ИА «Контекст Причерноморье»
логин:
пароль:
Последнее видео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курсы валют. Доллар США. Покупка:




Париж, фіалки і любов: бренд Vivienne Sabo в колекції Brocard
17.11.2020 в 16:33

Якщо уважно придивитися до упаковок популярних засобів для бездоганного макіяжу від Vivienne Sabo, обов'язково знайдуться сліди фіалок. Малюнок, легкий абрис або відтінок упаковки нагадують про улюблені квіти парижанки Вів'єн, яка любила, раділа життю і придумувала оригінальні рецепти косметики до страшної Другої Світової війни.

Легенда і географія

У створеного в 2006 році бренду Vivienne Sabo дуже красива легенда: знайдений щоденник парижанки з рецептами і описом романтичних відносин, фіалки від коханого, флер мирного респектабельного Монмартра.

Неперевершена якість косметики та її популярність у селебріті цілком зрозумілі: Франція завжди асоціювалася з модою, шиком доглянутих красунь і якістю. Насправді якість продукції має не французькі, а швейцарське коріння:

ідея бренду належить відомому дистриб'ютору компанії «Градієнт»;

розробка рецептури і основне виробництво доручено швейцарській компанії «Vivienne Cosmetics AG».

А у вашому б'юті-кейсі є Cabaret?

Розробка 2009 року, перша об'ємна туш Cabaret стала проривом компанії і заслужила повагу професійних стилістів і зірок шоу-бізнесу. Сьогодні в колекції Brocard представлено декілька десятків варіантів стійкої туші від Vivienne Sabo: Eventailliste, Mon General, Femme Fatale, Boutique De Fleurs, Provocatio, легендарна Cabaret та новинка Cabaret Premiere.

3 головних лінії бренду

Plume - відтінки сливи, повний набір декоративної косметики з об'ємною тушшю, кремовим хайлайтером і декількома палітрами тіней — для професіоналів, домашнього і тревел-формату.

Merci — впізнавані тюбики помади, підводки, консілери і хайлайтери, з стіками та флаконами у великий горошок або в ніжно-фіалкових тонах. Лінія випущена до 10-ти річчя бренду.

Boutique De Fleurs — колекція в тонах рожевої фіалки для природного макіяжу, в якій представлені:

- глянсовий блиск з вологим ефектом;

- ніжне масло для губ;

- об'ємна туш;

- помадний стік, що приховує кремові рум'яна;

- 8 трендових відтінків тіней в палітрі.

Бренд випускає повний асортиментний ряд засобів для макіяжу: бази, бронзатори, туші, тіні, помади, пудра, олівці, хайлайтери. Шанувальники бренду із задоволенням купують елегантні аксесуари для макіяжу з логотипом Vivienne Sabo: патчі, серветки, кисті і щіточки.

Поиск:
расширенный

Артём Филипенко
ЦВЕТ ПОБЕДЫ — ЖЕЛТЫЙ
На президентских выборах в Молдове побеждает проевропейский кандидат.

Стріт-харасмент в Україні: дослідження та фотопроєкт #Небезмежність
27 листопада UNFPA Україна, Фонд ООН у галузі народонаселення спільно із партнерами представив фотопроєкт #Небезмежність, та перше соціологічне дослідження щодо стріт-харасменту в Україні.

Последние новости:
11:30 02.12.2020
16:15 01.12.2020
15:22 30.11.2020
11:07 27.11.2020
17:44 25.11.2020


© 2005—2020 Информационное агентство «Контекст-Причерноморье» New
Свидетельство Госкомитета информационной политики, телевидения и радиовещания Украины №119 от 7.12.2004 г.
Использование любых материалов сайта возможно только со ссылкой на информационное агентство «Контекст-Причерноморье»
© 2005—2020 S&A design team / 0.039