|
Валентина Січова: «Вирішуючи проблеми міста, депутат підвищує свій авторитет»
21.04.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 16 / Тираж: 10000
Пропонуємо вашій увазі інтерв'ю з депутатом Херсонської міської ради Валентиною Січовою. Валентино Іванівно, пройшло майже півроку з дня виборів, майже півроку ви є депутатом міської ради. Як відомо, це ваш перший досвід депутатської діяльності. Які ваші перші враження? Мені здається, що півроку поки що не цілком достатньо, щоб людині, яка до того не мала досвіду роботи в органах місцевого самоврядування, та й в цілому в органах влади, судити скільки-небудь предметно і глибоко про всю систему міської ради, її виконавчих органів, про структуру комунальних підприємств і так далі. До речі, саме тому я позитивно сприйняла ініціативу секретаря міської ради Зої Бережної про заснування «школи молодого депутата», стала, можна сказати, студентом, відвідую лекції, заняття, які проводять з нами, депутатами Херсонської міськради, досвідчені, кваліфіковані викладачі з Києва. Припустимо, велике враження справили лекції Василя Куйбіди, колишнього міського голови Львова, людини, яка не з чуток знає систему адміністрування міського господарства. З іншого боку, я усвідомлюю, що, на жаль, далеко не всі напрацювання, які ми одержуємо на цих заняттях, зможуть отримати своє втілення в реальній депутатській діяльності в міській раді. Втім, це вже залежить від колективної волі депутатського корпусу, від активної громадській позиції кожного окремого депутата (як би не здалися пафосними такі словосполучення). Ви входите до складу постійної депутатської комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-еконо- мічного розвитку. А як вам бачиться в цілому процес роботи комісій, роботи міської ради в «допленарний» період? Знову-таки: вочевидь, ця діяльність вимагає більш глибокого і детального осмислення, і цілком можливо, що я ще тільки починаю вникати в процес, про який ви говорите. Тим не менш, природно, певні висновки у мене вже склалися. По-перше, сама по собі участь у засіданнях саме цієї комісії (її неофіційно частіше називають «бюджетною») далеко не випадкова: я досить давно займаюся підприємницькою діяльністю, яка безпосередньо пов'язана з економічними складовими, тому, вважаю, цілком логічно було з мого боку підключитися до вирішення проблем міста за даним профілем. По-друге, як мені здається, дуже багато рішень міської ради розробляються, виносяться на обговорення комісій, а потім — і в зал пленарних засідань недостатньо виважено, якщо хочете, не достатньо прозоро. Особисто у мене викликає чимале здивування, коли депутатам у нашій комісії чиновники виконавчих органів надають практично майже вже готові проекти рішень, які ми, депутати, навіть не встигли проаналізувати. Один із прикладів — подаються проекти рішень, в яких з якихось причин відмовляють різним суб'єктам господарювання у продовженні терміну оренди того чи іншого комунального майна. Як правило, в одному гїроекті таких питань — десятки. Чи може депутат фізично вивчити всі ці нюанси? Звичайно ж, ні. Адже за кожним таким питанням стоять долі городян, наших земляків. І тут ми вже входимо в область моральних відносин чи готовий, чи має право представник територіальної громади голосувати за такі проекти рішень, вибирати, образно кажучи, «кота в мішку»? Як ви вважаєте, чи існує поняття «менталітет депутата місцевої ради»? Якщо існує, то щ(9це? Як це поняття відображає настрої громадськості, міської громади в цілому? Вважаю, певні елементи «депутатського менталітету» є. Звичайно ж, депутати різних рівнів відмінні в своїх прагненнях, завданнях. Депутат Верховної Ради більше політик, ніж практик. Депутат місцевої ради, безумовно, несе в собі більше рис господарника, адміністратора, якщо хочете, менеджера. Ця властивість відчувається і в депутатах Херсонської міської ради. Втім, як мені здається, далеко не всі мої колеги реалізують у стінах міської ради свій потенціал, як це слід було б, на мій погляд, робити. Звичайно, я не збираюся судити будь-кого, але вважаю, що в міській раді пріоритет для кожного обранця громади — це служіння інтересам цієї самої громади. Перебуваючи, по суті, на верху в структурі міської громади, при владі (адже депутат це теж представник влади!), маючи значно більше можливостей для вирішення тих чи інших питань, маючи певні зв'язки, депутат здатний зробити дуже багато для виборців, для городян, для тих людей, які, власне, його обрали представляти свої інтереси і чиєю невід'ємною часткою він є. Якщо депутат буде всі свої сили і можливості направляти на рішення загальноміських проблем, то тоді абсолютно автоматично будуть вирішуватися і його власні, особисті питання, пов'язані, можливо, з бізнесом, наприклад. Це ж абсолютно логічно! Але якщо людина прийшла задовольняти суто персональні амбіції, то цієї позиції я не можу ні зрозуміти, ні прийняти. Автор: ЕВГЕН ЛЯШЕНКО
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.013 |