|
Про роботу із зверненнями громадян у районній державній адміністрації за підсумками і кварталу 2011 року
23.05.2011 / Газета: Голопристанський вісник / № 20 / Тираж: 2200
За результатами аналізу роботи із зверненнями громадян у Голопристанській районній державній адміністрації протягом І кварталу 2011 року, кількість звернень у порівнянні із зазначеним періодом 2010 року зменшилась. З початку року до районної державної адміністрації надійшло поштою та на особистому прийомі 67 звернень проти 74 за аналогічний період 2010 року. Поштою до районної державної адміністрації надійшло 34 звернення (28/2010), серед них 22 або 65 % (у 2010 році — 71%) — з вищестоящих органів влади. Серед звернень до органів вищого рівня влади спостерігається зменшення кількості звернень, що надходили на урядову гарячу лінію, повністю відсутні звернення до Секретаріату Кабінету Міністрів України, проте, слід зауважити, дещо збільшився ріст звернень від мешканців Голопристан- ського району до обласної державної адміністрації. Основні питання, якими переймалися заявники в своїх письмових зверненнях — питання соціального захисту населення (25%); комунального та„дорож- нього господарства, благоустрою (17%); охорони здоров'я (15%); сільського господарства та земельних відносин (11 %), освіти, навчання та виховання дітей та молоді, роботи навчально-виховних закладів (10%) та інші. До виконкомів міської та сільських рад надійшло 391 звернення, що на 68 звернень більше, ніж за І квартал 2010 року, з них 43 (в 2010 році — 40) — до міськвиконкому, 281 (209/2010) — до сільвиконкомів. Питання, що порушували заявники перед виконкомами міської та сільських рад, здебільшого стосувались сільського господарства (30%) та соціального захисту населення (18%). Крім того порушувались питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою (6%); житлові (6%); промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу (6%); охорони здоров'я (2,5%), забезпечення законності та охорони правопорядку (1,5%) та інші. У Голопристанській районній державній адміністрації забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати- героїня», Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Під час розгляду звернень, особлива увага приділяється ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім'ям, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту. Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі. Автор: Ольга ЧАЛА, провідний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.014 |