|
Інноваційні проекти в роботі з учнівською молоддю
15.09.2011 / Газета: Новий день / № 38 / Тираж: 36600
Запроваджені службою зайнятості інновації у профорієнтаційній роботі допомагають молоді вже в шкільні роки зорієнтуватися у складному світі професій. Чим більше школярі знатимуть про професії, навчальні заклади, про реальну ситуацію на ринку праці, тим більш усвідомлено підходитимуть до вибору свого життєвого шляху. Тому День знань на Херсонщині не обійшовся без профорієнтації. На урочистих лінійках, а також під час проведення профорієнтаційних заходів у загальноосвітніх школах області спеціалісти з профорієнтації ознайомили учнів, їхніх батьків та вчителів з профорієнтаційними послугами державної служби зайнятості, презентували нові можливості програмно-апаратних комплексів «Мотиваційний термінал розвитку зацікавленості до професійного самовизначення». Подібні термінали встановлені й у підшефних Херсонського обласного центру зайнятості закладах: Херсонській спеціалізованій школі- інтернаті для глухих та Цюрупинському будинку-інтернаті для дітей-інвалідів. Протягом вересня під час профорієнтаційних заходів з учнями, зустрічей з батьками та педагогічними колективами пройдуть аналогічні презентації у всіх школах, де встановлені термінали. До кінця 2011 року профорієнтаційні термінали будуть розміщені ще у 113 загальноосвітніх навчальних закладах області. У травні поточного року у школах області вже відбулися презентації інформаційного проекту «Профорієнтаційний діловий щоденник школяра», розробленого Державним центром зайнятості спільно з Міністерством освіти і науки України. З початку вересня у багатьох школах знову проведені презентації щоденників. Всі учні 7—10 класів шкіл області безкоштовно одержали такі щоденники в кінці минулого навчального року. Профорієнтація набуває принципово нового формату, в якому акценти зміщено на впровадження та використання в роботі новітніх інформаційних технологій. Автор: Відділ організації професійної орієнтації Херсонського обласного центру зайнятості
|
Пошук:
Сергій Токарєв
Інвестиційний фонд Roosh Ventures нещодавно став одним з інвесторів американського стартапу Toothio, який допомагає приватним стоматологічним клінікам та організаціям знаходити кваліфікованих співробітників. Портал надає доступ до бази, в якій є понад 30 000 фахівців.
Український гурт «Давня Казка» презентує новий трек «Будьмо» та кліп до нього — історію, яка надихає на віру в краще навіть у найскладніші часи. Пісня стала музичним маніфестом незламності, гумору та оптимізму, який допомагає українцям триматися разом.
Останні моніторинги:
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 31.10.2011 / Чорноморець
00:00 27.10.2011 / Акценти
00:00 27.10.2011 / Акценти
|
© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.014 |