|
РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У 2011 РОЦІ
28.07.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 30 / Тираж: 10000
Розвиток торговельного та побутового обслуговування населення є одним з найважливіших факторів вирішення соціально-економічних проблем міста (зайнятості, створення джерел доходів для населення, місцевого виробництва товарів для населення за доступними цінами, створення конкурентного середовища, залучення приватного капіталу і зовнішніх інвестицій, удосконалення технологій, наповнення бюджетів різних рівнів). На сьогодні на території міста Херсона функціонує близько 6000 об єктів торгівлі та ресторанного господарства і понад 570 оптових баз. Із них — понад 4500 об'єктів роздрібної торгівлі, в тому числі: 23 універсальних магазинів самообслуговування з широким асортиментом товарів (5 гіпермаркетів, 13 супермаркетів, 16 крупних універсальних магазинів із продажу непродовольчих товарів та понад 2900 магазинів та відділів), а також понад 900 підприємств ресторанного господарства (18 ресторанів, понад 400 кафе та близько 170 барів). Інфраструктура міста постійно розвивається за рахунок відкриття нових об'єктів торгівлі та ресторанного господарства, що покращує рівень обслуговування городян. Спостерігається збільшення загальної кількості підприємств роздрібної торгівлі, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, на 613, або на 14,0%, та ресторанного господарства — на 63. На підприємствах торгівлі та ресторанного господарства працює 23 тис. городян. На сьогодні намічено основні напрямки роботи, які впроваджуються щоденно: це — скорочення неорганізованої торгівлі з одночасним упорядкуванням ринкової діяльності та розвитком стаціонарної торгової мережі. Ця робота проводиться спільно з підрозділом з охорони об'єктів комунальної власності на виконання заходів Програми щодо вдосконалення взаємодії органів місцевого самоврядування з правоохоронними органами з питань забезпечення порядку, захисту комунальної власності, благоустрою міста, дотримання правил торгівлі та захисту прав споживачів у м. Херсоні. Щоденно працівниками управління спільно з працівниками підрозділу з охорони об'єктів комунальної власності здійснюються заходи, направлені на захист прав та законних інтересів городян. Об'єднання зусиль забезпечує активну протидію таким явищам, як несанкціонована торгівля, несплата податків, невиконання рішень міської ради, порушення прав споживачів, порушення правил провадження торговельної діяльності та іншим проявам, які негативно впливають на рівень захисту конституційних прав і свобод херсонців. Наслідками таких дій є збільшення надходжень коштів до місцевого та загальнодержавного бюджетів, підвищення рівня захисту споживачів від неякісної продукції та фальсифікованої у наслідок витіснення з ринку продукції, що не відповідає вимогам законодавчих актів, створення відповідних умов дотримання стану благоустрою міста, мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність. Особлива увага приділяється проблемам та питанням, що мають соціальне значення для мешканців міста. З метою викорінення небажаних соціальних явищ вживаються заходи: виявлення об'єктів, на яких порушується правило продажу алкогольних та тютюнових виробів; здійсню- ється реалізація зазначеної продукції неповнолітнім особам з метою притягнення виявлених порушників до передбаченої адміністративної відповідальності; перевірка об'єктів торгівлі, які розташовані в безпосередній близькості до навчальних та учбових закладів, ресторанного господарства та надання послуг (комп'ютерні зали та клуби); виявлення та ліквідація місць продажу алкогольних напоїв домашнього виготовлення. Протягом поточного року в результаті проведених заходів працівниками підрозділу по охороні об'єктів комунальної власності у м. Херсоні та управління споживчого ринку виявлено і упереджено більше 220 випадків порушення прав споживачів, припинено роботу 170 об'єктів торгівлі, які розміщувались та функціонували без відпо- відних дозвільних документів. Складено більше 180 протоколів за статтями 152 «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів», 159 «Порушення правил торгівлі на ринках», 160 «Торгівля з рук в невстановлених місцях», 176 «Виготовлення, зберігання самогону та апаратів для його вироблення» Кодексу України про адміністративні