ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Особливості перевезення збірних вантажів з Китаю в Україну
24.09.2021 в 12:39

multimodalnyye-perevozki

Особливості перевезення збірних вантажів з Китаю в Україну

Бізнесмен-початківець, промацуючи ринок, змушений купувати товар невеликими партіями або обмежуватися тестовими закупівлями. Але ще недавно для доставки товарів по морю (найдешевший спосіб транспортування) потрібно повністю оплачувати контейнер. Що значно збільшувало собівартість продукції. Але сьогодні з'явився відмінний варіант транспортування, відповідний для невеликих фірм і приватних підприємців — це збірні вантажі.

Що ж це за метод, який допомагає платити за перевезення одиниць товару не більше, ніж солідним компаніям, які працюють великим оптом і завантажують «під зав'язку» 40-футові контейнери? Давайте розглянемо, в чому полягає вигода для відправників, перевізників і покупців.

Що розуміється під доставкою збірних вантажів

Під збірним вантажем розуміється перевезення товарІв, що відправляються різними фірмами або підприємцями в одному транспортному засобі. Такий метод найбільш вигідний для транспортування на великі відстані і відмінно зарекомендував себе при доставці товарів з Китаю в Україну і Європу.

Якщо потрібно перевезти кількість вантажу, яке недостатньо для заповнення контейнера (морського або залізничного), збірний вантаж стає ідеальним рішенням, так як:

- відправник оплачує не вартість перевезення повного контейнера, а тільки ту «частину», що займає його товар. Що дозволяє радикально знизити вартість транспортування і, відповідно, собівартість товару;

- перевізник більш раціонально використовує наявні ємності, прискорюючи процес доставки і звільняючи склади;

- клієнт отримує товар за більш доступною вартістю.

Єдиним недоліком є час, який займає консолідація вантажу в Китаї, адже товар залишається на складі, поки не набереться потрібна кількість однотипної продукції. Але величезний товарообіг між Китаєм і Україною дозволяє скоротити цей час до мінімуму, 2-3 днів.

Збірний вантаж або догруз?

1-5f0ecb3d13aba

Крім збірних вантажів, коли транспортна компанія збирає кілька відправлень невеликої ваги і габариту від різних постачальників і відправляє в одному контейнері, існує таке поняття, як «догруз». Він передбачає схему, при якій кілька клієнтів укладають з компанією єдиний контракт. У цьому випадку товари декількох клієнтів відправляються виробником в одній машині за конкретною адресою. Особливість такого методу в тому, що доставка здійснюється адресно безпосередньо одержувачу. У цьому випадку в кінцевому пункті не передбачається послуга тимчасового зберігання.

Перевагами методу довантажу є:

- більш оперативне отримання товару;

- відправник не витрачає час на очікування, поки пройде консолідація вантажів з Китаю;

- покупець сам шукає попутників, які погодяться розділити з ними місце в контейнері.

Часто організаційні питання беруть на себе логістичні фірми.

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розказав про заходи, що покращать стан українського IT-сектору
Втрати контрактів та складнощі із залученням іноземних інвестицій — це ті виклики, з якими сьогодні найчастіше стикаються українські IT-компанії. На цьому наголошує Сергій Токарєв — IT-інвестор та бізнесмен, співзасновник інвестиційної групи Roosh. На його думку, становище вітчизняного сектору може покращити активний міжнародний іміджбілдинг.

SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.

Останні новини:
10:46 28.03.2024
12:30 27.03.2024
11:12 27.03.2024
10:04 26.03.2024
10:40 25.03.2024


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.189