|
Плата за рекламу — не індульгенція від критики
04.08.2011 / Газета: Новий день / № 32 / Тираж: 36600
Не беруся стверджувати, що більшість рекламодавців переконані у протилежному, але випадок із будівельною компанією «Південенерго» саме на цю думку наштовхує. Посудіть самі: ЇЇ керівництво два тижні тому протягом кількох днів поспіль вперто шукало можливість розміщення своєї реклами про продаж однокімнатних квартир у обласному центрі на першій сторінці саме «Нового дня». А коли всі організаційні питання узгодили, уклали відповідний договір і отримали рахунок, проплатили гроші за дві подачі. Одна з них вийшла 21 липня ц. р., а ось другій — не судилося... 27 липня, у середу, в день друку газети, до редакції зателефонувала менеджер компанії Наталія і попросила зняти рекламу з полоси. Причина — досить банальна. Її й озвучила у телефонній розмові пані Наталія. У попередньому номері «Нового дня», виявляється, було надруковано звіт із прес-конференції керівництва обласної федерації «Самбо/дзюдо», Херсонського клубу «Тан-рэн» айкідо/ке- будо і обласної асоціації спортивного танцю, в якому у негативному ключі йшлося про керівництво будівельної компанії «Південенерго». «У зв'язку з відмовою від подальшої співпраці з 26 липня 2011 року TOB «Південенерго» відмовляється від публікації, в зв'язку з чим просимо повернути грошові кошти..., — говориться у листі до редакції, підписаному директором TOB «Південенерго» паном Навроцьким. Мушу сказати пану Навроцькому та всім тим, хто мислить, як і він: ми не продаємо газету, ми продаємо газетну площу під рекламу, і плата за рекламу аж ніяк не є пїдставою закривати журналістам очі на недоліки в роботі чи поведінці того чи іншого рекламодавця. До речі, за таким правилом працюють більшість газет в Україні. Автор: Анатолій ЖУПИНА
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.018 |