правопорушення. Працівниками Управління постійно здійснюються заходи, направлені на підвищення ефективності реалізації органами місцевого самоврядування політики у сфері захисту прав споживачів, контролю за дотриманням чинного законодавства. Протягом першого півріччя 2011 року з метою запобігання виготовлення та реалізації на споживчому ринку Херсону неякісної, фальсифікованої та небезпечної для життя, здоров'я, майна людей чи/та навколишнього середовища продукції (товарів) шляхом виявлення її у продавця, постачальника, у сфері торгівлі та ресторанного господарства вжито дієвих заходів. Управлінням споживчого ринку, з урахуванням вимог чинного законодавства, проведено 236 перевірок суб'єктів господарювання, обстежено та проаналізовано роботу більше 300 об'єктів, що на 20% більше, ніж за аналогічний період 2010 року. Всього в ході перевірок виявлено понад 350 видів порушень, в тому числі (у відсотках від всіх виявлених порушень): відсутність дозвільних документів, передбачених діючим законодавством, які необхідні для розміщення та експлуатації об'єктів торгівлі ресторанного господарства та надання послуг, здійснення торговельної діяльності, а також на окремі види діяльності -19%; продаж (реалізація, використання) товарів (робіт, послуг) без відповідних супровідних документів, документів, що засвідчують їх якісь та безпеку — 9%; продаж, використання під час надання послуг товарів з неналежним маркуванцрм, відсутність повної, своєчасної та достовірної інформації про товар, який знаходиться в продажу — 22%; продаж, використання під час надання послуг товарів з вичерпаним терміном придатності — 2%; продаж (реалізація) товарів (робіт, послуг) без видачі розрахункового документа, що засвідчує факт купівлі або надання послуг (товарного чи касового чека, квитанції або іншого письмового документа) — 3%; відмова споживачу у реалізації його права при придбанні товарів (робіт, послуг) — 5%; відсутність належним чином оформлених цінників на товарі, що знаходиться в реалізації -10%; порушення затверджених Правил благоустрою міста -13%; відсутність інформаційного забезпечення, в тому числі: «куточка споживача», книги скарг та пропозиції на видному та доступному місці для споживача -17%. За результатами виявлених недоліків, порушників притягнуто до передбаченої адміністративної відповідальності. В управлінні щоденно мешканцям міста при особистому спілкуванні з фахівцями надаються консультації щодо проблемних питань та приймаються скарги та заяви від громадян. Одночасно споживачі Херсона отримують кваліфіковані поради щодо захисту своїх прав за телефоном: 22-53-08. Фахівці управління приймають участь у розгляді звернень громадян, що надходять на «гарячу лінію» міського голови. За результатами проведених особистих прийомів, надано 230 консультацій, більше 900 консультацій надано по телефону, розглянуто більше 200 письмових звернень, які надійшли до міської ради та були віднесені до компетенції управління, що на 25% більше, ніж за аналогічний період 2010 року. Зокрема, як показує аналіз, 51% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (робіт), з них 21% — житлово-комунальні послуги, 23% — якості непродовольчих товарів; 25% — якості продовольчих товарів, 1% — порушень у сфері ресторанного господарства. За результатами розгляду звернень громадян, у 89% вимоги споживачів задоволені; 8% захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом; у 3% недоліки у товарі виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Автор: УПРАВЛІННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ
|
Пошук:
Автор
Щодня українці стають жертвами шахраїв онлайн, втрачаючи особисті дані та кошти. Разом з Кіберполіцією ми пояснюємо, що таке скам, які схеми найпоширеніші та як захиститися від зловмисників в Інтернеті.
24 листопада о 18.00 у філармонії подарує всім найвеселіший стендап-концерт, дві години нестримного сміху, море імпровізації і сотні усмішок.
«Беріть своїх друзів, близьких і всі приходьте! Бо буде фосо! — у фірмовому закарпатському стилі запрошує Лєра Мандзюк. — Се буде самий чесний стендап із усіх, які я писала і самий смішний з усіх, які ви чули. Нема гарантії, що він буде в ютубі. Тож ваше завдання: купити квитки, покликати друзів, взяти гарний настрій і прийти. Буду рада вас бачити!»
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.015 |