будьмо» про єдність українців
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.

Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015